OII samovolné spouštění sahary

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

OII samovolné spouštění sahary

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, když známý OII umyje tak se mu třeba za 6 hodin sama sepne sahara a beží dokud se nevybije baterka. Ta sahara se po umytí spustí sama třeba za 3 hodiny nebo 3 dny. Spustí se vždycky jen ten větrák u řidiče. Nezažil už to někdo, abych bytečně neměnil teplotní čidlo. Jinak při dosažení 90stupňu se sahara sepne a po dochlazení vypne.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

Zažil jsem to samé. Problém je ten, že se nespustí hned, ale až za nějaký čas a to už zpravidla nejsi u auta.
Umyl jsem auto , dal do garáže a přišel na druhý den, baterka KO. Dal jsem nabíječku a začal dobíjet (sahary nic). Přišel jsem za dvě hodiny - sahary na plno.
A nebo je pořádná bouřka, dovezeš auto do garáže, sahary nic. Příjdeš na druhý den a baterka KO.
Snímače teploty jsem zkoušel- vše ok.
Problém je, že se voda nesmí dostat k E-boxu. Pak to trvá velmi dlouho než vyschne a hrozí toto nebezpečí.
Mimo sahary to pouští navíc i čerpadlo V178.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja tedy resil temer to same, rozmotaval jsem svazky a nic, menil cidla nic, ridici jednotku no proste vsechno, dokonce jsem to auto mel pujceny pres dovolenou a zkousel ruzne polejvat mista v motoru (noteeth) no zoufalost.

pak odesel malej vetrak na klimu, ja vymenil komplet sahary za starsi, od ty doby klid. Bohuzel jsem tam delal dalsi opravy a nedokazu rict na 100% ze to je tim ;) ..


dneska ty sahary maj v sobe nejakou jednotku a tam je mozna pri vlhkosti problem
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo vzít silikonový sprej a všechny ty kabice co popisujete vystříkat a pak ještě za čas preventivně

můj přítel je konkorn, silikon a elektrosprej, se zatékáním problémy leta nejsou
RacingManiac
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od RacingManiac »

Řešil jsem to už třikrát. Je vadné teplotní čidlo, které je umístěno na vodní hadici.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Vadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Právě že se to spustí třeba po dvou hodinách. Taky jsem tipoval to čidlo, musí přece pracovat i bez proudu z klíčku.
Co by mělo odejít v té vrtuli?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Vadne cidlo na hadici ale spousti sahary hned po zapnuti klicku. To ze se spousti samy je nejcasteji problem v tom ze je mala vrtule ko
Mužeš to prosím trochu upřesnit? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

U tévrtule je jednotka... Ta zlobi
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

U tévrtule je jednotka... Ta zlobi
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

nebo cidlo teploty.Diagostiku a podivat
se na teploty v motoru a v budikach, vcetne venkovni.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Včera jsem rozebral ebox, ty vnitřní kontakty od pojistek ke konektorů byly úplně zelené a zaoxidovane. Tak jsem to vyčistil. Čidlo na hadici ukazovalo dobře a dle pohledu bylo v pořádku. Když jsem ho odpojil, tak se klasicky obě sahary rozebehly. Motor jsem pak pořádně vymyl vapkou, tak uvidíme. Ale pořád přemýšlím jestli je v tom eboxu něco co by dokázalo rozběhnout saharu ,když ta má svoji jednotku. Abych se k ní dostal musím vyndat celou saharu ven?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

fotka jak ten ebox vypadal po rozloupnutí.
Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

řešil jsem to ted musel jsem vyměnit obě vrtule
603917329
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

No tak to jsem zvědavý, jestli se to znova projeví.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“