OII samovolné spouštění sahary
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII samovolné spouštění sahary
Ahoj, když známý OII umyje tak se mu třeba za 6 hodin sama sepne sahara a beží dokud se nevybije baterka. Ta sahara se po umytí spustí sama třeba za 3 hodiny nebo 3 dny. Spustí se vždycky jen ten větrák u řidiče. Nezažil už to někdo, abych bytečně neměnil teplotní čidlo. Jinak při dosažení 90stupňu se sahara sepne a po dochlazení vypne.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zažil jsem to samé. Problém je ten, že se nespustí hned, ale až za nějaký čas a to už zpravidla nejsi u auta.
Umyl jsem auto , dal do garáže a přišel na druhý den, baterka KO. Dal jsem nabíječku a začal dobíjet (sahary nic). Přišel jsem za dvě hodiny - sahary na plno.
A nebo je pořádná bouřka, dovezeš auto do garáže, sahary nic. Příjdeš na druhý den a baterka KO.
Snímače teploty jsem zkoušel- vše ok.
Problém je, že se voda nesmí dostat k E-boxu. Pak to trvá velmi dlouho než vyschne a hrozí toto nebezpečí.
Mimo sahary to pouští navíc i čerpadlo V178.
Umyl jsem auto , dal do garáže a přišel na druhý den, baterka KO. Dal jsem nabíječku a začal dobíjet (sahary nic). Přišel jsem za dvě hodiny - sahary na plno.
A nebo je pořádná bouřka, dovezeš auto do garáže, sahary nic. Příjdeš na druhý den a baterka KO.
Snímače teploty jsem zkoušel- vše ok.
Problém je, že se voda nesmí dostat k E-boxu. Pak to trvá velmi dlouho než vyschne a hrozí toto nebezpečí.
Mimo sahary to pouští navíc i čerpadlo V178.
ja tedy resil temer to same, rozmotaval jsem svazky a nic, menil cidla nic, ridici jednotku no proste vsechno, dokonce jsem to auto mel pujceny pres dovolenou a zkousel ruzne polejvat mista v motoru
no zoufalost.
pak odesel malej vetrak na klimu, ja vymenil komplet sahary za starsi, od ty doby klid. Bohuzel jsem tam delal dalsi opravy a nedokazu rict na 100% ze to je tim
..
dneska ty sahary maj v sobe nejakou jednotku a tam je mozna pri vlhkosti problem

pak odesel malej vetrak na klimu, ja vymenil komplet sahary za starsi, od ty doby klid. Bohuzel jsem tam delal dalsi opravy a nedokazu rict na 100% ze to je tim

dneska ty sahary maj v sobe nejakou jednotku a tam je mozna pri vlhkosti problem
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Vadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Právě že se to spustí třeba po dvou hodinách. Taky jsem tipoval to čidlo, musí přece pracovat i bez proudu z klíčku.
Co by mělo odejít v té vrtuli?
Co by mělo odejít v té vrtuli?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Mužeš to prosím trochu upřesnit? DíkyVadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Včera jsem rozebral ebox, ty vnitřní kontakty od pojistek ke konektorů byly úplně zelené a zaoxidovane. Tak jsem to vyčistil. Čidlo na hadici ukazovalo dobře a dle pohledu bylo v pořádku. Když jsem ho odpojil, tak se klasicky obě sahary rozebehly. Motor jsem pak pořádně vymyl vapkou, tak uvidíme. Ale pořád přemýšlím jestli je v tom eboxu něco co by dokázalo rozběhnout saharu ,když ta má svoji jednotku. Abych se k ní dostal musím vyndat celou saharu ven?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec