P206_1,1i_r.2000_servořízení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P206_1,1i_r.2000_servořízení
Zdravím, zvažuji možnost výměny obyčejného hřebenového řízení za servořízení. Je mi jasné, že budu potřebovat vlastní servořízení, čerpadlo, delší řemen, trubky-hadice, jejich držáky a příchytky. Před nákupem těchto dílů se chci zeptat na pár věcí. Bude mi pasovat původní sloupek řízení? Obejdu se bez problémů při montáži čerpadla na motor? Co řemenice, vystačím s tou původní? Předem díky za informace.
Díky za vaše reakce, máte pravdu, asi se na to vykašlu. Zjistil jsem, že řemeny jsou rozdílné, tím pádem i řemenice. Pak všechny ty díly a ještě k tomu jak uvádí Roman1648, čidlo tlaku pro ECU. Důvodem pro výměnu byl fakt, že řízení má vůli v místě kde tyče vychází ven z toho těla řízení (pod pryžovýma prachovkama). Je to v tom hliníku vymlácené do oválu, chtělo by to demontovat z vozu a vyvložkovat.
Jericho-3, s tím tlakem gum máš pravdu. U auta bez posilovače je nižší tlak pneu hned poznat na volantu. S letními Matadorkami to je ve městě docela dřina, teď na zimákách Barum PolarisII to je citelně lepší.
Jericho-3, s tím tlakem gum máš pravdu. U auta bez posilovače je nižší tlak pneu hned poznat na volantu. S letními Matadorkami to je ve městě docela dřina, teď na zimákách Barum PolarisII to je citelně lepší.

Tak, konečně vyřešeno! Obyčejných řízení bez serva je jak šafránu, nejsou. Původně jsem se mylně domníval, že ta hřebenová tyč běhá jen v tom hliníku, ale jsou tam silonová pouzdra. No pouzdra, více připomínají takové vějířky nebo košíčky. Vúle byla na té delší pravé straně, levá krátká byla dobrá. Problém je, že tohle obyč řízení není rozebiratelné. U řízení se servem lze pomocí šroubů demontovat výstup k volantu a celé to pak rozhodit. Tady šrouby nejsou a pod manžetou je do stran nalisována ocelová obruč, která to celé drží a hřeben nelze vyjmout. Volné pouzdro nakonec vyměnil šikovný nástrojař. Běhá to dobře a auto je už opět v provozu. Ještě jsem dokoupil nové pneu Uniroyal a je po problémech. Díky Romanovi1648 za info a Jerichovi za vnuknutí myšlenky, zabývat se i gumama.
Jo a ještě jedna info, u Peugeota to řízení, jen jako díl, vyjde na těžko uvěřitelných 27200,-Kč!!! 

