Stránka 1 z 2

407 po rozvodech nelze nastatovat!!!

Napsal: 13 říj 2014, 19:19
od Jirka Kužel
pochlubím se s jednou myslím dost neuvěřitelnou zahadou kterou jsem si zpusobil sám...
Motor 2.0hdi 100kw rhr
po výměně rozvodu motor nelze natocit v pameti chyb sporadicky synchronizace kliky a vačky NE
signál otacek motoru při startu ukazuje jen nekdy na chvilku ukazuje 0 jen na zlomek sekundy
zkouším dat nove čidla otaček kliky i vačky
v zoufalství vymyělím neuvěřitelne scenaře typu nastřižený klinek vačky a podobny nesmysly..
posledni variant nejak poškozeny signální kroužek pro snimač otaček,po testu magnetickým testrem na kroužky ABS např u ložiska O2 zjištiju za na dvou mistech je ten proužek jaksi zkomolenej ? :o tak ani nevim co me to napadlo ale zkusel jsem přejet snímač magnetem a ejhle signální proužky uplně zmizely...
postupne si dávam do souvislosti ze moje prenoska visí na magnetu a ja si asi nevědomky pri manipulaci dotkl tim magnete o ten kroužek...
Takže si pamatujte nikdy okolo toho kroužku nepohybujte magnetem jinak si způsobíte slušnej problem!!!
a je to nevratny proces kolo jsem musel koupit jiný
Doufám že tato rada nekomu pomůže :D mě teda dost vytrápila...[/u]

Napsal: 13 říj 2014, 19:31
od Ladas
tak to je dobrej záser a že těch magnetických lamp dneska je co???

Napsal: 13 říj 2014, 19:33
od Jirka Kužel
hele já u toho strávil 30hodin :?
a může mi zas nekdo privíst francouze.... :D
člověk si myslí že už ledacos zná ,ale koukám že musím bejt pořád ve střehu :-D

Napsal: 13 říj 2014, 19:42
od Ladas
jj francouzký konstruktér nepřítel dělnické třídy....

Napsal: 13 říj 2014, 20:17
od dodi911
Pokial by si pouzil rozum , merane hodnoty a oscil, tak za hodku pijes kafe.

Napsal: 13 říj 2014, 20:33
od Jirka Kužel
osciloscop nemam (crazy)

Napsal: 13 říj 2014, 21:39
od dodi911
treba kupit ;)

Napsal: 14 říj 2014, 07:34
od jericho-3
Trochu mi zaráží, že někdo při opravě aut používá magnetické upevnění. To tak při instrukci v autoškole, tam by se hodil, ale při práci? Tyhle čínské krámy mi nesmějí do baráku a není dnes firma, která by uměla udělat pořádné, nerozbitné světlo, aby mechán něco viděl... :)
Zlaté jámy osvětlené zespoda....

Napsal: 14 říj 2014, 08:30
od roman1648
já mám teda baterku od Bosche v gumě, celkem nerozbitnou řekl bych, je to xenon, svítí parádně
kolega používá ale Würth LED taky má magnetickej držák a popravdě, nikdy by mě nenapadlo že tím můžeš něco dokurvit...
za chvíli si u auta ani nepšoukneš páč se to vyhodnotí jako špatné složení vzduchu a pojedee to v nouzáku? :roll:

Napsal: 14 říj 2014, 13:40
od jericho-3
Dnešní sráče mají problém téměř se vším. Obdivuji nadšence na postupující elektronickou modernizaci, špatně se podíváš a je problém.. Nesmíš nechat klíč v autě, nesmíš rozhodit el. stabilitu vozu a popřípadě udělat nečekanou operaci, popřípadě postup, kterou ta mrcha nestráví. Možná by bylo zajímavé vysondovat kolik takových sráčů jelo z dovolené domů na podvalu a osazenstvo autobusem. Rozumní lidé se vracejí k modelům zpět k ukřižování Krista...Chtějí přerušit moderní stres.. :)

Napsal: 14 říj 2014, 15:13
od roman1648
je to fakt hrozný, nedávno známému od tchána klekla v autě baterka, bylo to nějaký novější BMW, tak 2011/12 myslím, typ přesně nevím, tak jsem mrknul na bmwfans co tam má být, koupím baterku, přehodíme ji, jako OK, kontroly svítily všechny jak v raketoplánu, milion hlášek a nejelo to stejně...na nějakou svépomoc u nových aut rovnou zapomeň

Napsal: 14 říj 2014, 16:37
od denny
roman1648 píše:je to fakt hrozný, nedávno známému od tchána klekla v autě baterka, bylo to nějaký novější BMW, tak 2011/12 myslím, typ přesně nevím, tak jsem mrknul na bmwfans co tam má být, koupím baterku, přehodíme ji, jako OK, kontroly svítily všechny jak v raketoplánu, milion hlášek a nejelo to stejně...na nějakou svépomoc u nových aut rovnou zapomeň
Bohužel všechny nové jednotky nesnášejí podpětí.Na přepětí jsou chráněny,ale podpětí umrtví vše,data v řiti.Francouzy na to trpí snad nejvíc.

Napsal: 22 říj 2014, 17:11
od Marek001
denny píše:
roman1648 píše:je to fakt hrozný, nedávno známému od tchána klekla v autě baterka, bylo to nějaký novější BMW, tak 2011/12 myslím, typ přesně nevím, tak jsem mrknul na bmwfans co tam má být, koupím baterku, přehodíme ji, jako OK, kontroly svítily všechny jak v raketoplánu, milion hlášek a nejelo to stejně...na nějakou svépomoc u nových aut rovnou zapomeň
Bohužel všechny nové jednotky nesnášejí podpětí.Na přepětí jsou chráněny,ale podpětí umrtví vše,data v řiti.Francouzy na to trpí snad nejvíc.
A môže sa stať že sa dáta z pamätí v RJ vymažú aj pri odpojení baterky pri hociakej banálnej oprave? Alebo je to čisto záležitosť podpätia, teda keď napr auto dlho stojí a palubné napätie klesne pod nejakú hodnotu?

Napsal: 22 říj 2014, 18:27
od dhfool
Marek001 píše:
denny píše:
roman1648 píše:je to fakt hrozný, nedávno známému od tchána klekla v autě baterka, bylo to nějaký novější BMW, tak 2011/12 myslím, typ přesně nevím, tak jsem mrknul na bmwfans co tam má být, koupím baterku, přehodíme ji, jako OK, kontroly svítily všechny jak v raketoplánu, milion hlášek a nejelo to stejně...na nějakou svépomoc u nových aut rovnou zapomeň
Bohužel všechny nové jednotky nesnášejí podpětí.Na přepětí jsou chráněny,ale podpětí umrtví vše,data v řiti.Francouzy na to trpí snad nejvíc.
A môže sa stať že sa dáta z pamätí v RJ vymažú aj pri odpojení baterky pri hociakej banálnej oprave? Alebo je to čisto záležitosť podpätia, teda keď napr auto dlho stojí a palubné napätie klesne pod nejakú hodnotu?
Podpětí je větší svinstvo, než když odpojíš baterku, ale dneska se fakt vyplatí si nejdřív o tom autě zjistit, jak vůbec tu baterku odpojit. :)

Napsal: 22 říj 2014, 18:31
od ROMEK
No odpojenim baterie ne skorej by som povedal podpetím že ti napr. klesne napetie treba pod 8volt. Majitelke Peugeot 207 blbel spínač vystražných blinkru a vnoci sa ji zapel a do rana to vybilo baterku a komplet to resetlo BSI že sa musela znova nakonfigurovať a dohrať kluče k immobilizeru