Stránka 1 z 7
Rozdelovacie hlavy do cerpadiel
Napsal: 23 čer 2007, 19:56
od Sifon
Zdravim chcel by som sa opytat na rozdelovacie hlavy do axialnych rotacnych cerpadiel ktore ponuka firma dieselpower.(Aj ked v sucasnosti nie su k dispozicii). Ako to vlastne funguje a aky to ma vysledny efekt?
Napsal: 23 čer 2007, 21:14
od Venca
Jestlize zvysujeme vykon osazenim tryskami s vetsim prutokem, cim vetsi otvory tak tim mensi tlak po otevreni vstrikovace. Tim dochazi k horsimu rozpraseni paliva, ktere muze vest pri pouziti napr. RACE 520 az k ukapavani a poskozeni pistu. Proto zvysujeme tlak pouzitim hlavy s vetsim prumerem pistku.

Napsal: 24 čer 2007, 00:07
od Sifon
Venca píše:Jestlize zvysujeme vykon osazenim tryskami s vetsim prutokem, cim vetsi otvory tak tim mensi tlak po otevreni vstrikovace. Tim dochazi k horsimu rozpraseni paliva, ktere muze vest pri pouziti napr. RACE 520 az k ukapavani a poskozeni pistu. Proto zvysujeme tlak pouzitim hlavy s vetsim prumerem pistku.

Diky za vysvetlenie

Este by ma zaujimalo ci to ma nejaky dopad na zivotnost cerpadla a ci je to potrebne az pri tryskach RACE 520.
Napsal: 24 čer 2007, 00:24
od Venca
Samozrejme, ze to ma dopad na namahani ostatnich dilu cerpadla, ale ten je nepatrny. Vychazim z toho, ze s hlavou s pistkem 12 mm mam jiz najeto 100.000 km a vse OK. Jinak tato hlava je nutna u RACE 520, ale i pri tryskach Sprint 764 je lepsi rozprach a pocitove clovek muze rici, ze to pociti okamzite po vymene jako zvyseni vykonu.

Napsal: 24 čer 2007, 01:02
od Sifon
Venca píše:Samozrejme, ze to ma dopad na namahani ostatnich dilu cerpadla, ale ten je nepatrny. Vychazim z toho, ze s hlavou s pistkem 12 mm mam jiz najeto 100.000 km a vse OK. Jinak tato hlava je nutna u RACE 520, ale i pri tryskach Sprint 764 je lepsi rozprach a pocitove clovek muze rici, ze to pociti okamzite po vymene jako zvyseni vykonu.

Idem vymenit moje povodne 66kw trysky za trysky PP764 mam teda v ramci moznosti vymenit aj hlavu?
Na kolko vyjde hlava s vacsim piestikom?
Kde sa to da zohnat ked to teraz nema dieselpower?
Aka narocna je vymena?
Napsal: 24 čer 2007, 11:07
od tomáš karbus
nějaké motory expedované do usa mám dojem, že alh nebo ahf měli v sérii 11mm což je pro 764 ideální řešení a až to nějak dáš dohromady tak dej vědět koupim od tebe tu 10mm
Napsal: 24 čer 2007, 11:32
od Sifon
tomáš karbus píše:nějaké motory expedované do usa mám dojem, že alh nebo ahf měli v sérii 11mm což je pro 764 ideální řešení a až to nějak dáš dohromady tak dej vědět koupim od tebe tu 10mm
Jasne len musim najprv zohnat tu stym vacsim piestikom. S tou starou by nebol problem sa dohodnut.
Napsal: 24 čer 2007, 12:57
od jipi
to tomaš: ja budem mať jednu hlavu 10mm, ked tak sa ozvi
Napsal: 24 čer 2007, 18:56
od váha
tak to je poprvé co to tady konečně někdo od dieselpower řekl
Napsal: 24 čer 2007, 21:38
od Sifon
váha píše:tak to je poprvé co to tady konečně někdo od dieselpower řekl
Este by to chcelo dakde zohnat, osadit a bolo by to super

Napsal: 24 čer 2007, 21:46
od Sifon
Napsal: 24 čer 2007, 22:39
od Venca
Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.
Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali.

Napsal: 24 čer 2007, 23:55
od Sifon
Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.
Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali.

Diky za odpoved uz asi posledna otazka ohladom tejto hlavy je ze s akym navysenim vykonu sa da ratat?(oproti starej hlave)napr pri PP764 a nova hlava by mala 12mm
Napsal: 25 čer 2007, 07:14
od váha
Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.
Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali.

hlavu nutně větší nepotřebuješ,ale pokud se ti objeví po montáží S764 problémy se studenýma startama tak je dobrý ji tam dát...kolik mm má seriová hlava u čerpadel v 1,9TDI?
Napsal: 25 čer 2007, 09:44
od Sifon
váha píše:Venca píše:Sifon : Ty k 764 Sprintum nepotrebujes nutne tu hlavu vetsi, nedelal bych si s tim starosti. Hlava ( alespon 12 mm ) stoji kolem 6.000.- Kc. Zase nejake maji byt i 11 mm behem 14 dni. Ale tobe staci 10 mm.
Vaha : Cela zalezitost neni problem. Ne kazdemu montujeme RACE 520 a proto se to neobjevilo na foru, protoze to neni bezna zalezitost. I my jsme se k tomu postupne dolaborovali.

hlavu nutně větší nepotřebuješ,ale pokud se ti objeví po montáží S764 problémy se studenýma startama tak je dobrý ji tam dát...kolik mm má seriová hlava u čerpadel v 1,9TDI?
Myslim ze z toho co sa napisalo vyssie by to malo byt 10mm
