Peugeot 306 1.9D ..vymena cerpadla=spatny studeny start

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kemos
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 18:25

Peugeot 306 1.9D ..vymena cerpadla=spatny studeny start

Příspěvek od kemos »

Zdravim :) Na svoji 306tce 1.9D (DJY motor) jsem menil boshacky cerpadlo za jiny a bohuzel jsem stejnej typ nesehnal a musim autem jezdit do prace,takze jsem namontoval cerpadlo jiny taky z 306. viz fotky.. presny cisla kdyztak poslu :)

Original :
Obrázek

Za:

Obrázek

Cerpadlo na sobe srouby zalepeny zlutou barvou takze by s nim ani nikdo hejbat nemel a navic je z auta ktery prijelo a slapalo normalne.
Teply auto startuje vcelku dobre ale rano chytne az tak na podruhy a motor zakopava nebo i zdechne. Kdyz se rozjedu,ma motor hnusnej zvuk dokud se neohreje pak bezi uplne normalne. Bimetal funguje ale prijde mi ze na cerpadle ma docela malej chod a nevim jak ho nastavit. Jeste bych dodal ze ten plastovej bazmek na vrchu cerpadla (nevim k cemu je) sme dali pryc. Predvstrik je podle zvuku motoru. Originalni cerpadlo melo dole elektromagnetickej ventil stejnej jako na rozdelovaci hlave. Vubec nevim na co tedka sahnout..:(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V první řadě zkontroluj předvstřik a samozřejmě žhavení. A to staré dělalo co? Samozřejmě motor musí mít kompresi, takže zkontroluj vůle ventilů, pokud zastudena tlaky nebudou.Jinak když startuješ zastudena, je to hluché a z výfuku se valí bílý kouř?/nebo nic?/
nepropadat panice...
kemos
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 18:25

Příspěvek od kemos »

Stary cerpadlo teklo tak se vymenilo ale auto startoval na drnknuti jak teply tak studeny. Tedka za studena chytne na podruhy,zvuk ma jak starej diesl a bile zakouri, motor se klepe a zachvilu to prestane kdyz ho proslapnu. Ale nekdy nepomaha ani to a zdechne. Jak mam zkontrolovat predvstrik? Steluje se otacenim cerpadla ne? Je to podle zvuku motoru no... Zhavice a tlaky vylucuju protoze predtim chytal krasne..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak je asi čerpadlo K.O., dlouho někde leželo na sucho. Jak zkontrolovat předvstřik? Pokud to nekouří a má zvuk jako předtím, tak bych povolil čerpadlo/vlastně 3 šrouby na rozv. kole čerpadla/ a hřídelí čerpadla pootočil po směru otáčení /doprava/.Stačí o 2 mm a vyzkoušet. Maximálně bude motor hlučný, což snadno vrátíš..Protože je třeba mít jistotu, zda motor není podforován, protože čerpadla jsou různá a předvstřiky také.Tohle "nové" čerpadlo je totožné i s 1,9 D z P 405 a Citroena 1,9D. Ale mělo by běžet..
nepropadat panice...
kemos
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 18:25

Příspěvek od kemos »

Hele tedka sem prijel z prace a koukal na cerpadlo..protika kolem sroubu privodni hadice nafty..ale davali sme novy medeny podlozky. Mohlo by se to zavzdusnovat?
kemos
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 18:25

Příspěvek od kemos »

Tak hlasim ze sem sroub utahl..nafta netece ale problem stejnej
kemos
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 18:25

Příspěvek od kemos »

spatnej predvstrik.. hnul sem cerpadlem bliz k motoru a vsechno v pohode :)
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“