Chci se zeptat jak nejlepe doma diagnostikovat jestli dela problem tlak cerpadla.
2.5TDi V6 - pomalu behem 2 mesicu klesa vykon. Ted uz se s tim neda rozumne jezdit. Zaroven stoupa spotreba z 8L na 13L
Vymenit jsem vstriky za nove, jeste se to zhorsilo.
Tlaky jsem zmeril - 25bar.
Rano nastartuju a vyvali se hodne bilo az sedeho dymu.
Nemuzu zatim vyloucit ucpany kat, vadny EGR a vim ze mam zasrane sani od ERG
Kdyz jsme odpojil trubky vstriku, po opetovnem namontovani jsem nenastartoval ani na 5pokus, dokud jsem je nepovolil a neodvzdusnil. Jelikoz to delal kolega a ja startoval, nevim ted jestli to pri odvzdusnovani strikalo nebo jen teklo.
Pozoruju cca 2 mesice jak se posouva reakce plynu, musim vic a vic tlacit aby se to projevilo, ted uz nejede ani na plny plyn a nechce se ji do otacek. do 2000 to jeste jde a pak uz se trapi. Podle logu turbo i vaha ok.
Co myslite? Muze se tak projevovat cerpadlo?
Umira mi cerpadlo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Umira mi cerpadlo?

já bych to typoval na čerpadlo 2,5 v6 motorTDI nebrat a ruce od něj pryč problém z čerpadlem asi v 250000 km končí znám z vlastní zkušenosti i z blýzkého okolí pokud netankuješ v německu nebo omv tak za chvíli jde do háje taky jsem tomu nevěřil jelikož jsem takovej vw audi patriot ale těchhle problémů přibývá protože auta už tyhle kylometry mají najeté
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Startuje to, ale nejak hur. Jakoby postupne naskocili valce, rekneme ze musim tocit tak 1s. Kdyz to bylo ok, tak jsem jen skrtnul a naskocil - za tepla.Andre píše:Jak dobře to startuje? Předvstřik v toleranci?
Rano tocim tak 2s pak naskoci jak letecky motor a vyvali dym.
Predvstrik byl v toleranci skoro ideal - kdyz to bylo ok
Teplota 133
Vstrik 60
Posledni tdigraf kdyz zlobi ale s nicim se nehybalo ukazuje divne hodnoty.
Zakl. nastaveni kanal 0
2pole 58
9pole 157
a graf ma dole cisla
149
58
a PRUSECIK CAR UKAZUJE NA
180
54
pricemz kolisa nahoru a dole nejen vstrik ale i teplota.
- 3 ruzne cisla. Nechapu. Kdyz bylo vse ok, kolisal jen vstrik, teplota byla uplne konstantni.
Ale za tepla motor startuje hned, za studena hur. Chci rict ze nepozoruju projev problem startovani za tepla = vybehane cerpadlo.
Logy
Stav kdy to jezdilo celkem ok, i kdyz spotreba byla vyssi a obcas spadnul do nouzaku chyba 575 - nizky tlak v sani - asi problem lopatky
http://www.fifejdy.cz/stats/afb-log1.zip
Stav dnes kdyz to nechce skoro jet a zere jak ZIL
http://www.fifejdy.cz/stats/afb-log2.zip

- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Andre, odkazy ode me funguji. Ale poslu ti to emailem na adresu co mas v audiclubu. Budu vdecny za nazor.Andre píše:Ty odkazy nefachají.
Nejdřív bych se zaměřil na rozvody (TDIgraph), má to pžíznaky pozdního vstřikování, a taky ten snímač zdvihu jehly.
Dost silně pochybuji, že by čerpadlo odešlo během 2 měsíců (mechanicky), teda pokud nesypeš do nádrže písek
