Stránka 1 z 1

peugeot 406 1,9td líná potvora

Napsal: 08 pro 2014, 14:39
od haromax
Zdravím včera jsem po delší době jel s pažoutem 406 1,9td 66kw /xud / čerpadlo bosch / jinak s tím jezdí manželka /
Je to hodně líný na dálnici abych to dostal na 140 ,abych někoho předjel tak plyn na podlaze a nic se skoro neděje . já vím že to není žádnej rychlík tohle auto ,ale taky jsem stím předtím jezdil a jezdilo to daleko líp .

Na co se podívat v čem by mohl být zakopanej pes ? napadla mě jenom jedna věc : mohl by to dělat egr ? dík inspiraci

Napsal: 08 pro 2014, 15:21
od Ferrari1980
Aby to nebolo tým, že jazdíš na Octe TDi 103 kW ;-) 4065 je najťažšie auto vo svojej triede ;-)

Napsal: 08 pro 2014, 16:31
od haromax
Ferrari1980 píše:Aby to nebolo tým, že jazdíš na Octe TDi 103 kW ;-) 4065 je najťažšie auto vo svojej triede ;-)
:) nojono to mi bylo jasné ,že se někdo ozve (noteeth) ,ale to auto jezdilo mnohem živěji ,ted´to je fakt lína mrcha

Napsal: 08 pro 2014, 21:40
od jericho-3
Jestli s ním jezdí jen manželka, tak auto mohlo zlenivět..Prohlédl bych přívod od nádrže, hadice k čerpadlu,naft. filtr a dal mu zahulit/ale to jsi asi udělal/.Pokud to nehulí, chytá dobře a je cítit zátah turba, jsi jak píší pánové zhýčkaný ze silnějšího vozu.. :)

Napsal: 09 pro 2014, 13:32
od roman1648
syndrom většiny řidiček něžného pohlaví...
málokterá tomu dá občas napít a to je problém, mám to samý doma, max otáčky 2000, v 90ce už zařazená šestka...
sednu do toho já, třeba jednou za měsíc, když tomu po zahřátí naložím tak je za mnou černo jak lítají saze ( RAV4 D4-D), v létě jsme jeli kamsi do Kronoš, tak jsem to trochu rozjezdil, auto uplně ožilo
i ta 406ka v TD když je cajk tak jede solidně, ano, letadlo to není ale lenoch zase taky ne, zkusil bych dát novej paliváč a pořádně ho protahat a vymést saze..

Napsal: 09 pro 2014, 16:18
od haromax
Tak o víkendu jsem mu dal kapky najel jsem skoro 900km,,,ale zhnilej lenoch .... . Paliváč tam je pul roku nový ,protože jsem vyhodil tu debilní francouzskou bakelitovou krabici na palivák se to furt zavzdušňovalo. Dal jsem tam filter ze starýho golfa a od té doby je klid nafta nepadá .
No nevím taky jsem s tím předtím jezdil a šel v poho na 170 možná i víc e ted tak 150 a to ještě skopce . Je možné ,že to zlenivělo ,když s tím jezdí žena a ještě kolikrát má nahrnutý koberec pod plynovým pedálem ;) uvidíme co s tím dál ,ale jí to nějak nevadí hlavně ,že to jede ...

Napsal: 09 pro 2014, 23:49
od HonzaXM
Rozhýbat regulaci turba a zkouknout a vyzkoušet podtlaky, možná že tam bude zakopaný pes. Někdy je slabší podtlaková pumpa a nestačí dodávat podtlak. Nebo má přicpaný vývod. Neudělaly si myši pod nebo ze vzduchového filtru hnízdo? Půl roku starý filtr neznamená, že i prémiová nafta nemůže obsahovat vodu, páč jsme v Čechách.
A co katalyzátor? Tam bude možná kilo sazí. Je třeba se tomu trochu pověnovat, záleží kolik máš času a jaké možnosti. Začal bych filtrama a tím, co je zadarmo. U své kombíkové Xantie /ten samý motor/ jsem udělal to samé a vyhodil kat a z lenivky bylo na tacháči 190, pak už mě to tahalo za uši, tak jsem ji dal pokoj. (crazy)