O1 KO cerpadlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

O1 KO cerpadlo

Příspěvek od gabo00000 »

Tak dnes rano mi zastalo auto z popisu... v 4ke okolo 4tis sa pravdepodobne zadrelo cerpadlo...nechapem vobec co mu vadilo...jazdim seriovy soft a 11ku hlavu uz asi 2 roky a zatial nebol ani najmensi problem...cerpadlo bolo na stolici a bolo v top stave...nechapem preco sa taka vec moze stat...tankoval som v kosiciach v meste na OMV akurat som po prvy krat po dlhej dobe nedal VIF...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Obrázek
images upload

strasne by som chcel pochopit co toto spôsobuje...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

prej nekvalitní nafta říkal mistr čerpadlař.
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

gabo dobry brutal ... nemas ty stastie ci pana
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kludne primazavat M2T-ckom a hlavne nejazdit na rezerve, palivo sa potrebuje chladit aspon v tej nadrzi.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zadrbe trisky tym m2t.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

do stareho kadeta som prilieval normane 15w40ku co isla aj do motora a auto lepsie startovalo...tak nic no...nabuduce nesmiem vynechat vif...budem si na to davat pozor...nerad by som podobne pochoval aj nove...

Obrázek
upload png
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Nove cerpadlo nahodene...na moje prekvapenie ma koncovku 107 j 8)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

ezop píše:prej nekvalitní nafta říkal mistr čerpadlař.
No rotačka požre kade, čo. Nepovedal, by som, že to je naftou. Tu jazdia chlapci desaťročia na Ukrajinskej nafte a behajú. Možno je aj lepšia, ako na SK, no kto nebol na UA tak si myslí, že tam žijú v zemľankach a jazdia na Žiguli, ale veľmi sa mýli ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja si myslim tiez ze do rotacky sa da natankovat kadeco ale nie tak ze to clovek toci den co den do 4000ot. podla mna rozhodujuce boli otacky spojene so slabym mazanim....lepsie vysvetlenie nemam...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

gabo00000 píše:ja si myslim tiez ze do rotacky sa da natankovat kadeco ale nie tak ze to clovek toci den co den do 4000ot. podla mna rozhodujuce boli otacky spojene so slabym mazanim....lepsie vysvetlenie nemam...
Asi tak. A čo VIF? Budeš dávať? Niekto hovorí, že nedáva nič 10 rokov a pohoda, niekto dáva a kurví sa to tak či tak :o
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Mozno mu padal predvstrek(tlak v cerpadle) v otackach a prestalo to spravne mazat.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

urcite mi nepadal ani tlak ani predvstrek...moje cerpadlo bola referencia proti audi...nedavno som to testoval...


VIF budem davat aj nadalej...mozno dam nieco ine...uvidime...mozno fakt tam bol problem v cerpadle ale tomu davam minimalnu sancu...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2012, 22:24

Příspěvek od michalteplik »

Co to je za kravinu ze m2t zasere výstřiky! Asi vys leda prd o naftě a o tom jak funguje palivovrj system u nafty. Ba naopak kvalitní dvoutaktni olej ve spravne směsi prodlouží zivotnost dílů až na 5tinasobek:-)
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

v živote som do nafty nič nedaval a ani z jedním autom som ešte nemal problém vif a iné blbosti su uplne nanič.
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“