Ahoj, chystám se na vyměnu alternátoru na peugeot 206 1,4 s AC. Jak to bude nejrychlejší? děkuji za jakou koliv radu..
zdali pujde spodem,nebo lepsi demontovat servo? a jak s napínaky? stačí povolit jen horní nebo musim i se spodní?
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Mám to samý. Řemen jsem sundal jemně šroubovákem, servo sem sundal i s těma trubkama a pak se k altíku v pohodě dostaneš. Servo drží asi na 5 šroubech, tušim že to jsou asi třináctky a někde i desítka, chce to ráčnu s nástavcem, vořechama a očkoplochý klíče. Na povolení těch trubek sedmnáctku (?). I s nandáním novýho altíku bys to do dvou hodin měl s přehledem stihnout. Uvidíš sám, nic na tom neni.
ok takže lepší povolit hadici od serva, jedna jde jsou tam spojky, druhá je dlouhá a v kuse dozádu takže tu nechat. Potom sundat řemen, povolit servo,dát ho bokem a potom v pohodě demontovat altík, je to tak? Moooc díky
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019