Stránka 1 z 1
clio-nejde nastartovat
Napsal: 20 dub 2014, 19:09
od patrik.kloucek
zdar kluci..mam cilo 03 1.216v. Potiz s nim jje ze obcas nejde nastartovat.Pokud s tim motam dlouho tak co pomalu zacne chytat na jeden na druhej a postuppne se pridaj vsecjhny valce.Proste tvari se to uplne stejne jao kdyz u diesela dojde nafta a ty ji pak pres startovani natahujes .
Zajimavi je ze nekdy to tyden chyta bez problemu a jindy za 2 dny se s tim trapim.
mate prosimnekdo nejakej napad co s tim?
Diagnostika je cista.
jo jeste jeden poznatek...za studena tomu tost kolisaji volnob.otacky ale po par minutach se to zklidni....
diyk za napady a rady
Napsal: 21 dub 2014, 07:03
od jericho-3
Já to takhle mám taky, uteče tlak benzinu a pak to chytá jak jsi popsal. Buď je vadny tlakový ventil stříkačky, popřípadě ventil na čerpadle v nádrži/pokud ho má/.Když se napojí budík na lištu , je krásně vidět, jak tlak uteče..
Napsal: 21 dub 2014, 09:15
od patrik.kloucek
jericho-3 píše:Já to takhle mám taky, uteče tlak benzinu a pak to chytá jak jsi popsal. Buď je vadny tlakový ventil stříkačky, popřípadě ventil na čerpadle v nádrži/pokud ho má/.Když se napojí budík na lištu , je krásně vidět, jak tlak uteče..
no to je zajimaví taky me napadlo ze pada benzin tak jsem zkusil to ze kdyz to napoprve nechytlo tak jsem zkousel nekolikrat za sebou zapnut a vypnout zapalovani...proste aby cerpadlo bezelo a benzin dotlacilo.Mylslel jsem ze to pak chyti ale ono ne...nejak to na to nemelo vliv.
Prece pokud by padnul benzin tak to cerpadlo by to melo prece dotlacit.
Jedine ze by jak rikas byl zpetny ventil na cerpadle a ten nedrzel popr. by cerpadlo nedavaslo tlak...jenze to by zas vrcelo porad.Je pravda ze pri prvnim otoceni mi bezi asi dyl nez by melo ale pri dalsim si jen vrkne a je ticho.
Co myslis:Jakej by jsi udelal postup aby se na to prislo?
diky
Napsal: 21 dub 2014, 11:59
od jericho-3
Já mám u Fiata problém, že mě otočení klíčkem nepomůže, relátko jej pustí jen na pár vteřin a pak už ne a tak to nestačí..Ráno musím zatočit, chytne chcípne, někd i dvakrát a pak to chytne a problém nastane až zase druhý den, nebo i ne..Ale nejlepší je nasadit budík..ten to ukáže..
Napsal: 21 dub 2014, 12:28
od geo
čím je to načtený opravdu tam není závada?
Napsal: 21 dub 2014, 13:58
od patrik.kloucek
geo píše:čím je to načtený opravdu tam není závada?
cetl jsem do DDT2000 a potom pro jistotu i KTSkou....nikde nic.
jen dotaz...pokud otocim klicem-zahuci cerpadlo a vypne....tzn ze je natlakovano a benzin by tam mel byt.Je to tak?
A ted uvaha...otocim ...natlakuje..vypne ale zpetny ventil to pustí zpet ale cerpadlo uz nebezi a ze klesl tlak uz nepozna.. natlakuje az pri dalsim otoceni klickem.Muze to byt???
kam presne jakem budik se dava?Nemuzete mi to prosim nekdo nafotit.Diky moc.
Napsal: 21 dub 2014, 16:17
od jericho-3
Napojit na lištu , nevím přesně jak to má tohle provedení, ale buď tam bude "ventilek nebo udělat T kus a napojit to na přívod...
Napsal: 21 dub 2014, 16:20
od dodi911
Medzi privod paliva a rampu, resp. je na rampe vystup s ventilom na budik. Clio3 som robil raz, tak neviem presne. Inak ak nevies napojit blby merak na palivo, tak naco to riesis. Ak nameras dobry tlak a auto bude ko, co budes merat? Dtc u diagnostiky ti pomoze tak na 15%, zvysok merania.
Napsal: 21 dub 2014, 19:36
od slovacek.milos
patrik.kloucek píše: se dava?Nemuzete mi to prosim nekdo nafotit.Diky moc.
tak se tam podívej jestli je tam ventilek na liště
dává se tlakoměr zhrb na šest atm, pokud tam ventilek je a nemáš nic tak ho vyšroubuješ natočíš na to hdici zapáskješ a nasuneš tlakoměr,
nebo T kus do hadice před lištu tyhla kravinky si musíš nadělat jinak se nikam nepohneš, tlakoměr nový v oleji 4OO korun, k tom nějaká redukce nebo jak uvidíš liazk v kovošrotě vykosti zní budíky i kusem trubky, různé redukce, toho muusíš mít plný šuplík
