Ahoj resim ted citroen xsara picasso 1,8benzin rv 2002.
Kdyz auto nastartuji vyleti otacky na 1900ot/min a v tehle otackach drzi.Pokud pridam plyn a pustim,tak otacky spadnou a celou dobu houpe motor,takto to dela porad.
Pamet zavad je prazdna.
V merenych hodnotach jsem se dival na otevreni skrtici klapky- pri plnem seslapnuti skrtici klapky mi ukazoval blok merenych hodnot 57procent
Pokud za behu motoru pri volnobehu odpojim potenciometr natoceni skrtici klapky,tak otacky vyleti na cca kolem 2000ot/min a auto vubec nehoupe.
Co by to mohlo delat?
tento motor ma motorek volnobeznych otacek.
-mam podezreni na potenciometr skrtici klapky a nebo motorek volnobeznych otacek,ale nerad bych to zbytecn menil.
mate nekdo s takovouto zavadou zkusenost?Nebo nejaky napad cim by to mohlo byt?
diky
xsara picasso 18, benzin - houpaji otacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
xsara picasso 18, benzin - houpaji otacky
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
skrtici klapka je pohanena lankem plynu.Zkousel jsem vyndal hadici mezi airboxem a plastovym hrdlem,ktery je na skrtici klapce,a sani jsem zacpal dlani ruky a kolega mi nastartoval.Motor se normalne nastartoval a bezel v mensich otackach,v dlani jsem citil mirny podtlak,takze to zrejme musi nekde podsavat luft.pod skrtici klapkou jsou jeste 2 podtlakovy hadicky,jednu jsem vyndal a zacpal prsten a hrdlo dlani a motor bezel a ja citil mirny podtlak do dlane.geo píše:Pokud je plně elektronická tak by mohl zapomenout nastavení.Vyčistil bych ji a nastavil.Díra v sání tam není?Některé jednotky pokud nedokážou snížit volnoběh nebo je vadná klapka tak ti chvilkově odpojujou vstřiky aby udržela motor v chodu.
Muze to dela falesny prisavani vzduchu?
Kdeje nejcastejsi problem u tohoto motoru?Ma to saci parohy plastovy.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak uz jsem prisel na zavadu.Po vyndani skrtici klapky jsem po dlouhem badani koukal dovnitr zjistil jsem ze je tam dira v plastovem sani.Ted mi je zahadou jak se muze takova dira stat,kdyz se nema o co odrit?Prosim mate nekdo schema sani u tohoto motoru,jedna se mi kde to vsude drzi a jake jsouutahovaci momenty sroubu.geo píše:Nevím jak je vyřešené sání ventilu volnobehu nebo jestli to reguluje klapka ale jestli to všecko ucpeš a motor vrčí tak je určitě něco špatně.Nezapomen na posilovač a přisávání par.
Je to motor 1,8 benzin rv 2002 16ventil 6FZ 85kw


vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009