AFN strata výkonu cely motor od oleja.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN strata výkonu cely motor od oleja.
Prosím o radu dnes pri výjazde na dialnicu stratil motor výkon a choval sa ako by išiel na 3 válce. Zastavil som a naštartoval znova myslel som, že je to v núdzaku. Nepomohlo po chvíli začal za mnou vidieť dym. Po odstavení som zistil, že motor je od oleja nedá sa zistiť odkial to tečie je to aj z predu aj od zadu. Na volnobehu po otvorení zátky na viku ventilov sa odtial dýmí dosť tlakuje. Z výfuku dym nejde.
Čo sa mohlo stať a kde začať?
Je to auto v podpise.
Čo sa mohlo stať a kde začať?
Je to auto v podpise.
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
Na to je těžká odpověď. řešil sem to samé na AFN. motor KO praský píst.
kdybych koupil jetý motor dejme tomu za 13 000kč co se tak pohybují AFN
tak dovnitř nevidím, kilometrům nevěřím a při +-250 tis km se může stát opět to samé.
tak sem si sehnal nové písty s ojnicema, nové kroužky
nechal sem přebrousit kliku. nějak mě to chytlo tak jsem nechal udělat hlavu, zdvihátka, komplet ložiska na kliku, ojnice, nový těsnění.. prostě GO komplet motoru. a byl jsem v tom za 30.. až jsem z toho byl šedivej když se to sečetlo..
ale vím že mám motor od 0 km
záleží co uvidíš až sundáš hlavu,.. třeba bude hlava OK, seženeš jen písty a jedeš dál
kdybych koupil jetý motor dejme tomu za 13 000kč co se tak pohybují AFN
tak dovnitř nevidím, kilometrům nevěřím a při +-250 tis km se může stát opět to samé.
tak sem si sehnal nové písty s ojnicema, nové kroužky
nechal sem přebrousit kliku. nějak mě to chytlo tak jsem nechal udělat hlavu, zdvihátka, komplet ložiska na kliku, ojnice, nový těsnění.. prostě GO komplet motoru. a byl jsem v tom za 30.. až jsem z toho byl šedivej když se to sečetlo..
ale vím že mám motor od 0 km
záleží co uvidíš až sundáš hlavu,.. třeba bude hlava OK, seženeš jen písty a jedeš dál
jestli jde na 3 tak je nejspíš KO píst a jestli se vyplatí opravovat zjistíš až po sundání hlavy (podle poškození válce...)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to je normální že lidi co něco umí mají práce dost a po pravdě lidi co už to ví tak s tím počítají a radši si počkají než aby někde platili za to že jim problém stejně neodstraní....
odkud jsi?
odkud jsi?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hlava zložená a našiel sa prasknutý piest na 4válci
Chytený je aj blok. Takže zohnať druhý motor, je ho škoda lebo vyzerá z vnútra velmi dobre čistučký žiadne usadeniny karbonu.Vyzerá to že to spôsobila tryska lebo je mierne prepálený piest a dôsledkom toho došlo k prasknutiu.
Na bloku je vypadaný material tak 1,5x2cm do hlbky tak 0,5mm-odhadom.
Ohlodané sú aj lopatky turba ale nie velmi. Vyzerá že je bez vôle. Ale určite ho čaká repas. Hlava tiež na zrovnanie. Na celú opravu rátam tak 1000e.
Neviem či sa to vôbec oplatí.

Na bloku je vypadaný material tak 1,5x2cm do hlbky tak 0,5mm-odhadom.
Ohlodané sú aj lopatky turba ale nie velmi. Vyzerá že je bez vôle. Ale určite ho čaká repas. Hlava tiež na zrovnanie. Na celú opravu rátam tak 1000e.
Neviem či sa to vôbec oplatí.

Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Odpovědi: 0