OCTAVIA 1,9TDi !!!SPECIÁLNÍ PŘÍPAD!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

OCTAVIA 1,9TDi !!!SPECIÁLNÍ PŘÍPAD!!!

Příspěvek od Pepino60 »

Pánové , tak včera mně přijel borec s Octávkou 1,9TDi 77kW r.v.2005 s úpně banální závadou. Nešel mu zadní stěrač a ostřikovač. rozdělal jsem tedy páté dveře a proměřil konektor na motorku. Našla tam šťáva, tak že pojistky OK, následně reléová deska. Už při otevření auta na mně dýchnul divný puch, ale někdo má zvláštní vůně v autech říkal jsem si. Po demontáži krytu kolem volantu, (abych se dostal k relátkům) smrad zesílil a to tak, že jsem musel nasadit respirátor. po pouhém odkrytování přestaly jít i přední stěrače a ostřikovače. Napojil jsem tedy noťas a vyjely mi tyto závady:
00156 Řídící obvod pro polohovač okna: ostřikovač okna
009 - přerušení/zkrat na kosru - sporadická

02398 Řídící obvod pro ostřikovač zad. skla
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická

00906 Dvouhlasná houkačka (H1)
009 - přerušení/zkrat na kostru - sporadická

02071 Místní datový BUS
004 - žádný signál/komunikace - sporadická

01330 Centrální ŘJ komfortního systému (J393)
004 - žádný...

00466 ŘJ pro elektroniku sloupku řízení (J572)
004 - žádný...

00153 Motor stěrače (V216)
004 - žádný...

00778 snímač úhlu řízení (G85)
000---

Auto jsem musel vytlačit ven, protože ten smrad zamořil celou dílnu. Je to takový ten typický smrad rozkládajícího se masa. Ironie všeho je to, že pán je doktor. fakt už jsem se díval i do kufru jestli nemá místo rezervy mrtvolu, ale naštěstí jsem nic neobjevil. Tak mně jedině napadá zda tam někde netleje chcíplá myš, která než nějak hanbitě ukončila svůj život se mu pěkně pomstila. Já bych spíš potřeboval nějaké bližší iformace k těm závadám. Myslíte, že budou mít společného jmenovatele? Např nějakou kostru nebo může být v prdeli ta ŘJ sloupku řízení? Díky za každý dobrý nápad.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
eips
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 kvě 2014, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od eips »

Nemáš tam někde zalezlou myš aby ti nepřekousala kabeláž a neměl ji tam chcíplou to by vysvětlovalo ten smrad..
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Přesně to jsem dělal na bmw 120d, nešli přední ani zadní stěrače, jen ostřkovače, a taky všude hov*a od myší, a přehryzaný kabely. Tam to odnesla komfortka ..
Jentak pro podobnost. Myši jsou kurvy
eips
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 kvě 2014, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od eips »

Přesně, proto je dost pravděpodobné, že jak si sundaval ty plasty tak si tam s tím svazkem mohl nějak hnout a zkratovalo to celé a když říkáš že to tam ještě smrdí jak prase, tak bych to celé rozebral a podíval se za pojistkovou skříň jestli tam ta mrcha někde nebude hnít. To by bylo první co bych udělal.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Pojistkovku, reléovku, volant a kryty kolem volantu mám ven a tam nic není ani prohryzaného. Jen od diagnostické zásuvky jsou přípájeny dva vodiče a ty jsou jakoby ustřihlé. Ale připadá mi, že tam nejsou origo. Musím asi rozebrat celou palubovku možná dát ven i koberec.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
eips
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 kvě 2014, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od eips »

Odrazil jsem se od toho smradu protože něco tam hnít musí když říkáš že to tam smrdí, bůhví kde to rozkousala pokud vůbec.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak dnes jsem to kompletně rozhodil a raději nechtějte popis toho co jsem tam našel. Ani to popisovat nechci, protože budu za chvíli večeřet. Ale musím říct, že se sviňa činila. Už to mám všechno pochytané a celkem to jde až na ty stěrače. Mám ovšem podezření, že odešla i ŘJ elektroniky sloupku řízení. Mimochodem kdo tenhle systém vymyslel musel být fakt magor. Jedničkové oktávy jezdily bez toho a stěrače fachčily bez problému 15 let. Přišel nějaký vylízaný inženýr a dal tam ŘJ a je po vtákách. Teť ještě nejak zjistit zda je problém přímo ve spínači stěračů nebo v samotné ŘJ. Nevíte někdo kolik ten krám stojí. V nabídce ACI ani Autokely není, tak počítám, že pouze origo ve Škodě.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

páčky umírají a kdyžtak páčku i stěrače mám starší...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Nejdou ty stěrače a navíc ještě svítí kontrolka serva. Chyba 00778 snímač řízení (G85) 000---
Z toho důvodu usuzuji spíše na tu podvolantovou jednotku.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych to vyděl překousaná kabeláž v motoru,protože tu závadu G85 hodí i špatný servo,takže to bude někde pod baterkou nebo někde u stěračů u ŘJ motoru.Myši jsou svině.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak dnes jsem se zase po malé pauze pustil do té Octy. Měl bych mít už vše spojené jak má být, ale stále je problém. Mám pocit, že čím více to rozebírám a hýbu s tím, tím více spotřebičů nejde. Teť už to dělá to, že když připojím notebook a dám ve VAGu ,,test kabelu" napíše to mimo jiné: KKl1 zkrat na kostru, KKL2 zkrat na kostru, HEX CAN nepřipraven. Setkal se už někdo s tím, že by odešla jednotka Gateway? Nic jiného mně už nenapadá. Podvolantovou jednotku jsem vyměnil, páčky jsem vyměnil...
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“