Fiat Ducato 1,9 Td,66 kW,2001

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Fiat Ducato 1,9 Td,66 kW,2001

Příspěvek od Warlockvw »

Zdravim vospolok,menim žhaviče a po vymontovani starych som zistil,že na valci č.3 je kratší žhavič ako na ostatnych valcoch-tie su rovnako dlhe.Na tom tretom valci je na zhavici este okrem premostenia aj červeny kabel a este jeden ktory vedie niekam pod intercooler a dalej neviem kam ide.Otazka je: možem dat na ten 3.valec dlhy zhavic novy co mam kupeny?bojim sa aby sa nenabural s piestom alebo nieco aby sa nestalo.
Diky za info od skusenejsich
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Mozes pochybujem ze by bol piest nisie ako ostatne nahod ho tam a pretoc racnov motorom
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

To bude ještě komurka ne? Takže o píst se to určitě neopře :)
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Ano je to vstrek do predkomory,ok teda nahodim tam aj stvrty zhavic a uvidim,diky za rady chlapi ;)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

2.5 tdi bol uz priami tak isto aj 1.9 v crome ale ten co mas ty bude asi peugeot tak ten bude komurkac
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Bydliště: chomutov

Fiat

Příspěvek od mikesik »

Bude to motor s Tipa 1.9 66 kw predkomurka.mel jsem ho v Tipu.Croma mela 1.9 69 kw tdid 2.5 tdi 74 nebo 85 kw vse mechanicke čerpadlo. Veci jako hlavu asi 3 kusy se mi vali v garazi.
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Chlapi je deje sa taka vec: pri zahriatom motore mi na volnobeh preblikava kontrolka mazania.Robi to aj ked pridam a padaju otacky,tak asi pri 900 ot to preblikne...Nemôže to robit tlak oleja? riedky olej?davam 10W40 valvoline

Diky za odpovede
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nedáváš tam nějaký moderní olej který není do tohoto motoru určen? Např. 5W-40? Dej tam, co tam tehdy mělo být..a pak řeš problém..Jinak může být volnější klika nebo horší čerpadlo, popřípadě snímač oleje, ale pokud zhasne nic hrozného se neděje.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

No ved som pisal aky olej je tam,Valvoline 10w40.
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Sorry, pro oči nevidím..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Co sa tyka toho oleja nevie niekto aky je tam doporuceny?norma ?znacka?
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ten motor vychází koncepčně z dieselů z devadesátých let, žádnej hyper super olej, je to zbytečný, prásni tam minerál za 80 korun litr a je to
každopádně tlak mazání změřit, může být ucpaný sání ve vaně. čidlo v háji, nebo i čerpadlo
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jaký motor tam máš? Fiata 1.9TD obsah 1929 ccm, nebo Peugeota 1,9TD obsah 1905 ccm? Když tak sem dej fotku motoru a hned se to pozná ;-) Fiaty neznám, ale do Citroena s peugeoťáckým motorem 1905 ccm dávám M7ADSIII, nebo Mogul DT, případně DTT - všechno minerály 15W40 a naprostá spokojenost. Pokud ti to předtím neblbnulo a kontrolka bliká až od výměny oleje, tak bych šel po druhu oleje.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Ahoj,diky za postrehy,je to motor 1905 ccm,teda asi ten Peugeot.Byvaly majitel mi povedal,že tam daval 10W40,ale mam o tom vážne pochybnosti,ja som dal Valvoline Durablend 10W40,pripada mi riedky ked sa zohreje-mohlo by to byt vysvetlenie preblikujucej kontrolky mazania?Ono to ma taky zvuk ked padaju otacky,tak pri cca 1000 ot. to ako keby pridusilo jemne-a preblikne kontrolka,naskočia volnobezne otacky a kontrolka je zhasnuta...som z toho jelen.
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

takže dal som do auta olej Valvoline 15W-40 a kontrolka neblika a zda sa mi,že motor troska ide potichsie,hlavne za tepla.
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“