Prosím o kontrolu LOG

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Bydliště: Plzeňský kraj

Prosím o kontrolu LOG

Příspěvek od Shorty. »

Zdravím sem tu nový, takže se předem omlouvám zda už to tu někdy bylo.
Muj problém je, že mi příjde, že auto vůbec teď nejede a netlačí tak jak má. Příjde mi, že se ztratil ten tzv turbo efekt. NAvíc zhruba od 2000-2500ot./min spíše 2500 a vejš s´je slyšet takové syčení nebo proudění vzduchu jako by někde netěsnilo. Ale zkoukli sem hadice a dobrý při zmačknuté hadici jí to natlačí, turbo nemá vůli, nežere olej nepadá auto do nouzáku. Napíchly sme to na vag a udělaly log nevím zda dobře, ale nějaké hodnoty tam jsou stačí kdyžtak říct jak správně udělat testovací jízdu a provedu :) přikládam muj log prosím mrkněte se někdo :) nalogovaný byl kanál 011 a 003 turbo a váha pokud se nepletu :) děkuji

ulozto.cz/xmRmAvnR/log-01-011-003-xxx-csv
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Nepíšeš čo je to za auto,ale podla požiadavky RJ na plniaci tlak to tipujem na nejaký ARL 110kw. Ten log by chcel doplnit kanál 010(nevidíme polohu plynu) a loguj len na štvorke do kopca od 1500 do 3500 ot a stále plný plyn.
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

pardon jde o VW Golf 4 ARL 110 KW, oka pak naloguju i ten kanal 010. Jen se chci zeptat zda i podle tohoto se dá něco vyčíst ? Zda jsou hodnotyx ok nebo tam je něco špatně? VAG nehlásí žádné chyby... a já se v tom grafu moc nevyznám

takže pokud to dobře chápu, pojedu zařadím tam 4 a sešlápnu plnej plyn od 1500 až do 3500 ot./min a pak dám konec ?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Áno. Log sprav tak ako si napísal. Ten prvý log je z jazdy,kde stále radíš a pracuješ s plynom( súdim podla činnosti EGR) a zle sa v nom orientuje. Sú tam zvláštne výpadky v požiadavkách od RJ,ale tažko hodnotit bez tej 010. Určite ti to okomentujú profíci tu s fóra..ja ti len oživujem tému.
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

tak log sem bohužel ještě nestačil udělat, jelikož momentálně čekám na kabel k diagnostice, česká pošta ho někde potratila :( ale v pondělí sem měl vynadnou váhu vzduchu na očištění a vzducháč a dnes sem čistil část EGR ventilu jen kartáčkem a trochou šmirglem a zjistil sem, že je pod ním olej a je zaprasen od oleje. Jen nevím zda sem to neudělal já nějak čištěním třeba ? Obrázek
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Slzenie oleja okolo osi klapky je bežné. A šmirgel nepoužívaj!!!!!!!!!!!!!!
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

olej je jak jsou ty dva spodní šrouby u egr ? ne z těch dírek tak mě napadlo, že tam asi nějaký to těsnění nesedí a proto tam tudy utíká olej a jde slyšet při zátahu takovej ten ucházející jakoby zvuk syčení ?
Když tam strčím prsty pod něj mám celkem dost je od oleje, že cítím, že normálně šáhnu na kapku oleje
Aliin
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2014, 21:09

Příspěvek od Aliin »

Kdo mi pomuže? Golf 4 TDI 81kw. Auto od jisté doby linejší a pada do nouzaku. EGR sem vycistil, všechny hadice/hadičky zkontroloval všechny sou v pořadku.

VAG mi ukazal: 00575 - tlak v sacim potrubi 17-10 regulacni diference - sporadicky

Pomuže mi prosím nekdo?

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“