Peugeot 806 motor RHZ HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 08 bře 2010, 13:06
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
Peugeot 806 motor RHZ HDI
Ahoj všem, mám problém s touhle potvorou, nepravidelně zničeho nic chcípne za jízdy motor. Jednou za 20, pak po 80 km.
Chyba P1112- Informace o tlaku paliva-zjištěn velký únik paliva (netěsností)
Byl vyměněn filtr paliva, čerpadlo v nádrži a chyba stále přetrvává.
Připojil jsem diagnostiku a logoval jsem tlak v railu a na čerpadlo jsem si dal zkoušečku abych věděl co se děje. Při jízdě ať už na plný plyn, nebo lehce vše běželo takže za mně nemá vliv styl jízdy a po 30 km mi to chcíplo tlak v railu se ztratil a po asi 3 vteřinách mi přestalo jít i čerpadlo v nádrži. Při pokusu o nastartování mi proud na čerpadlo jen problikl ale po minutě zkoušení se vše rozjelo a musel jsem chvíli točit než vystoupal tlak aby to chytlo. Je vyměněn DRV ventil ale závada je pořád stejná.Neví někdo co stím dělat ? Dík.
Chyba P1112- Informace o tlaku paliva-zjištěn velký únik paliva (netěsností)
Byl vyměněn filtr paliva, čerpadlo v nádrži a chyba stále přetrvává.
Připojil jsem diagnostiku a logoval jsem tlak v railu a na čerpadlo jsem si dal zkoušečku abych věděl co se děje. Při jízdě ať už na plný plyn, nebo lehce vše běželo takže za mně nemá vliv styl jízdy a po 30 km mi to chcíplo tlak v railu se ztratil a po asi 3 vteřinách mi přestalo jít i čerpadlo v nádrži. Při pokusu o nastartování mi proud na čerpadlo jen problikl ale po minutě zkoušení se vše rozjelo a musel jsem chvíli točit než vystoupal tlak aby to chytlo. Je vyměněn DRV ventil ale závada je pořád stejná.Neví někdo co stím dělat ? Dík.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 08 bře 2010, 13:06
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
Nad tím jsem právě uvažoval, ale myslíš že je možné aby ten tlak zmiznul přes ten přepad toho vstřiku, je to celkem malý průměr a té nafty by tam muselo profičet mraky. A hlavně to má celkem dost natočeno a podle mě budou špatné všechny a možná to aní nevyřeší ten problém.
Už jsi se stím setkal že to chcípne kvůli vstřiku ?
Už jsi se stím setkal že to chcípne kvůli vstřiku ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
Odpovědi: 0
Tohle přesně jsem měl nedávno, pán volal, že mu teče nafta někde na motoru, sežralo mu to hrozně nafty, až to chcíplo. Přijedu, vidím, že spadla hadička přepadu,tak ji vyměním a říkám si, je po trysce, doleju naftu do nádrže, auto chytlo , motor běžel poměrně pěkně, jen lehce pokuřoval, stáhnu tu hadičku a vylítl gejzír nafty. Tak mu říkám, asi daleko nedojedete, máte v háji trysku, on jak to, vždyť je motor po go.a jelo to bezvadně...no nic, ujel asi 20km a volal, že to chíplo a nejde to natočit...
G.O. bylo provedeno, ale bez trysek..

G.O. bylo provedeno, ale bez trysek..
nepropadat panice...
Já osobně byl překvapen, že čerpadlo bylo vůbec schopné udržet tlak v liště, když z přepadu šel souvislý proud nafty..Dotyčný tvrdil, že to mastil po dálnici , auto jelo normálně , jen mu klesala rychle rafička paliva a měl smrad v kabině a začala mu problíkávat kontrolka motoru...Jak jsem koupil, tak prodávám.. 

nepropadat panice...