KW2 Inox Skoda Octavia RS 5E, TDi, Combi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cila555
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 18 črc 2009, 20:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

KW2 Inox Skoda Octavia RS 5E, TDi, Combi

Příspěvek od cila555 »

Zdravim,
riesim jeden problem a uz som vycerpal vsetky logicke myslienky.
Na vozidle je namontovany podvozok KW2 Inox. Auto ma najazdenych 153km a pri jemnych nerovnostiach a otacani volantom z lavej strany na pravu pri stojacom automobile pocut neprijemne lupnutia. Podvozok bol uz dva krat demontovany a pre istotu vymenene aj horne ulozenia ale nic nepomohlo...
Moje uvahy: povodne horne ulozenie nie je vhodne pre podvozok KW2. Pruzina podvozku KW2 ma horny priemer vacsi ako povodna a ma volu. Tato skutocnost podla mna robi lupnutia nakolko sa pruzina pri zmene smeru na podlozke loziska pohybuje. Uz upozornenie v navode naznacuje ako ma byt spravne pruzina voci hornemu ulozeniu postavena, toto je ale dodrzane.
Neverim, ze najdem niekoho kto ma KW2 na novej RS ale aspon ulavim svojej dusi lebo som uz v koncoch. Vase skusenosti ?

Obrázek

Obrázek
Obrazok č.2 odtlacok od hrany ukoncenia pruziny po 153km.

Obrázek

Obrázek
Pri original pruzine nie je vola okolo objimky horneho ulozenia ...
Naposledy upravil(a) cila555 dne 18 črc 2014, 21:29, celkem upraveno 3 x.
synthetizer music on CD and tuning 4ever !
cila555
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 18 črc 2009, 20:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cila555 »

dalsie zistenie. Povodna pruzina je pri hornom ulozeni sikma k sikmine horneho ulozenia. KW je rovna...

Obrázek
synthetizer music on CD and tuning 4ever !
cila555
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 18 črc 2009, 20:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cila555 »

moje uvahy o tom, ze povodne horne ulozenie nie je vhodne pre podvozok KW2 vychadzaju z dalsej skusenosti. Po nastaveni vysky kde je auto na zdvihaku (pruzina nastavena tak aby ukoncenie pruziny bolo zaroven so srubou horneho ulozenia vid obr.c.1) a nasledne po jeho vyskusani v prvych par 100m jazdy je vsetko O.K. Lupnutia nastanu az ked s autom sa urobi par pohybov do lava a do prava. Z toho usudzujem, ze horne ulozenie nevie udrzat pruzinu v strede a ta robi lupnutia... nic ine ma uz nenapada ...
synthetizer music on CD and tuning 4ever !
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“