renault thalia houpe na volnobeh

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

renault thalia houpe na volnobeh

Příspěvek od adi »

Ted jsem opravoval.uvarenou Thalii 2 1.2 16v rv 2009 kod motoru D4F 728.
Byl.udelany komplet Go motoru-pistni krouzky,tesneni pod hlavou,komplet nove tesneni,zabrousene ventily.
Po nastartovani a postupnem zahrivani zacal motor na volnobeh pravidelne v 3 sekundovych intervalech houpat.Kdyz pri.jizde vytocim motor do maxima,tak otacky padaji strasne pomalu dolu.
Volnobeh ma pouze 500ot/min.
Vyfuk jsem pretesnil,svicky jsou nove,kabely jsou v poradku.Pamet zavad je prazdna.
Co by to mohlo delat?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V první řadě bych hledal úniky podtlaku, přisávání falešného vzduchu. Motor houpe protože ŘJ vyrovnává ..motor ubere, ona přidá a tak dokola. Možná ti to jen někde nesedí nebo jsi na něco zapomněl..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jestli to má plastový sání tak hledej tam
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

plastovy sani jsem mel mozna 6x sundany a nikde jsem nic nenasel.Na sani je nove tesneni a tlak v sani pri volnobehu ukazuje 680,coz je hodne,a ridici jednotka pracuje se stredni zátezi-neni v merenych hodnotach napsan volnobeh,ale misto volnobehu jednotka vidi stredni zatez.nejhorsi je ze vsechny podtlaky jsou ok,tesneni taky,rozvody sedi na znacky,tak uz nevim kde bych mel neco hledat.
sani je tam plastove,ale nic nevidim kde by to mohlo podchazet.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ucpal bych všechno co ze sání vychází /a není třeba k chodu/a zkusil to, někde to musí ucházet.
nepropadat panice...
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

jericho-3 píše:Ucpal bych všechno co ze sání vychází /a není třeba k chodu/a zkusil to, někde to musí ucházet.
jedine me napadaji jeste vstriky,zkusim vymenit ,,0,, krouzky
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proč ne, ale tam to přisává málokdy.Vzal bych štěteček od benzinu anebo hadr a přindaval na ohrožená místa, zda se změní chod..
nepropadat panice...
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

mam podezreni na potenciometr plynoveho pedalu
pin 1 a 3 ukazuje ohmetrem v klidove poloze 5.53kohmu a v maximalni vyleze az k 7.02kohmu a pokud potenciometr drzim dele v teto poloze,tak spadne nakonec na hodnotu 6.74kohmu

pin 4 a 6 ukazuje pri jakekoliv poloze 2.18kohmu,vubec se nemeni.
kolik ma potenciometr ukazovat?
je KO?
dik
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

ahoj podle schéma ti to nejak nesedí.
Já mám jeden potík 6 plus
4 gnd
2 sig
druhej 3 plus
5gnd
1 sig
Napojil bych si signální piny a koukal co z nich leze.Pokud by byla jedna dráha přerušená nebo se nehejbala tak by to diag práskla.Většinou pozná i drobné odchylky mezi dráhama ale u frantíka nebudu předbíhat.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“