Stránka 1 z 1

Citroen Xsara 1.6 16V

Napsal: 09 pro 2014, 21:58
od honzik1104
Čauec. Mám na dílně xsaru , měl sem ji před 14 dny na dílně, udělal jsem olej , filtry, a umyl jsem motor byl zapráskanej. Paní jezdila 1
dní . pak přijela stím že ji to cuká. Evidentně na 3 válce. Diagnostika - Výpadek vstřikovače 3tího válce porucha funkce. Nic jiného, vstřik dobrý, všechny mají odpory stejné. Když vstřik.lištu vyndám stříkají všechny krom 3tího. V esitronicu píšou že po zapnutí klíčku jde na 2sec napětí do vstřiku, (napětí do vstřiku jde) . Vstřiky jsem prohodil mezi ssebou. Bez výsledku, furt 3tí válec nejede. Lišta zapalovací nová. K jednotce všechny dráty přeměřeny, opravdu fyzicky přeměřeny. Signál z jednotky nejde na 3tí válec,dle osciloskopu. Komprese ok, rozvody ok, tlak paliva ok. Skutečné hodnoty jako je teplota atd... ok.


Ještě občas to na 4 válce jde normálně. 2 hodiny jsem s tím jezdil pohoda, nechám schladnout a jde zas na 3.

Mám z toho hlavu vedle. Začínám si myslet že jednotka.Ale za mé "kariéry"ač není dlouhá - setkal jsem se s hodně věcma, jsem ještě neviděl jednotku v háji. Jo že do ní nateče voda, jo , tojo, že to někdo nechtíc nabije 24 V, jo, nebo že altík přebíjí, jo. Ale tady to prostě je vše ok. Patice čistý, žádná oxidace. Už nevím.

Nenapadá někoho něco. Dík za každou radu.

Napsal: 10 pro 2014, 21:12
od slovacek.milos
vstřik si přehodil vstřikem to není,


na vstřik de 12V


řídící jednotka ovládá vstřik kostrou to de změřit čímkoliv osciloskopem, ledkou, žárovečkou,


chytrá řj když vidí závadu na třetím válci odpojí vstřikování, třeba kůli kompresi,ventilu, svíčce, modulu, káblu, kuně, kryse, nejde tam kostra, tak když smázneš závadu tak by tomělo makat

pokud ne je to pin XG2 ten má kostřit třetí vstřik a prsknout plivo zas žárovečka a de to zjitit neo tu kostru tam dodat drátem

je to taková flustrující práce ale prostě musíš umět přehodit vyhýbku do jiného světa Alessandro Volta která nemá nic společného s odtahovkou a penusevisem
mnoho štětí ;)

hlavu vedle budeš mít věčně o tom jsou opravy motorových vozidel (LOL)

Napsal: 10 pro 2014, 21:49
od honzik1104
slovacek.milos píše:vstřik si přehodil vstřikem to není,


na vstřik de 12V


řídící jednotka ovládá vstřik kostrou to de změřit čímkoliv osciloskopem, ledkou, žárovečkou,


chytrá řj když vidí závadu na třetím válci odpojí vstřikování, třeba kůli kompresi,ventilu, svíčce, modulu, káblu, kuně, kryse, nejde tam kostra, tak když smázneš závadu tak by tomělo makat

pokud ne je to pin XG2 ten má kostřit třetí vstřik a prsknout plivo zas žárovečka a de to zjitit neo tu kostru tam dodat drátem

je to taková flustrující práce ale prostě musíš umět přehodit vyhýbku do jiného světa Alessandro Volta která nemá nic společného s odtahovkou a penusevisem
mnoho štětí ;)

hlavu vedle budeš mít věčně o tom jsou opravy motorových vozidel (LOL)

Žárovku jsem tam dával. Po zapnutí klíčku se na 2 sec rozsvítí.a při startování a běhu na volnoběh neblikáů A to je vše.Ani osciloskopem jsem nic nezměřil, žádný signál na 3 válec. Opakuji, kabely k jednotce fyzicky přeměřeny jak od zapalovací lišty, tak od vstřiků !! Komprese je v pořádku.

Modul je nový, svíčky jsou nové. Zkoušen i modul z jezdícího auta. Motor překostřen.

Napsal: 10 pro 2014, 21:56
od dreizig5
jestlis nic nezměřil osciloscopem,tak sním neumíš zachazet...

Napsal: 10 pro 2014, 22:11
od slovacek.milos
zkoušíš kde co ale cíleně málo, asi ti z toho už hrabe, nechceš někoho zkusit já vím kdo ty problémy umí ale po tebe 15O km
pamětový vícekanálový osciloskop ;)