Resim ted renaulta megane 1 rv 2002 1,6 16v benzin kod motoru K4MA 708
Po nastartovani spadnou otacky motoru kolem 500ot/min motor,motor vynechava a bezi jako na 3 valce.Z vyfuku je citit nespaleny benzin.
Motor se dusi,pokud prudce seslapnu plynovy pedal,tak se nejdrive pridusi,a pak jede,ale motor na volnobeh za studena i tepla bezi porad stejne spatne.
Tento system ma zapalovaci civku pro kazdy valec zvlast na svicce.
V pameti zavad se vyskytuji tyto chyby
110-vypadavani zapalovani s nebezpecnym znicenim KATU
109-detekce chybne funkce vynechani zapalovani
Vozidlo ma najeto 85 000km
Ja jsem zkousel pri volnobehu odpojovat postupne jednotlive zapalovaci civky.
Motor chcipne jedine kdyz odpojim 2 a 3 valec,pokud odpojim civku na 1 a 4 valci,motor mirne zpomali,ale pokud konektor pripojim tak se malinko zrychli motor,jako sel puvodne,ale bezi jako traktor stejne.Svicky jsou na 1,2,4 valci cerne a na 3 valci byl mokry zavit u svicky,ale byla take jinak zacernala.
jako prvni vymenim svicky,jak byste mi doporucily odzkouset ty dve civky na 1 a 4 valci,pri nichz se pri odpojeni vyrazne nezmeni chod motoru?
dik
renault megane vynechani zapalovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault megane vynechani zapalovani
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39