clio-nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
clio-nejde nastartovat
zdar kluci..mam cilo 03 1.216v. Potiz s nim jje ze obcas nejde nastartovat.Pokud s tim motam dlouho tak co pomalu zacne chytat na jeden na druhej a postuppne se pridaj vsecjhny valce.Proste tvari se to uplne stejne jao kdyz u diesela dojde nafta a ty ji pak pres startovani natahujes .
Zajimavi je ze nekdy to tyden chyta bez problemu a jindy za 2 dny se s tim trapim.
mate prosimnekdo nejakej napad co s tim?
Diagnostika je cista.
jo jeste jeden poznatek...za studena tomu tost kolisaji volnob.otacky ale po par minutach se to zklidni....
diyk za napady a rady
Zajimavi je ze nekdy to tyden chyta bez problemu a jindy za 2 dny se s tim trapim.
mate prosimnekdo nejakej napad co s tim?
Diagnostika je cista.
jo jeste jeden poznatek...za studena tomu tost kolisaji volnob.otacky ale po par minutach se to zklidni....
diyk za napady a rady
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
no to je zajimaví taky me napadlo ze pada benzin tak jsem zkusil to ze kdyz to napoprve nechytlo tak jsem zkousel nekolikrat za sebou zapnut a vypnout zapalovani...proste aby cerpadlo bezelo a benzin dotlacilo.Mylslel jsem ze to pak chyti ale ono ne...nejak to na to nemelo vliv.jericho-3 píše:Já to takhle mám taky, uteče tlak benzinu a pak to chytá jak jsi popsal. Buď je vadny tlakový ventil stříkačky, popřípadě ventil na čerpadle v nádrži/pokud ho má/.Když se napojí budík na lištu , je krásně vidět, jak tlak uteče..
Prece pokud by padnul benzin tak to cerpadlo by to melo prece dotlacit.
Jedine ze by jak rikas byl zpetny ventil na cerpadle a ten nedrzel popr. by cerpadlo nedavaslo tlak...jenze to by zas vrcelo porad.Je pravda ze pri prvnim otoceni mi bezi asi dyl nez by melo ale pri dalsim si jen vrkne a je ticho.
Co myslis:Jakej by jsi udelal postup aby se na to prislo?
diky
Já mám u Fiata problém, že mě otočení klíčkem nepomůže, relátko jej pustí jen na pár vteřin a pak už ne a tak to nestačí..Ráno musím zatočit, chytne chcípne, někd i dvakrát a pak to chytne a problém nastane až zase druhý den, nebo i ne..Ale nejlepší je nasadit budík..ten to ukáže..
nepropadat panice...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
cetl jsem do DDT2000 a potom pro jistotu i KTSkou....nikde nic.geo píše:čím je to načtený opravdu tam není závada?
jen dotaz...pokud otocim klicem-zahuci cerpadlo a vypne....tzn ze je natlakovano a benzin by tam mel byt.Je to tak?
A ted uvaha...otocim ...natlakuje..vypne ale zpetny ventil to pustí zpet ale cerpadlo uz nebezi a ze klesl tlak uz nepozna.. natlakuje az pri dalsim otoceni klickem.Muze to byt???
kam presne jakem budik se dava?Nemuzete mi to prosim nekdo nafotit.Diky moc.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak se tam podívej jestli je tam ventilek na lištěpatrik.kloucek píše: se dava?Nemuzete mi to prosim nekdo nafotit.Diky moc.
dává se tlakoměr zhrb na šest atm, pokud tam ventilek je a nemáš nic tak ho vyšroubuješ natočíš na to hdici zapáskješ a nasuneš tlakoměr,
nebo T kus do hadice před lištu tyhla kravinky si musíš nadělat jinak se nikam nepohneš, tlakoměr nový v oleji 4OO korun, k tom nějaká redukce nebo jak uvidíš liazk v kovošrotě vykosti zní budíky i kusem trubky, různé redukce, toho muusíš mít plný šuplík
