
pridanie paliva Opel Vectra 1,7 DT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pridanie paliva Opel Vectra 1,7 DT
Nazdar páni. Chcem mierne zvýšit dávku paliva na vstrekovacom čerpadle Opel Vectra B motor Isuzu 1,7 DT. Chcem len mierne zvýšit dávku na obohacovači-membrána zvyšujuca dávku paliva v závislosti od pretlaku v sacom potrubí. Myslel som,že je možné presunut tyčku na membráne,no na nej nie je možné nič nastavit. Pod membránou je ozubený venček,zaistený pružinou,ktorým sa zrejme pootočením zmení dávka paliva. Neviete ktorým smerom a o kolko pootočit vencom? Nečakám,že to bude Lotus,no trošku lepší záber by sa hodil. Vdaka za odpovede.

tak som to otestoval. Treba otočit v smere hodinových ručičiek,teda doprava. Otočil som zatial o 90 stupnov a je to cítit. Dymovnica z toho nie je,aspon čo som videl v zrkadlách. Treba si označit polohu fixkou alebo niečím. Dalšie pridávanie paliva je už nutné odskušat-predpokladám,že na to je tam,nech to príliš nedymí.
Naposledy upravil(a) Brembo.SV dne 16 črc 2014, 18:58, celkem upraveno 1 x.
ja som len skusal nedavno pridat tym srobykom ktory je zakontrovany on je zo zadu cerpadla....ked sa postavis pred auto tak z pravej strany cerpadla a tam sa ti zvysi davka paliva tiez ale tym ako krutis tak sa zdvyhaju otacky ale na doraze sa daju len trocha znizit aspon mne to tak slo..a to sanie myslim tak ze od vzduchoveho filtra do turba...tam na vrchu motora je ten hlinik co vzduch ide cez to ja som to zrusel este to nemam dorobene ale ako nahle som to zrusel tak je pocut aj turbo a ide aj lepsie....mne sa tak zda ze to ten hlinik to tam brzdi lebo ja som odpojel pred tym regulaciu turba aby neotvaralo klapku ked dosiahne tlak a ziadna zmena tak som dal druhy intercooler do naradnika a tiez nic tak som zrusel to sanie a uz je to ocosik lepsie........ale chyba tam moc nafta aspon mne
[/url]

už chápem. Tá skrutka,ktoru hovoríš zvyšuje základnu dávku a ked dobre chápem,tak je tá,ktorá je medzi vysokotlakovými trubkami na výstupe z čerpadla. Tá zvyšuje dávku paliva hlavne v nižších otáčkach ale kým nenastupi turbo,tak je to na hovno. Skus sa pohrat s tou na obrázku,je pod membránou na vrchu čerpadla,no musí íst dole komlet sanie,inak membránu nevyberieš. Tiahlo membrány je asymetrické,tak može byt,že natočením tiež niečo dosiahneš,no na experimentovanie som už nemal čas a ani náladu,zakaždým dole dávat to sanie. S odpojením bypasu a pridaním paliva s tou maticou-aspon myslím,že na to služi, je dost možné,že to dost zvýši výkon. No turbo sa bude pretáčat,tak to može mat dopad na životnost turba. Pod membránou je na tiahli doraz,tak ked to odstrániš,tak ešte trochu pridá palivo,ja som to tam nechal. Nehovorím,že to zvýšilo výkon nejak extrémne,ale cítit tam nejaké zlepšenie nad 1800 rpm.
ja tam idem narubat 1.9 55 kW cerpadlo na nom je to vsetko citlivejsie a na nom si trocha upravit davkovanie nie extrem ale aspon tak ze by som aj v 90 alebo v 100 vke mohol obehnut a nebat sa....ja viem ze tym bypasom to turbo skrati zivotnost ale kupi sa bud druhe alebo sa neake dopasuje....bude to tak lepsie a zas ja to nenahanam cely den na plne tocky,lebo ked to nahanas tak pekne vidno ako to popapka len kvoli tomu ze aspon to moje nemalo taky vykon a musel som to hodne tocit