Chalpi záser jak cip...borec ma peugeota 106(nevim ted rok) a vyměnil sem mu kotouče přední a za měsíc dojel že se mu při brždění strašně třese volant.Tak sem dal kotouče na soustru a oba dva hazely,tak sem je dal k reklamaci a vyreklamoval sem asi 8kotoučů LUCAS a 2 od BREMBO a pořád mu to třepe do volantu.Vždy po měsíci mu ty nový kotouče začnou vybrovat do volantu.
Taková teorie: co desky sou furt původní? nebo od první výměny? co pan majitel, nemůže to být stylem jízdy? už se mi taky podařilo zkroutit nový kotouče, není to tak těžký.... třeba na okruhu.....
Buď jezdí jako prase, asi jim hodně dává, ale to si nějak nedovedu představit, jakým stylem se dají takto kotouče zvlnit. Nebo je problém asi jinde, možná desky, nebo celý brzdiče.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Je taky možné, že hází náboj a to může měnit kotouče do nekonečna. Stačí, že hází na jedné straně a hydraulika přenese rázy i na druhou stranu a budou šmajdat oba kotouče.
Desky jsem daval vždycky novy,ale tedka sem je jen srovnal vždycky byly křivy tak o 0,2mm.Ten pan co to ma tak jezdi když moc tak 80km/h.Stane se mu to vždycky tak až po 2 měsících.Ale největší prdel je že tam dam stary kotouče ktery jsou original z toho auta a ty kotouče maj 6mm tloušťku a jsou po 3 měsících jízdy bezproblémový.A dam tam novy třeba bremba ktery maji i drážky na vedeni tepla a stejně po 2 měsících dojede že mu to zase kope do volantu.Dame to do soustruhu a jsou křivy jako prase.4epy na brzdičích mam rozhýbaný krásně.Jedině cely naboj nebo ten samotnej brzdič.