Stránka 1 z 2
renault espace 2.2dci
Napsal: 14 dub 2014, 11:55
od adi
Mam na opravu Renault espace 3 2.2dci rv 2001.
Obcas spatne startuje,chytne nekdy az na 4 pokus.Udelal.jsem tesr vstriku na prepady pri chodu motoru a kazdy vstrik dava na prepady jinak.Potreboval bych jeste udelat test vysokeho tlaku,jestli je schopny dat pri startu maximalni tlak.paliva.
Moje otazky zni-
1 pokud odpojim vstriky od konektoru a budu startovat,vymaze se mi kody vstriku v ridici jednotce?
2 jak u tohoto systemu docilim vysoky tlak?Odpojenim DRV ventilu od konektoru,nebo pripojenim 12v na drv ventil?
Je to BOSCH EDC 15C3C
Dekuji
Napsal: 14 dub 2014, 13:04
od geo
kodování se ti nesmaže.Regulátor jednotka ukostřuje čím větší střída tím větší tlak.Takže bude chtít krátkodobě ukostřit a musí dát při odpojených vstřikách plnej tlak.Chce to samozřejmě hlídat i přepady aby ti to neletělo do přepadu.
Napsal: 14 dub 2014, 13:24
od tempest
Připojením na 12V se DRV zavře, ale jestli není ZME na čerpadle, tak to nebude mít čím regulovat vysokotlak.
Spíš bych to viděl na vstřikovače, když mají rozdílné množství na přepadu.
Napsal: 14 dub 2014, 14:29
od adi
muze se neco stat kdyz z drv ventilu odpojim konektor a dam na drv venti + - 12v z baterky?muze se ventil spalit?jinak mam activator tester.kolik ma tenhle system davat maximalni tlak?
Napsal: 14 dub 2014, 15:01
od tempest
Řídící jednotka tam pouští max. proud okolo 2A. Ale ten signál je upravený. Jak se to bude chovat po připojení na baterku nevím.
Napsal: 14 dub 2014, 15:45
od chosepm
na ten ventil bych nemakal...načti to a vidíš tam co dělá tlak a co dělá DRV a hned víš jak je na tom čerpadlo...
Napsal: 14 dub 2014, 18:27
od adi
chosepm píše:na ten ventil bych nemakal...načti to a vidíš tam co dělá tlak a co dělá DRV a hned víš jak je na tom čerpadlo...
jinak tlak na volnobeh je 303 baru a 18% strida.
Napsal: 14 dub 2014, 19:05
od chosepm
tak to je v poho... jde o to co tam je pak při startu, nejlíp ohřátym motoru...
má to podávací čerpadlo? hlídá to synchronizaci vačky? 2.2 na EIII jsem neřešil

Napsal: 14 dub 2014, 19:29
od adi
chosepm píše:tak to je v poho... jde o to co tam je pak při startu, nejlíp ohřátym motoru...
má to podávací čerpadlo? hlídá to synchronizaci vačky? 2.2 na EIII jsem neřešil

synchronizaci to hlida,ale v merenych hodnotach sedi.
-co se tyce prepadu vstriku tak je v nich razantni rozdil pri 2 minutach volnobehu:viz foto
1-válec 5ml
2-válec 6,7ml
3-válec 7,5ml
4-válec 4ml
podavaci cerpadlo nevim jestli to ma,musim se podivat je spis z vrchu nebo zespodu od podvozku?

Napsal: 14 dub 2014, 19:50
od chosepm
občas to nechytá...jako že by občas pouštěl vstřik do přepadu a občas ne?
jde o to jak ti ten tlak na rampě roste při startu... Ten výstup na 2. válec by nebyl problém na start zaslepit na zkoušku, ale tipuju, že chyba bude jinde...
Napsal: 14 dub 2014, 20:20
od geo
Jak často se závada projevuje?Otestuj si to i v plný zátěži ty přepady na dvě minuty nevypadaj tak zle to by mohlo čerpadlo dohnat.Na mástrech to dělám tak že zde máme táhlej kopec tak tam něco naložím trochu ho podtočím a pak do kopce plnej a většinou když má problém s tlakem tak se to projeví tlak vyleze max na 1300bar střída je nadoraz a po chvilce to jednotka vypne.Pokud to majitel šudlá tak to ani nepozná ale při startu to zlobí.Nahraj si to jak psal chosepm tlak a střídu při špatným staru.Pokud bude na 50% a tlak tam nebude tak budeš muset proveřit i nízkotlakou část.
Napsal: 14 dub 2014, 20:35
od chosepm
s tim kopcem to dělam uplně stejně

Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu

Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo

Jen na roztlačení

Napsal: 14 dub 2014, 21:06
od geo
chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejně

Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu

Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo

Jen na roztlačení

Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.
Napsal: 15 dub 2014, 10:02
od adi
geo píše:chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejně

Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu

Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo

Jen na roztlačení

Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.
Mas pravdu geo,vybavu mam,jen potrebuji spravne nasmerovat popripade nakopnout spravnym smerem.
Mam autoskop 2 s 90% vybavenim,uz budu mit i activator tester na drv ventil a spoutu jinych komponentu.
Akorat teprve ziskavam praxi.
Napsal: 15 dub 2014, 10:48
od chosepm
hmmm....tak to potom jo

jen testuj
