Zdravím včera jsem po delší době jel s pažoutem 406 1,9td 66kw /xud / čerpadlo bosch / jinak s tím jezdí manželka /
Je to hodně líný na dálnici abych to dostal na 140 ,abych někoho předjel tak plyn na podlaze a nic se skoro neděje . já vím že to není žádnej rychlík tohle auto ,ale taky jsem stím předtím jezdil a jezdilo to daleko líp .
Na co se podívat v čem by mohl být zakopanej pes ? napadla mě jenom jedna věc : mohl by to dělat egr ? dík inspiraci
peugeot 406 1,9td líná potvora
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 406 1,9td líná potvora
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Odpovědi: 0
Ferrari1980 píše:Aby to nebolo tým, že jazdíš na Octe TDi 103 kW4065 je najťažšie auto vo svojej triede


Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
syndrom většiny řidiček něžného pohlaví...
málokterá tomu dá občas napít a to je problém, mám to samý doma, max otáčky 2000, v 90ce už zařazená šestka...
sednu do toho já, třeba jednou za měsíc, když tomu po zahřátí naložím tak je za mnou černo jak lítají saze ( RAV4 D4-D), v létě jsme jeli kamsi do Kronoš, tak jsem to trochu rozjezdil, auto uplně ožilo
i ta 406ka v TD když je cajk tak jede solidně, ano, letadlo to není ale lenoch zase taky ne, zkusil bych dát novej paliváč a pořádně ho protahat a vymést saze..
málokterá tomu dá občas napít a to je problém, mám to samý doma, max otáčky 2000, v 90ce už zařazená šestka...
sednu do toho já, třeba jednou za měsíc, když tomu po zahřátí naložím tak je za mnou černo jak lítají saze ( RAV4 D4-D), v létě jsme jeli kamsi do Kronoš, tak jsem to trochu rozjezdil, auto uplně ožilo
i ta 406ka v TD když je cajk tak jede solidně, ano, letadlo to není ale lenoch zase taky ne, zkusil bych dát novej paliváč a pořádně ho protahat a vymést saze..
Tak o víkendu jsem mu dal kapky najel jsem skoro 900km,,,ale zhnilej lenoch .... . Paliváč tam je pul roku nový ,protože jsem vyhodil tu debilní francouzskou bakelitovou krabici na palivák se to furt zavzdušňovalo. Dal jsem tam filter ze starýho golfa a od té doby je klid nafta nepadá .
No nevím taky jsem s tím předtím jezdil a šel v poho na 170 možná i víc e ted tak 150 a to ještě skopce . Je možné ,že to zlenivělo ,když s tím jezdí žena a ještě kolikrát má nahrnutý koberec pod plynovým pedálem
uvidíme co s tím dál ,ale jí to nějak nevadí hlavně ,že to jede ...
No nevím taky jsem s tím předtím jezdil a šel v poho na 170 možná i víc e ted tak 150 a to ještě skopce . Je možné ,že to zlenivělo ,když s tím jezdí žena a ještě kolikrát má nahrnutý koberec pod plynovým pedálem

Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
Rozhýbat regulaci turba a zkouknout a vyzkoušet podtlaky, možná že tam bude zakopaný pes. Někdy je slabší podtlaková pumpa a nestačí dodávat podtlak. Nebo má přicpaný vývod. Neudělaly si myši pod nebo ze vzduchového filtru hnízdo? Půl roku starý filtr neznamená, že i prémiová nafta nemůže obsahovat vodu, páč jsme v Čechách.
A co katalyzátor? Tam bude možná kilo sazí. Je třeba se tomu trochu pověnovat, záleží kolik máš času a jaké možnosti. Začal bych filtrama a tím, co je zadarmo. U své kombíkové Xantie /ten samý motor/ jsem udělal to samé a vyhodil kat a z lenivky bylo na tacháči 190, pak už mě to tahalo za uši, tak jsem ji dal pokoj.
A co katalyzátor? Tam bude možná kilo sazí. Je třeba se tomu trochu pověnovat, záleží kolik máš času a jaké možnosti. Začal bych filtrama a tím, co je zadarmo. U své kombíkové Xantie /ten samý motor/ jsem udělal to samé a vyhodil kat a z lenivky bylo na tacháči 190, pak už mě to tahalo za uši, tak jsem ji dal pokoj.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...