Stránka 1 z 1
peugeot 406 1,9td líná potvora
Napsal: 08 pro 2014, 14:39
od haromax
Zdravím včera jsem po delší době jel s pažoutem 406 1,9td 66kw /xud / čerpadlo bosch / jinak s tím jezdí manželka /
Je to hodně líný na dálnici abych to dostal na 140 ,abych někoho předjel tak plyn na podlaze a nic se skoro neděje . já vím že to není žádnej rychlík tohle auto ,ale taky jsem stím předtím jezdil a jezdilo to daleko líp .
Na co se podívat v čem by mohl být zakopanej pes ? napadla mě jenom jedna věc : mohl by to dělat egr ? dík inspiraci
Napsal: 08 pro 2014, 15:21
od Ferrari1980
Aby to nebolo tým, že jazdíš na Octe TDi 103 kW

4065 je najťažšie auto vo svojej triede

Napsal: 08 pro 2014, 16:31
od haromax
Ferrari1980 píše:Aby to nebolo tým, že jazdíš na Octe TDi 103 kW

4065 je najťažšie auto vo svojej triede


nojono to mi bylo jasné ,že se někdo ozve

,ale to auto jezdilo mnohem živěji ,ted´to je fakt lína mrcha
Napsal: 08 pro 2014, 21:40
od jericho-3
Jestli s ním jezdí jen manželka, tak auto mohlo zlenivět..Prohlédl bych přívod od nádrže, hadice k čerpadlu,naft. filtr a dal mu zahulit/ale to jsi asi udělal/.Pokud to nehulí, chytá dobře a je cítit zátah turba, jsi jak píší pánové zhýčkaný ze silnějšího vozu..

Napsal: 09 pro 2014, 13:32
od roman1648
syndrom většiny řidiček něžného pohlaví...
málokterá tomu dá občas napít a to je problém, mám to samý doma, max otáčky 2000, v 90ce už zařazená šestka...
sednu do toho já, třeba jednou za měsíc, když tomu po zahřátí naložím tak je za mnou černo jak lítají saze ( RAV4 D4-D), v létě jsme jeli kamsi do Kronoš, tak jsem to trochu rozjezdil, auto uplně ožilo
i ta 406ka v TD když je cajk tak jede solidně, ano, letadlo to není ale lenoch zase taky ne, zkusil bych dát novej paliváč a pořádně ho protahat a vymést saze..
Napsal: 09 pro 2014, 16:18
od haromax
Tak o víkendu jsem mu dal kapky najel jsem skoro 900km,,,ale zhnilej lenoch .... . Paliváč tam je pul roku nový ,protože jsem vyhodil tu debilní francouzskou bakelitovou krabici na palivák se to furt zavzdušňovalo. Dal jsem tam filter ze starýho golfa a od té doby je klid nafta nepadá .
No nevím taky jsem s tím předtím jezdil a šel v poho na 170 možná i víc e ted tak 150 a to ještě skopce . Je možné ,že to zlenivělo ,když s tím jezdí žena a ještě kolikrát má nahrnutý koberec pod plynovým pedálem

uvidíme co s tím dál ,ale jí to nějak nevadí hlavně ,že to jede ...
Napsal: 09 pro 2014, 23:49
od HonzaXM
Rozhýbat regulaci turba a zkouknout a vyzkoušet podtlaky, možná že tam bude zakopaný pes. Někdy je slabší podtlaková pumpa a nestačí dodávat podtlak. Nebo má přicpaný vývod. Neudělaly si myši pod nebo ze vzduchového filtru hnízdo? Půl roku starý filtr neznamená, že i prémiová nafta nemůže obsahovat vodu, páč jsme v Čechách.
A co katalyzátor? Tam bude možná kilo sazí. Je třeba se tomu trochu pověnovat, záleží kolik máš času a jaké možnosti. Začal bych filtrama a tím, co je zadarmo. U své kombíkové Xantie /ten samý motor/ jsem udělal to samé a vyhodil kat a z lenivky bylo na tacháči 190, pak už mě to tahalo za uši, tak jsem ji dal pokoj.
