velky intercooler na tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kuťa04
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 dub 2014, 07:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Lanškroun

velky intercooler na tdi

Příspěvek od kuťa04 »

Pardon ze zakladam nove tema ale nikde sem to nemohl najit.
Mam problem nevim jak maximalne velky muzu dat intercooler na 1.9 tdi zaklad 66Kw mam tam turbo a sani z 96Kw fabie.Tak bych se chtel zeptat jestli by nekdo neporadil jakej max rozmner cooleru a jekej prumner potruby aby mne neodchazelo turboi jedno zadruhym?Chtel bych se dostat tak na 180-200koni casem. Predem dekuji za odpovedi a rady
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

najdi si nejaky upraveny auto co ma kolem 200 koni a podivej se z ceho to ma poskladany, nevymejslej vymysleny :)
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Sežeň si originál chladičovku s chladičema a vedením z ARL a budeš spokojenej
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 869
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

S turbem z frs na rotacce tak 160koni, kdyz se k tomu daj adekvatni vstriky a nepotrebujes na to vetsi ic, ten bych resil az s jinym turbem
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

je lepsie dat orig ic alebo myslite ze toto nieco vydrzi?

www.race-shop.sk/akcie/6-motor/130-inte ... tercoolery
Cupra TDI
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Nejde iba o to kolko to vydrzi, hlavne ide o ucinnost chladenia...
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

čiže radšej kupiť originalny ?
Cupra TDI
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Podla mna asi ano, lepsie kupit original z arl ako nejaku chinu. Trebars sa mi teraz zalubil chladic z S3 na tfsi motory.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“