VNT17 na motoru s mTDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

VNT17 na motoru s mTDi

Příspěvek od YellowAss »

Ahoj, poprosím o Vaše know-how na otočení funkce podtlak/přetlak na ovládací baňce na vnt17 turbu. Baňku jsem rozpertloval a nějak se mi příčí dát pružinu na druhou stranu, prostě pružina nemá vedení a membrána na to není v tom místě stavěná, mít pružinu na druhé straně.... točil jste někdo podložku k membráně a vedení pružiny nebo jste měli jiný lepší nápad. To bych si snad nechal vytočit jiný obal pružiny a membrány....
Uvažoval jsem také ponechat původní podtlakovou funkci, snímat přetlak v sacím traktu třeba snímačem tlaku pro olej a ovládat ventilem n75 tu baňku... trochu drbání přes hlavu, ale snad by to šlo.
Obrázek
Transporter
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

řekl bych že je lepší pořidít si tu plechovku. stejně ti s obracenou pružinou nebude fungovat tak jak má
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

plechovka

Příspěvek od YellowAss »

Ona existuje přetlaková plechovka originál????
Transporter
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

no z obtokovyho turba z 66kW

jezdim na ni
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

130 ps alfa romeo 2,4 JTD
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

baŇKA

Příspěvek od YellowAss »

aha, tak dík všem za řešení a musím ji sehnat
Transporter
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

tech aut bude určitě víc navíc ty plechovky se dají sehnat jako univerzální díl
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

KaCzaba píše:no z obtokovyho turba z 66kW

jezdim na ni
Samozřejmě,že na plechovku z 66kw to pojede,ale záleží na tom kolik chceš aby turbo tlačilo. Regulace ze staré 66 je konstruována na tlak 0,8 Bar a při větším plnícím tlaku bude omezovat předčasně. Myslím si, že když se podtlaková plechovka předělá na tlak správně, funguje bez problémů a také je možno dát tvrdší pružinu čím se změní celý průběh regulace ve vyžších otáčkách. Na foto je na táhlo ještě nanýtovaný prolisovaný plech pro vedení pružiny. Jestli to YellowAss neotočil a nezkrátil okraj plechu (Jestli si dobře pamatuji o 9mm) nemůže to fungovat. (LOL)
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

přetlak/podtlak

Příspěvek od YellowAss »

ještě jsem na to nesáh, na starém fóru jsem našel info o otočení pružiny a to mi po otevření moc nedávalo smysl, pružina by asi brzo rozdrbala membránu a někam ke kraji by se složila...připadalo mi to dost nespolehlivé. Moc přes 1bar stejně nechci zatím jit, nemám pořádný intercooler a auto nikdy nebude trhačem asfaltu, ale obytňákem podle mých snů.
Transporter
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Re: přetlak/podtlak

Příspěvek od Bugs.Bunny »

YellowAss píše:ještě jsem na to nesáh, na starém fóru jsem našel info o otočení pružiny a to mi po otevření moc nedávalo smysl, pružina by asi brzo rozdrbala membránu a někam ke kraji by se složila...připadalo mi to dost nespolehlivé. Moc přes 1bar stejně nechci zatím jit, nemám pořádný intercooler a auto nikdy nebude trhačem asfaltu, ale obytňákem podle mých snů.
Na tvém foto táhlo je směrem od tebe a to musíš roznýtovat,otočit a přidělat směrem k tobě.Potom bude pružina opřená tam kde má být. Okolo 1 bar je to potom ideální. Nutno také zkrátit okraj jak jsem psal a důkladně odjehlit.
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

Příspěvek od YellowAss »

díky Bugs.Bunny to je právě to knw-how co mi chybělo
Transporter
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

YellowAss píše:díky Bugs.Bunny to je právě to knw-how co mi chybělo
Ještě něco jsem zapoměl. :) Na rozpertlovanou část je dobré vytočit dva ocelové kroužky které je možno sešroubovat a plechovka je rozebíratelná. jestli to jen zapertluješ zpět je dobré vyzkoušet pomocí kompresoru přiměřeným tlakem těsnost spoje. Už jen namontovat a nastavit. ;) ;) ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“