AFN strata výkonu cely motor od oleja.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

AFN strata výkonu cely motor od oleja.

Příspěvek od vikino1 »

Prosím o radu dnes pri výjazde na dialnicu stratil motor výkon a choval sa ako by išiel na 3 válce. Zastavil som a naštartoval znova myslel som, že je to v núdzaku. Nepomohlo po chvíli začal za mnou vidieť dym. Po odstavení som zistil, že motor je od oleja nedá sa zistiť odkial to tečie je to aj z predu aj od zadu. Na volnobehu po otvorení zátky na viku ventilov sa odtial dýmí dosť tlakuje. Z výfuku dym nejde.
Čo sa mohlo stať a kde začať?
Je to auto v podpise.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

propaleny praskly pist nebo zadreno ve valci.Tutovka by bylo zmerit tlaky a nebo rovnou hlavu dolu.Nic jineho s tim nevymyslis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Uf tak nieje dobrá perspektíva (wallbash)
Oplatí sa opravovať alebo iný motor?
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2014, 23:06

Příspěvek od tommy215 »

Na to je těžká odpověď. řešil sem to samé na AFN. motor KO praský píst.

kdybych koupil jetý motor dejme tomu za 13 000kč co se tak pohybují AFN

tak dovnitř nevidím, kilometrům nevěřím a při +-250 tis km se může stát opět to samé.

tak sem si sehnal nové písty s ojnicema, nové kroužky
nechal sem přebrousit kliku. nějak mě to chytlo tak jsem nechal udělat hlavu, zdvihátka, komplet ložiska na kliku, ojnice, nový těsnění.. prostě GO komplet motoru. a byl jsem v tom za 30.. až jsem z toho byl šedivej když se to sečetlo..

ale vím že mám motor od 0 km

záleží co uvidíš až sundáš hlavu,.. třeba bude hlava OK, seženeš jen písty a jedeš dál
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Ešte neviem čo tomu vlastne je zajtra by som to mal hodiť do servisu. Spomínali, že maju kameru a pozru to pred rozoberaním.
Tvrdili mi že to môže byť aj turbo.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli jde na 3 tak je nejspíš KO píst a jestli se vyplatí opravovat zjistíš až po sundání hlavy (podle poškození válce...)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Ja dieslom prd rozumiem chcelo by to niekoho skúseného. Tu je problem niekoho na to zohnať. Väčšina ked zistí o čo ide tak má moc roboty. (wallbash) Asi to nebude bohvie čo.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je normální že lidi co něco umí mají práce dost a po pravdě lidi co už to ví tak s tím počítají a radši si počkají než aby někde platili za to že jim problém stejně neodstraní....

odkud jsi?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

SK- TO do Prahy ďaleko :
Najhoršie je že velké auto potrebujem k práci.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Hlava zložená a našiel sa prasknutý piest na 4válci (wallbash) Chytený je aj blok. Takže zohnať druhý motor, je ho škoda lebo vyzerá z vnútra velmi dobre čistučký žiadne usadeniny karbonu.Vyzerá to že to spôsobila tryska lebo je mierne prepálený piest a dôsledkom toho došlo k prasknutiu.
Na bloku je vypadaný material tak 1,5x2cm do hlbky tak 0,5mm-odhadom.
Ohlodané sú aj lopatky turba ale nie velmi. Vyzerá že je bez vôle. Ale určite ho čaká repas. Hlava tiež na zrovnanie. Na celú opravu rátam tak 1000e.
Neviem či sa to vôbec oplatí. :?
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Oplatí sa takto poškodený blok motora ešte prebrúsiť alebo ak by to nevyšlo urobiť suchú vložku?Obrázek
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

to neprebrusis, mozno sa ti podari zohnat za lacny peniaz blok s piestami od chalanov co prestavovali na PD.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Ja už jazdim zohnal som AFN len som chcel vedieť či sa tým dá niečo urobiť.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

Obrázek
čeče skoro totožná trhlina..
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

a pak že 1Z písty praskaji (LOL) (LOL) (LOL)

k věci: jakákoliv takováhle větší oprava se nevyplácí (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“