Stránka 1 z 1

Nadmerna spotreba oleje

Napsal: 28 srp 2014, 06:48
od sumi
Ahoj, páni poprosil bych o radu. Mám benzinovej motor 1,6 kterej mel nadměrnou spotřebu oleje kolem dvou litru na tisíc km (LOL) shodil jsem z něj hlavu kterou odvezu nechat udělat . Ale jak zjistim pístní kroužky? Nechce se mi ty písty vyndavat. Někdo říkal zalejt benzinem, to jsem udělal cca v 10 večer a pohledove nic neubejvalo jenže rano v 8 jsem k. tomu přišel a po benzinu ani znamky. Je jasný ze se neco odpaří, ale ten večer jsem do válců rozlil pul litru. Jak dlouho by to podle vas melo držet??

Napsal: 28 srp 2014, 08:16
od Misík
Kolko mas natom najazdene km?Inak 1.6 Mpi je to choroba oni cca po 150 000 km vsetky zacnu papat olej a nepomoze iba spravit hlavu.Ak chces mat pokoj tak aj kruzky nove plus premerat ovalitu valcov pre istotu.

Napsal: 28 srp 2014, 17:36
od roman1648
jestli to chceš mít OK tak je potřeba i spodek udělat, nejlíp i nový písty ale to se už nevyplatí, takže překroužkovat a nazdar ;)

Napsal: 29 srp 2014, 00:59
od MadMar
nehci tady mahrovat ale nestačí vyměnit takový ty šprcky na ventilovejch tyčkách? netvrďte mi že motor z říše bude mít krouřky ko vylítanej to neni moc pravděpodobný, nesypals písek do oilu? nic nerozebírej, změř tlaky kompresní a na jejich základě řeš dál, ne? vím to je stírací kruh ale to mi neříkejte. že to bude tak zlý kady se s tím jezdilo a kdo to řídil?

Napsal: 29 srp 2014, 01:49
od roman1648
Napsal bych-nečteš,nevíš,ale ty čteš a nevíš stejně
az nějakou tu 1.6ku uvidis se 100litrama najetyma jak tam pisty vaklou,pochopiš...
A neni to o pisku v oleji (rofl)

Napsal: 29 srp 2014, 04:44
od rami
Budes mit stiraci zapecene .
Pisty ven a dej nove krouzky.

Obrázek

Napsal: 29 srp 2014, 09:17
od n.ovcak
pokud máš hlavu dole, tak vyměnit kroužky už je to na chvilku. Taky jsem to na AEE letos dělal, a jde to docela pěkně, za tu investici to stojí.... Taky mi to žralo tolik oleje, možná i víc, a po výměně kroužků a simeringů na ventilech ke to ok...

Napsal: 29 srp 2014, 10:22
od toefuk
ked mas dole hlavu tak vymen aj kruhy

Napsal: 29 srp 2014, 10:51
od Vici
taky myslím. AEE je celkem krám. Určitě bych ty kroužky okouknul/vyměnil, nebo to pak budeš dělat stejně

Napsal: 29 srp 2014, 11:36
od jericho-3
Nevím, jestli je AEE krám, ale můj kámoš měl Seata s tímto motorem, který najel neskutečné porce kilometrů, když to odstavil další majitel, mělo to skoro 400000 km, nejdřív odešla skříň/kterou jsem koupil tady a bezvadnou/, ale ten motor šlapal hlavně ke konci jako dělo a spotřeba oleje nebyla nic moc velká. Bylo vše původní, osobně jsem tomu nejdřív nevěřil, ale když už upadávaly z bloku kusy rezu, rozpadly se trubky okolo a nahodou se zrekapitulovaly kilometry, tak jsem sundal klobouk... :)
A auto se vyhazovalo z jiných důvodů než že motor je v háji..Naopak.

Napsal: 29 srp 2014, 11:52
od Diletant_a_Laik
O jakej typ motoru se jedná? Jestli AEE 75 koní, tak z 90 procent žerou olej po ventilech. Podle mě tenhle motor má životnost takřka nafťákovou.
Jestli to je AKL a příbuzná 100(+1) koňová jebka, tak -pokud mám správný informace- maj kroužky v hajzlu kolikrát i z výroby.