Vcera mi volal kamarad ze mu na jeho Citroenu C8 2.2Hdi rv 2007 zacali houpat otacky.
Zavada se zacala projevovat dlouhymi starty,houpe volnobeh a kdyz jede tak mu to treba za 4km chcipne.Dlouho to pak trva nez to chytne,a pak jede a znova to chcipne po cca2km.
Na palubnim pc to pise spatne emise.
Auto jsem jeste napichnuty nemel,ale chci se pripravit na co se zamerit,stoji to na odpocivadle za mestem.
citroen C8 hdi kolisaji otacky az chcipne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
citroen C8 hdi kolisaji otacky az chcipne
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
takze jsem se ted jel podivat na auto a napsalo to tyhle zavady:
P1112 INFO O TLAKU PALIVA - ZASEKL SE VYSOKOTLAKY REGULATOR
P0235-Turbo BOOST SENSOR
P1507- Permanent fault Anti-boiling strategy active(Coolant temperature)
kdyz jsem dal merene hodnoty,tak jsem dal mereny tlak paliva v railu a tam bylo na volnobeh 459bar,coz je moc a strida regulatoru tlaku byla 5%,coz je dost malo.Potom jsem autem nekolikrat proslapl plynovy pedal a strida vzrostla na 15% a tlak v railu 342bar.
coz jsem usoudil ze se seka drv ventil
P1112 INFO O TLAKU PALIVA - ZASEKL SE VYSOKOTLAKY REGULATOR
P0235-Turbo BOOST SENSOR
P1507- Permanent fault Anti-boiling strategy active(Coolant temperature)
kdyz jsem dal merene hodnoty,tak jsem dal mereny tlak paliva v railu a tam bylo na volnobeh 459bar,coz je moc a strida regulatoru tlaku byla 5%,coz je dost malo.Potom jsem autem nekolikrat proslapl plynovy pedal a strida vzrostla na 15% a tlak v railu 342bar.
coz jsem usoudil ze se seka drv ventil
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Jj, odchází a projevy tomu taky odpovídají. Pozor i na konektory u snímačů, bývají špatné a nebo se lámají kabely kousek za nimi.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Tak drv ventil je vymeneny.Auto startuje,nechcipe,jde vytocit do maxima a drzi otacky,ale obcas zahoupe pri volnobehu.Jeste mrknu na ten konektor na cidlu na railu.Muzou obcasne houpani zpusobit vstriky?Mam je zkusit na prepad?Jedna se mi o to co vse zkontrolovat,jelikoz auto je denne v provozu.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009