Rada ohladom turba

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
coki
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 18 lis 2013, 20:21

Rada ohladom turba

Příspěvek od coki »

Zdravim... potreboval by som poradit snad som to supol do spravnej sekcie
Mam rozrobeny projekt/swap 1.9TDI 1z 66kw rotacka(komplet s elektrikou) do golfu mk1
Vrch komplet po repase a atd

Momentalne rozmyslam nad turbom z vw/audi 2.5TDI 132kw
O vyrobe medzikusu na zvody som bol uz oboznameny...
Turbo viem zohnat za pomerne dobru cenu preto prave tato volba cena/vykon (ale kazdopadne si neham poradit)

Otazka znie ci to bude jazditelne na zaciatok niaku dobu s prave tymto 132kw turbom,81kw sanim a 81kw trysky(na normalne jazdenie)..ide mi prevazne o to aby to neklaklo
Samozrejme postupne by pribudli trysky race520 alebo 764 a 96kw sanie,hlava cerpadla a pridavne cerpadlo do nadrze a potom to cele odladit...

Budem velice rad za kazdu radu popr. ci tam radsej natlacit 96kw turbo alebo 110kw pokial by to malo vacsi potencial na tom motore
Dakujem
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

bohužel řídící jednotka z 1Z nedokáže regulovat VNT turbo, ale pokud použiješ jednotku a N75 z AFN, tak to chodit jakž takž bude.

Ale osobně bych šel raději do turba z ARL 110kw, případně z ASZ 96kw. Jednak nepotřebuješ vyrábět redukci na svody, a za druhé budeš mít rychlejší náběh, hlavně do tý doby, než se rozhodneš udělat více úprav a doladit soft v řj.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“