Stránka 1 z 1

VNT17 na motoru s mTDi

Napsal: 03 črc 2007, 20:01
od YellowAss
Ahoj, poprosím o Vaše know-how na otočení funkce podtlak/přetlak na ovládací baňce na vnt17 turbu. Baňku jsem rozpertloval a nějak se mi příčí dát pružinu na druhou stranu, prostě pružina nemá vedení a membrána na to není v tom místě stavěná, mít pružinu na druhé straně.... točil jste někdo podložku k membráně a vedení pružiny nebo jste měli jiný lepší nápad. To bych si snad nechal vytočit jiný obal pružiny a membrány....
Uvažoval jsem také ponechat původní podtlakovou funkci, snímat přetlak v sacím traktu třeba snímačem tlaku pro olej a ovládat ventilem n75 tu baňku... trochu drbání přes hlavu, ale snad by to šlo.
Obrázek

Napsal: 03 črc 2007, 21:04
od Rybízek
řekl bych že je lepší pořidít si tu plechovku. stejně ti s obracenou pružinou nebude fungovat tak jak má

plechovka

Napsal: 03 črc 2007, 21:07
od YellowAss
Ona existuje přetlaková plechovka originál????

Napsal: 03 črc 2007, 23:04
od KaCzaba
no z obtokovyho turba z 66kW

jezdim na ni

Napsal: 03 črc 2007, 23:12
od BH motor
130 ps alfa romeo 2,4 JTD

baŇKA

Napsal: 04 črc 2007, 06:04
od YellowAss
aha, tak dík všem za řešení a musím ji sehnat

Napsal: 04 črc 2007, 07:26
od Rybízek
tech aut bude určitě víc navíc ty plechovky se dají sehnat jako univerzální díl

Napsal: 04 črc 2007, 08:14
od Bugs.Bunny
KaCzaba píše:no z obtokovyho turba z 66kW

jezdim na ni
Samozřejmě,že na plechovku z 66kw to pojede,ale záleží na tom kolik chceš aby turbo tlačilo. Regulace ze staré 66 je konstruována na tlak 0,8 Bar a při větším plnícím tlaku bude omezovat předčasně. Myslím si, že když se podtlaková plechovka předělá na tlak správně, funguje bez problémů a také je možno dát tvrdší pružinu čím se změní celý průběh regulace ve vyžších otáčkách. Na foto je na táhlo ještě nanýtovaný prolisovaný plech pro vedení pružiny. Jestli to YellowAss neotočil a nezkrátil okraj plechu (Jestli si dobře pamatuji o 9mm) nemůže to fungovat. (LOL)

přetlak/podtlak

Napsal: 04 črc 2007, 08:23
od YellowAss
ještě jsem na to nesáh, na starém fóru jsem našel info o otočení pružiny a to mi po otevření moc nedávalo smysl, pružina by asi brzo rozdrbala membránu a někam ke kraji by se složila...připadalo mi to dost nespolehlivé. Moc přes 1bar stejně nechci zatím jit, nemám pořádný intercooler a auto nikdy nebude trhačem asfaltu, ale obytňákem podle mých snů.

Re: přetlak/podtlak

Napsal: 04 črc 2007, 08:30
od Bugs.Bunny
YellowAss píše:ještě jsem na to nesáh, na starém fóru jsem našel info o otočení pružiny a to mi po otevření moc nedávalo smysl, pružina by asi brzo rozdrbala membránu a někam ke kraji by se složila...připadalo mi to dost nespolehlivé. Moc přes 1bar stejně nechci zatím jit, nemám pořádný intercooler a auto nikdy nebude trhačem asfaltu, ale obytňákem podle mých snů.
Na tvém foto táhlo je směrem od tebe a to musíš roznýtovat,otočit a přidělat směrem k tobě.Potom bude pružina opřená tam kde má být. Okolo 1 bar je to potom ideální. Nutno také zkrátit okraj jak jsem psal a důkladně odjehlit.

Napsal: 04 črc 2007, 08:38
od YellowAss
díky Bugs.Bunny to je právě to knw-how co mi chybělo

Napsal: 04 črc 2007, 09:08
od Bugs.Bunny
YellowAss píše:díky Bugs.Bunny to je právě to knw-how co mi chybělo
Ještě něco jsem zapoměl. :) Na rozpertlovanou část je dobré vytočit dva ocelové kroužky které je možno sešroubovat a plechovka je rozebíratelná. jestli to jen zapertluješ zpět je dobré vyzkoušet pomocí kompresoru přiměřeným tlakem těsnost spoje. Už jen namontovat a nastavit. ;) ;) ;)