ZMĚNA!W210 PROSÍM KDO DOKÁŽE ODPOJIT IMOBILIZER?KUTNÁ HORA

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

ZMĚNA!W210 PROSÍM KDO DOKÁŽE ODPOJIT IMOBILIZER?KUTNÁ HORA

Příspěvek od k.amerika »

Dobrý den, ahoj. Prosím o radu, ohledně mercedesu w210, 290td 1996, automat. Před týdnem jsem jej koupil, zdálo se vše ok, ujel jsem asi 600km a z ničeho nic nejde nastartovat, starter točí, ale nechytne a na zpětném zrcátku blikají pravidelně ta červená a zelená kontrolka.. Nějaké kontakty jsem zkusil očistit a prostříknout kontaktolem, ale žádná změna. O co prosím může jít? V tomto modelu se vůbec nevyznám, proto uvítám jakoukoliv radu. děkuji
Naposledy upravil(a) k.amerika dne 10 srp 2014, 07:02, celkem upraveno 1 x.
W210 290TD
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Kontaktuj třeba člena Fulltank, něco o tom určitě bude vědět...

:)
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Díky, ted jsem ho zkusil poprosit, uvidíme :-)
W210 290TD
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

alebo kontaktuj mna cez sz
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Omluva, nestiham. Hele po otoceni klicku do druhe polohy se rosviti vsechny kontrolky, zajima me predevsim EDC? Tady to vypada, na problem v klicku kde je imobilizer a nebo castejsi problem v relatku co spina start.

Klicek zkus rozebrat dat novou baterii a mrknou zda neni uvnitr nejak poskozeny oxidaci ;) . Druha vec, rozdelej v motoru tu krabici kde jsou relatka a pojistky a vsechny relatka radne prohlidni bejva tu casto oxidace a obcas studeny spoj v relatku startu.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Pro řešení tohoto a následujících problémů doporučuji registraci na fórum k tomuto účelu zaměřené: http://www.mercedes-classic.cz/phorum/v ... m.php?f=26
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Na mercedes foru jsem registrovaný, ale lidé tam většinou odsuzují garážové opravy, neoriginální díly a alternativní paliva. Proto chodím raději sem.. Původní majitel měnil spínačku, proto ted mám na dálkové odemykání jakoby kartu ve které je i klíček a ke spínačce mám klasický vystřelovací klíč s infra.. KLíček byl zaoxidovaný, tak se lihem vyčistil a daly nové baterie. Nic. Tak k motoru, krabice s cívkama naprosto čistá, po ručním sepnutí cívky nic nikde necvaklo, pouze prostřední troubí, vše jsem očistil a také nic.. Zkusím tedy ještě proletovat spoje.. EDC kontrolka nesvítí.. Jen myslím ETS(zapoměl jsem to hned jak jsem odešel od auta:-) Na zrcátku to stále stříravě bliká. Baterie je nová. Vzpoměl jsem si že to přestalo startovat po tom co se mi rozsypal ten infra klíček, desetkrát to točilo a nechytlo a pak to chytlo a to jsem z klíčku měl v ruce jen ten kovový kousek a zbytek ležel na sedačce vedle, poté už zase nic.. Imobilizér tedy musí komunikovat s klíčkem který je ve spínačce a musí v něm být baterie? Stejně mi nezbyde než cívky a spoje proletovat a pak asi servis..
Naposledy upravil(a) k.amerika dne 09 srp 2014, 10:34, celkem upraveno 1 x.
W210 290TD
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Vše jsem pečlivě vyčistil lihem a proletoval, stále nic.. Kousek odsud je chlapík který má inzerát na díly na w210 ale 200CDI.. Mám 290td, bude možné spínačku z 200CDI použít?
W210 290TD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nemá to ještě nějaký přídavný alarm? Nedávno jsem jel s kámošem pro 2,2 CDI , které nemohl natočit a naštěstí jsme přišli na to, že nohou kopnul do vypínače dodaného alarmu. Zmáčkli jsme spínač a auto jelo.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Už jsem z toho hotovej, ale našel jsem pod volantem u kabelů nějakou krabičku, jak píšeš, která tam určitě nepatří, jen nemá žádné přepínání.. Dám tomu ještě zítřek a jinak bohužel musim vybrat servis kde se mi na to podívají.. Jeden chlapík v okolí co dělá mercedesy má pořád narváno, a druhej je fušer který jen umí kasírovat za opravy neopravy.. Snad na někoho v okolí Kutný Hory splašim. Navíc mám automat, tak to musí na podval.. To jsem si udělal radost mercedesem :-)
W210 290TD
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

špatný výběr :) mercedes jedině s řadovým čerpadlem.
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Místní chlapík Stewa mi poradil, když masařku, tak bud 300d, nebo 300td nebo 290td aby to jezdilo na alternativy. kamarád má 290td spoustu let, jezdí celoročně na bionaftu kolem 7 litrů, tak jsem zvolil tenhle motor, a chlapík od kterého jsem to kupoval měl ve stodole Piano 240d jako z výkladu, tak jsem čekal že bude v pořádku i masařka :-)

Dnes jsem si přizval kamaráda, vše proměřil a vyzkoušel a problém bude v klíčku. Když zamknu a odemknu, ihned startuji, motor naskočí na vteřinu než ho vypne imobilizer a rozbliká se zrcátko. Jak se mi v autě klíček v ruce rozsypal, asi vypadl ten chip a již jsem ho nenašel, myslel jsem že je v tom plastíku který se mačká pro vystřelení klíčku, ale nic.. U kolen mám dodělanou jakousi kontrolku, která nesvítila a ted svítí červeně. Předešlý majitel nic neví.. Budu muset do mercedes servisu at mi udělají klíček a sesynchronizují.. Jinak už nevím.. Měl jsem opravdu koupit 124, 250d automat a měl bych klid, nechal jsem se ukecat od snoubenky, které se nelíbí :-) A když jsem se 290td s automatem svezl, naprosto mi to vyhovovalo, tak jsem po ní sáhl..
W210 290TD
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Když už jsem se dohrabal k tomu že je problém v klíčku a blokuje mi to imobilizer, asi nejjednoduší bude když jej nechám odpojit. Spínačka již byla měněna, tak podle vin atd to již nepůjde a když už stejně mám dva klíčky, bude nejrozumější to nechat odpojit. Znáte prosím někoho kdo to dokáže? Okolí Kutné Hory a okolí. Nebo jde vyndat imobilizer a někdo to udělá bez auta? Děkuji
W210 290TD
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jaké to má čerpadlo? To už asi nebude řadovka... Mechanickou rotačku Bosch a plyn ještě lankem - žádná elektronika?
Jestli ano, tak by ti mělo stačit jen vyndat čerpadlo a shodit z něj krabičku na hlavě čerpadla přichycenou trhacími šrouby. Pod tím je normální chcípák a na něj jen přivedeš 12V od spínačky a mělo by to být. Někde jsem četl, že to někdo udělal i na motoru, ale nedokážu si to moc představit...
Hoď sem fotku toho čerpadla s imo ;-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Díky, měla by to být rotačka a je s elektronickým ovládáním.. Od nádrže to jde k předehřevu, pak filtr a čerpadlo, cestou nic jiného není. Černá krabička z boku tam je, na 4 šrouby a jde do ní svazek..
W210 290TD
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“