renault thalia houpe na volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault thalia houpe na volnobeh
Ted jsem opravoval.uvarenou Thalii 2 1.2 16v rv 2009 kod motoru D4F 728.
Byl.udelany komplet Go motoru-pistni krouzky,tesneni pod hlavou,komplet nove tesneni,zabrousene ventily.
Po nastartovani a postupnem zahrivani zacal motor na volnobeh pravidelne v 3 sekundovych intervalech houpat.Kdyz pri.jizde vytocim motor do maxima,tak otacky padaji strasne pomalu dolu.
Volnobeh ma pouze 500ot/min.
Vyfuk jsem pretesnil,svicky jsou nove,kabely jsou v poradku.Pamet zavad je prazdna.
Co by to mohlo delat?
Byl.udelany komplet Go motoru-pistni krouzky,tesneni pod hlavou,komplet nove tesneni,zabrousene ventily.
Po nastartovani a postupnem zahrivani zacal motor na volnobeh pravidelne v 3 sekundovych intervalech houpat.Kdyz pri.jizde vytocim motor do maxima,tak otacky padaji strasne pomalu dolu.
Volnobeh ma pouze 500ot/min.
Vyfuk jsem pretesnil,svicky jsou nove,kabely jsou v poradku.Pamet zavad je prazdna.
Co by to mohlo delat?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
plastovy sani jsem mel mozna 6x sundany a nikde jsem nic nenasel.Na sani je nove tesneni a tlak v sani pri volnobehu ukazuje 680,coz je hodne,a ridici jednotka pracuje se stredni zátezi-neni v merenych hodnotach napsan volnobeh,ale misto volnobehu jednotka vidi stredni zatez.nejhorsi je ze vsechny podtlaky jsou ok,tesneni taky,rozvody sedi na znacky,tak uz nevim kde bych mel neco hledat.
sani je tam plastove,ale nic nevidim kde by to mohlo podchazet.
sani je tam plastove,ale nic nevidim kde by to mohlo podchazet.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jedine me napadaji jeste vstriky,zkusim vymenit ,,0,, krouzkyjericho-3 píše:Ucpal bych všechno co ze sání vychází /a není třeba k chodu/a zkusil to, někde to musí ucházet.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
mam podezreni na potenciometr plynoveho pedalu
pin 1 a 3 ukazuje ohmetrem v klidove poloze 5.53kohmu a v maximalni vyleze az k 7.02kohmu a pokud potenciometr drzim dele v teto poloze,tak spadne nakonec na hodnotu 6.74kohmu
pin 4 a 6 ukazuje pri jakekoliv poloze 2.18kohmu,vubec se nemeni.
kolik ma potenciometr ukazovat?
je KO?
dik
pin 1 a 3 ukazuje ohmetrem v klidove poloze 5.53kohmu a v maximalni vyleze az k 7.02kohmu a pokud potenciometr drzim dele v teto poloze,tak spadne nakonec na hodnotu 6.74kohmu
pin 4 a 6 ukazuje pri jakekoliv poloze 2.18kohmu,vubec se nemeni.
kolik ma potenciometr ukazovat?
je KO?
dik
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
ahoj podle schéma ti to nejak nesedí.
Já mám jeden potík 6 plus
4 gnd
2 sig
druhej 3 plus
5gnd
1 sig
Napojil bych si signální piny a koukal co z nich leze.Pokud by byla jedna dráha přerušená nebo se nehejbala tak by to diag práskla.Většinou pozná i drobné odchylky mezi dráhama ale u frantíka nebudu předbíhat.
Já mám jeden potík 6 plus
4 gnd
2 sig
druhej 3 plus
5gnd
1 sig
Napojil bych si signální piny a koukal co z nich leze.Pokud by byla jedna dráha přerušená nebo se nehejbala tak by to diag práskla.Většinou pozná i drobné odchylky mezi dráhama ale u frantíka nebudu předbíhat.