Rozdíly Fabia 51,55, 59Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Rozdíly Fabia 51,55, 59Kw

Příspěvek od tukydydes »

Zdar nevíte někdo jaký jsou rozdíly (turba, spojky, vstřiky...) mezi Fabia tří-hrnek PD: 51, 55, 59kW.

Díky.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

55 EU3, 51 a 59 EU4, 55 myslim stejné vstřiky jako 1,9 85kW, 51 má oproti 55 a 59 slabší spojku. Turbo by snad mělo být stejné 51 a 55 verze, 59 jiné. Zkušenost osobní nemám, ale bývalý majitel verze 59 říkal, že 55 jede líp a žere méně, ale osobně jsem sháněl spíš 59, kvůli vyšší euro normě.
AMF; M47/T2
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

je tam rozdil ve spojkach
a 55kw ma jiny turbo kdezto 51 a 59kw maj stejny
jinak 59kw jasne nejpruznejsi motor s nejlepsi spotrebou
55 urcite nejde lip asi si to mel spatne zajety a doporucuju to chipnout je to hodne znat
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“