Čauec. Mám na dílně xsaru , měl sem ji před 14 dny na dílně, udělal jsem olej , filtry, a umyl jsem motor byl zapráskanej. Paní jezdila 1
dní . pak přijela stím že ji to cuká. Evidentně na 3 válce. Diagnostika - Výpadek vstřikovače 3tího válce porucha funkce. Nic jiného, vstřik dobrý, všechny mají odpory stejné. Když vstřik.lištu vyndám stříkají všechny krom 3tího. V esitronicu píšou že po zapnutí klíčku jde na 2sec napětí do vstřiku, (napětí do vstřiku jde) . Vstřiky jsem prohodil mezi ssebou. Bez výsledku, furt 3tí válec nejede. Lišta zapalovací nová. K jednotce všechny dráty přeměřeny, opravdu fyzicky přeměřeny. Signál z jednotky nejde na 3tí válec,dle osciloskopu. Komprese ok, rozvody ok, tlak paliva ok. Skutečné hodnoty jako je teplota atd... ok.
Ještě občas to na 4 válce jde normálně. 2 hodiny jsem s tím jezdil pohoda, nechám schladnout a jde zas na 3.
Mám z toho hlavu vedle. Začínám si myslet že jednotka.Ale za mé "kariéry"ač není dlouhá - setkal jsem se s hodně věcma, jsem ještě neviděl jednotku v háji. Jo že do ní nateče voda, jo , tojo, že to někdo nechtíc nabije 24 V, jo, nebo že altík přebíjí, jo. Ale tady to prostě je vše ok. Patice čistý, žádná oxidace. Už nevím.
Nenapadá někoho něco. Dík za každou radu.
Citroen Xsara 1.6 16V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Citroen Xsara 1.6 16V
Nonstop odtah vozidel ( Pardubický kraj,okr.Svitavy)
Autoservis, pneuservis.
Kompletní servis klimatizace
Diagnostika úprava všech značek vozů (Bosch KTS 570 , Atal, Autocom , SuperVag,Orginal Galleto ....)
Autoservis, pneuservis.
Kompletní servis klimatizace
Diagnostika úprava všech značek vozů (Bosch KTS 570 , Atal, Autocom , SuperVag,Orginal Galleto ....)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vstřik si přehodil vstřikem to není,
na vstřik de 12V
řídící jednotka ovládá vstřik kostrou to de změřit čímkoliv osciloskopem, ledkou, žárovečkou,
chytrá řj když vidí závadu na třetím válci odpojí vstřikování, třeba kůli kompresi,ventilu, svíčce, modulu, káblu, kuně, kryse, nejde tam kostra, tak když smázneš závadu tak by tomělo makat
pokud ne je to pin XG2 ten má kostřit třetí vstřik a prsknout plivo zas žárovečka a de to zjitit neo tu kostru tam dodat drátem
je to taková flustrující práce ale prostě musíš umět přehodit vyhýbku do jiného světa Alessandro Volta která nemá nic společného s odtahovkou a penusevisem
mnoho štětí
hlavu vedle budeš mít věčně o tom jsou opravy motorových vozidel
na vstřik de 12V
řídící jednotka ovládá vstřik kostrou to de změřit čímkoliv osciloskopem, ledkou, žárovečkou,
chytrá řj když vidí závadu na třetím válci odpojí vstřikování, třeba kůli kompresi,ventilu, svíčce, modulu, káblu, kuně, kryse, nejde tam kostra, tak když smázneš závadu tak by tomělo makat
pokud ne je to pin XG2 ten má kostřit třetí vstřik a prsknout plivo zas žárovečka a de to zjitit neo tu kostru tam dodat drátem
je to taková flustrující práce ale prostě musíš umět přehodit vyhýbku do jiného světa Alessandro Volta která nemá nic společného s odtahovkou a penusevisem
mnoho štětí

hlavu vedle budeš mít věčně o tom jsou opravy motorových vozidel

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
slovacek.milos píše:vstřik si přehodil vstřikem to není,
na vstřik de 12V
řídící jednotka ovládá vstřik kostrou to de změřit čímkoliv osciloskopem, ledkou, žárovečkou,
chytrá řj když vidí závadu na třetím válci odpojí vstřikování, třeba kůli kompresi,ventilu, svíčce, modulu, káblu, kuně, kryse, nejde tam kostra, tak když smázneš závadu tak by tomělo makat
pokud ne je to pin XG2 ten má kostřit třetí vstřik a prsknout plivo zas žárovečka a de to zjitit neo tu kostru tam dodat drátem
je to taková flustrující práce ale prostě musíš umět přehodit vyhýbku do jiného světa Alessandro Volta která nemá nic společného s odtahovkou a penusevisem
mnoho štětí
hlavu vedle budeš mít věčně o tom jsou opravy motorových vozidel
Žárovku jsem tam dával. Po zapnutí klíčku se na 2 sec rozsvítí.a při startování a běhu na volnoběh neblikáů A to je vše.Ani osciloskopem jsem nic nezměřil, žádný signál na 3 válec. Opakuji, kabely k jednotce fyzicky přeměřeny jak od zapalovací lišty, tak od vstřiků !! Komprese je v pořádku.
Modul je nový, svíčky jsou nové. Zkoušen i modul z jezdícího auta. Motor překostřen.
Nonstop odtah vozidel ( Pardubický kraj,okr.Svitavy)
Autoservis, pneuservis.
Kompletní servis klimatizace
Diagnostika úprava všech značek vozů (Bosch KTS 570 , Atal, Autocom , SuperVag,Orginal Galleto ....)
Autoservis, pneuservis.
Kompletní servis klimatizace
Diagnostika úprava všech značek vozů (Bosch KTS 570 , Atal, Autocom , SuperVag,Orginal Galleto ....)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice