renault kango kolise volnobeh r.v.99

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

renault kango kolise volnobeh r.v.99

Příspěvek od mtapaj »

Kango 1.9d kolise volnobeh a nakoniec zdochne.Je tam lucas epic problemove cerpadlo.Sartuje na brnk studeny aj teply iba ten blby volnobeh.
Je na to neaky liek ???
dik.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Rok obsah? Taky mam Kangoo 2003 1.2 8V a volnoběh taky se drží vysoko a až po chvíli spadne ale pod 1300cca nejde. Tak budu sledovat na co přijdeš :D
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20164
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, on má naftu s Epicem, takže asi nic...

Hele viděl bych to na problém v čerpadle, jakýsi ten řídící solenoid nebo co je to za sráče, řešili jsme to párkrát na 2.1TD a vždycky to stálo balík..
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Tu naftu jsem prehlidl :D cetl jsem to jednim okem po nocni :D
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Možná ještě nemusí být čerpadlo na odchodu. Je tam dvoudílný rozvodový kolo (železo-hliník) na čerpadle? Ta hliníková část se seřizuje a pak to konečně jede. Teď jsme to řešili na Cliu. Je to hrozná kokotina na speciální přípravek, zlatý klasicky posuvný kolo. A nebo se vevnitř rozpadlo.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Napichol som to na delphi a stale vyhadzuje chybu:
DF066-poloha ovladace prutoku paliva-nespravna poloha
-prerusovany
Zvysil som aj volnobezne otacky na max. no nepomohlo
Tiez som chcel posunut cerpadlo no neda sa,,,rozvodove koleso na cerpadle je klasicke neda sa posuvat.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
xaon
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2007, 21:55
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od xaon »

Mel jsem na starem kangu 1.9D stejny problem. Cerpadlo Delphi.Auto chcipalo na krizovatce po vyrazeni, neslo nastartovat, po uplynuti ctvrt hodiny zase nastartovalo a jelo.Zavada se projevovala nahodne,dlouho jsem to hledal.Nakonec melo obehane lopatky podavaciho cerpadla nafty.To je soucasti naftoveho cerpadla. Bylo treba z cerpadla odseparovat zadni ocelovy kryt, na vrakaci jsem sehnal lopatkove kolo v dobrem stavu. Po vymene jsem jeste doplnil do pouzdra "O" krouzek ktery nekdo z uspornych duvodu vyhodil.Auto nasledne najelo 90tis bez problemu s palivovaou soustavou.
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

jednou jsem tohle řešil na Puntu.V čerpadle byl pěkný binec.nevím jake č. tam máš ty ale já na něm měl 4 cívky tam byl problém.měnil jsem i ty o kroužky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud by byly nějak zničení lopatky čerpadla tak se dá tlakoměrem měřit tlak v čerpadle, nebé se dá napojit další čerpadlo a pustit pokud efekt chcípání zmizne tak v tlaku je problém,

má bych měřil napětí na tom ventilu co vykazuje závadu de tam 12V a řj ho kostří podle dávky ;)
owecka
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2014, 22:54

Příspěvek od owecka »

Zajímalo by mě, jak byl problém vyřešen. Mám tu samou poruchu na cliu, vyzkoušel jsem celkem tři čerpadla a pořád stejný. Na Delphi diag mi to hlásí nesprávnou polohu ovladače průtoku (DF066), ale jen po startu pod plynem. Na volnoběh to chytne a hned chcípne. Nastavovač volnoběhu na diag. ukazuje hodnotu 0, maslím že je to datalist 3. Má to tak být nebo jednotka požaduje nesmyslný volnoběh? Ostatní hodnoty se zdají být v pořádku, Immo je taky odblokován (stopventil cvaká).
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“