OCTAVIA 1,9TDi !!!SPECIÁLNÍ PŘÍPAD!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA 1,9TDi !!!SPECIÁLNÍ PŘÍPAD!!!
Pánové , tak včera mně přijel borec s Octávkou 1,9TDi 77kW r.v.2005 s úpně banální závadou. Nešel mu zadní stěrač a ostřikovač. rozdělal jsem tedy páté dveře a proměřil konektor na motorku. Našla tam šťáva, tak že pojistky OK, následně reléová deska. Už při otevření auta na mně dýchnul divný puch, ale někdo má zvláštní vůně v autech říkal jsem si. Po demontáži krytu kolem volantu, (abych se dostal k relátkům) smrad zesílil a to tak, že jsem musel nasadit respirátor. po pouhém odkrytování přestaly jít i přední stěrače a ostřikovače. Napojil jsem tedy noťas a vyjely mi tyto závady:
00156 Řídící obvod pro polohovač okna: ostřikovač okna
009 - přerušení/zkrat na kosru - sporadická
02398 Řídící obvod pro ostřikovač zad. skla
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická
00906 Dvouhlasná houkačka (H1)
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická
02071 Místní datový BUS
004 - žádný signál/komunikace - sporadická
01330 Centrální ŘJ komfortního systému (J393)
004 - žádný...
00466 ŘJ pro elektroniku sloupku řízení (J572)
004 - žádný...
00153 Motor stěrače (V216)
004 - žádný...
00778 snímač úhlu řízení (G85)
000---
Auto jsem musel vytlačit ven, protože ten smrad zamořil celou dílnu. Je to takový ten typický smrad rozkládajícího se masa. Ironie všeho je to, že pán je doktor. fakt už jsem se díval i do kufru jestli nemá místo rezervy mrtvolu, ale naštěstí jsem nic neobjevil. Tak mně jedině napadá zda tam někde netleje chcíplá myš, která než nějak hanbitě ukončila svůj život se mu pěkně pomstila. Já bych spíš potřeboval nějaké bližší iformace k těm závadám. Myslíte, že budou mít společného jmenovatele? Např nějakou kostru nebo může být v prdeli ta ŘJ sloupku řízení? Díky za každý dobrý nápad.
00156 Řídící obvod pro polohovač okna: ostřikovač okna
009 - přerušení/zkrat na kosru - sporadická
02398 Řídící obvod pro ostřikovač zad. skla
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická
00906 Dvouhlasná houkačka (H1)
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická
02071 Místní datový BUS
004 - žádný signál/komunikace - sporadická
01330 Centrální ŘJ komfortního systému (J393)
004 - žádný...
00466 ŘJ pro elektroniku sloupku řízení (J572)
004 - žádný...
00153 Motor stěrače (V216)
004 - žádný...
00778 snímač úhlu řízení (G85)
000---
Auto jsem musel vytlačit ven, protože ten smrad zamořil celou dílnu. Je to takový ten typický smrad rozkládajícího se masa. Ironie všeho je to, že pán je doktor. fakt už jsem se díval i do kufru jestli nemá místo rezervy mrtvolu, ale naštěstí jsem nic neobjevil. Tak mně jedině napadá zda tam někde netleje chcíplá myš, která než nějak hanbitě ukončila svůj život se mu pěkně pomstila. Já bych spíš potřeboval nějaké bližší iformace k těm závadám. Myslíte, že budou mít společného jmenovatele? Např nějakou kostru nebo může být v prdeli ta ŘJ sloupku řízení? Díky za každý dobrý nápad.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Přesně, proto je dost pravděpodobné, že jak si sundaval ty plasty tak si tam s tím svazkem mohl nějak hnout a zkratovalo to celé a když říkáš že to tam ještě smrdí jak prase, tak bych to celé rozebral a podíval se za pojistkovou skříň jestli tam ta mrcha někde nebude hnít. To by bylo první co bych udělal.
Pojistkovku, reléovku, volant a kryty kolem volantu mám ven a tam nic není ani prohryzaného. Jen od diagnostické zásuvky jsou přípájeny dva vodiče a ty jsou jakoby ustřihlé. Ale připadá mi, že tam nejsou origo. Musím asi rozebrat celou palubovku možná dát ven i koberec.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Tak dnes jsem to kompletně rozhodil a raději nechtějte popis toho co jsem tam našel. Ani to popisovat nechci, protože budu za chvíli večeřet. Ale musím říct, že se sviňa činila. Už to mám všechno pochytané a celkem to jde až na ty stěrače. Mám ovšem podezření, že odešla i ŘJ elektroniky sloupku řízení. Mimochodem kdo tenhle systém vymyslel musel být fakt magor. Jedničkové oktávy jezdily bez toho a stěrače fachčily bez problému 15 let. Přišel nějaký vylízaný inženýr a dal tam ŘJ a je po vtákách. Teť ještě nejak zjistit zda je problém přímo ve spínači stěračů nebo v samotné ŘJ. Nevíte někdo kolik ten krám stojí. V nabídce ACI ani Autokely není, tak počítám, že pouze origo ve Škodě.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to vyděl překousaná kabeláž v motoru,protože tu závadu G85 hodí i špatný servo,takže to bude někde pod baterkou nebo někde u stěračů u ŘJ motoru.Myši jsou svině.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Tak dnes jsem se zase po malé pauze pustil do té Octy. Měl bych mít už vše spojené jak má být, ale stále je problém. Mám pocit, že čím více to rozebírám a hýbu s tím, tím více spotřebičů nejde. Teť už to dělá to, že když připojím notebook a dám ve VAGu ,,test kabelu" napíše to mimo jiné: KKl1 zkrat na kostru, KKL2 zkrat na kostru, HEX CAN nepřipraven. Setkal se už někdo s tím, že by odešla jednotka Gateway? Nic jiného mně už nenapadá. Podvolantovou jednotku jsem vyměnil, páčky jsem vyměnil...
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!