Fabia RS 96 kW nesnastartuju - Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Fabia RS 96 kW nesnastartuju - Vyřešeno

Příspěvek od honzik1104 »

Čau, včera jsem dotáhnul fábiu že nestartuje. Startovalo to špatně a postupem času už to nestartuje vůbec .

Paměť závad 0
Skut. hodnoty v normálu , až na vstřiikované množství to je na všech válcích na nule. Ale někde jsem slyšel že při startu to ukáže vždy 0 ve sk. hodnotách.

Dopravní čer. v nádrži ok. Žhaviče ok, napájení žhavičů ok.

Komprese ok. Zkoušel jsem oddělat žhaviče jesl práší nafta, z žhaviče při startu nic nepráši ani není cítit nafta. Nafta v oleji není .
Immo atd vše ok. Základní věci potřebné ke startu jsou zajištěny, snímače atd ukazují vše reálně .

1. Otázka

Napadá mě to tandemové čerpadlo. Když si odpojím přepad u od filtru nic z něj neteče, myslím dyž zapnu klíč nebo když startuju . Má téct z přepadu ?

2.otázka

Jak nejjednodušeji zjistím že je tandemovka K.O , tlakoměr bohužel nemám.

Napadá Vás něco co by mohlo být špatně, je jasné že je as podezření na vstřky či tandemovku.

na budíku 198xxx Dle diagnostiky 417xxx :D

Děkuju za cenné rady .
Naposledy upravil(a) honzik1104 dne 29 říj 2014, 15:01, celkem upraveno 1 x.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

A na cistic jsi to nezkousel nahodit?
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

no to jsem nezkoušel . Není to moc drsné na PD ? Ale zkusit můžu,ale podle mě prostě je problém v naftě. Kdyby skočené tak by to napsalo synchronizaci..Nic jdu zkusit čistič !!! :)
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

tak jsem to nastartoval, otáčky drobek vylítli,a pak jsem to startoval znovu a chytlo to ale prostě takovy tvrdší to bylo ten běh motoru.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nenatankoval benzín?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

nn , čistá nafta... Oddělal jsem víko ventilů a zkusil protočit motor, chytlo to hned, tak jsem to chcípnul, dal jsem tam víko, a startuju znova a běží jak hodinky

mám oddělaný sání od koleru k motoru, saje to přímo vzduch bez turba, dal jsem tam zpátky hadici, a běži normálně. Ale není vubec slyšet turbo líne do otáček, vubec ani náznak že by šlo.
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Tak to jede normalně, mohlo by byt lepší od spoda,ale jede hezky, tak já nevím, teď startuje....
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Neví někdo co se mohlo stát ? Ještě jsem se setkal s tím že prostě turbo bylo tak rozpadlý že prostě motor nenasál, že prostě neměl vzduch na nasátí, jenže jak jsem to prostřík čističem přímo do sání, tak to vylítlo tak na 4500 , tak jesli se tam neuvolnilo něco že to teď normálně startuje. ....

Uvidím ráno jak to chytne.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Nezůstala viset klapka v sání?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

kolik ma FRS nabehano ? v jakem stavu je vacka ? pokud je muj predpoklad spravny, tak se problem vrati

jinak odpoved na otazku 1 je ano, otocenim klicku ma cerpadlo (podavaci) natlacit naftu do okruhu, tandem jede az startovanim protoze je pohanenej vackou

Sleduj v kanalu 1, pole 2 zleva, mnozstvi nafty pri startovani, v dalsich kanalech to pri startu nic neukazuje, az kdyz motor chytne. Pokud nechyta, mel bys sledovat, jak si postupne ridici jednotka pridava palivo.
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Hodně, podle vyčtení z ŘJ , cca 400 000

Vačka na první pohled dobrá nevydřená. Ale byly šály popsaný bílou fixou, určitě ne originál, takže předpokládám že s tím bylo něco dělaný.

Ted nevím jesli jsem sledoval množství nafty při startu,ale v boschi KTSKOU je méně skut.hodnot na výběr,ale je tam vstř.množství-- při startování to je cca 40-50 mg/h

Ano také se obávám že se to vrátí, spíš v to doufám. Protože takhle naslepo se mi to zákazníkoj dávat nechce.
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Zdar tak po menší odstávce jsem to teď chtěl nastartovat a chytlo a hned chcíplo, pak jsem třeba 10 vteřin točil nic, zase a chytlo to.

Už nevím, nafta mi nepadá, nenapadá vás něco ??
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Tak se to podařilo nastartovat, zde mám skut. hodnoty , je to teda na studeném motoru, není ta vstřikovaná dávka malá ?


Je možné že nafta padá u vstřiků skrz ty gumičky,ale nafta v oleji není. Ale když jsem to dotáhl tak to prostě nešlo ani za nic nastartovat,vůbec ! Až po čističi to začlo jakž takž chytat....
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Tak se to podařilo nastartovat, zde mám skut. hodnoty , je to teda na studeném motoru, není ta vstřikovaná dávka malá ?


Je možné že nafta padá u vstřiků skrz ty gumičky,ale nafta v oleji není. Ale když jsem to dotáhl tak to prostě nešlo ani za nic nastartovat,vůbec ! Až po čističi to začlo jakž takž chytat....


Obrázek
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

ake ma mať tlaky ASZ, BPX, ARL ?
Cupra TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“