riesim jeden problem a uz som vycerpal vsetky logicke myslienky.
Na vozidle je namontovany podvozok KW2 Inox. Auto ma najazdenych 153km a pri jemnych nerovnostiach a otacani volantom z lavej strany na pravu pri stojacom automobile pocut neprijemne lupnutia. Podvozok bol uz dva krat demontovany a pre istotu vymenene aj horne ulozenia ale nic nepomohlo...
Moje uvahy: povodne horne ulozenie nie je vhodne pre podvozok KW2. Pruzina podvozku KW2 ma horny priemer vacsi ako povodna a ma volu. Tato skutocnost podla mna robi lupnutia nakolko sa pruzina pri zmene smeru na podlozke loziska pohybuje. Uz upozornenie v navode naznacuje ako ma byt spravne pruzina voci hornemu ulozeniu postavena, toto je ale dodrzane.
Neverim, ze najdem niekoho kto ma KW2 na novej RS ale aspon ulavim svojej dusi lebo som uz v koncoch. Vase skusenosti ?


Obrazok č.2 odtlacok od hrany ukoncenia pruziny po 153km.


Pri original pruzine nie je vola okolo objimky horneho ulozenia ...