renault kango kolise volnobeh r.v.99
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault kango kolise volnobeh r.v.99
Kango 1.9d kolise volnobeh a nakoniec zdochne.Je tam lucas epic problemove cerpadlo.Sartuje na brnk studeny aj teply iba ten blby volnobeh.
Je na to neaky liek ???
dik.
Je na to neaky liek ???
dik.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Rok obsah? Taky mam Kangoo 2003 1.2 8V a volnoběh taky se drží vysoko a až po chvíli spadne ale pod 1300cca nejde. Tak budu sledovat na co přijdeš 

Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.

Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Možná ještě nemusí být čerpadlo na odchodu. Je tam dvoudílný rozvodový kolo (železo-hliník) na čerpadle? Ta hliníková část se seřizuje a pak to konečně jede. Teď jsme to řešili na Cliu. Je to hrozná kokotina na speciální přípravek, zlatý klasicky posuvný kolo. A nebo se vevnitř rozpadlo.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Napichol som to na delphi a stale vyhadzuje chybu:
DF066-poloha ovladace prutoku paliva-nespravna poloha
-prerusovany
Zvysil som aj volnobezne otacky na max. no nepomohlo
Tiez som chcel posunut cerpadlo no neda sa,,,rozvodove koleso na cerpadle je klasicke neda sa posuvat.
DF066-poloha ovladace prutoku paliva-nespravna poloha
-prerusovany
Zvysil som aj volnobezne otacky na max. no nepomohlo
Tiez som chcel posunut cerpadlo no neda sa,,,rozvodove koleso na cerpadle je klasicke neda sa posuvat.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Mel jsem na starem kangu 1.9D stejny problem. Cerpadlo Delphi.Auto chcipalo na krizovatce po vyrazeni, neslo nastartovat, po uplynuti ctvrt hodiny zase nastartovalo a jelo.Zavada se projevovala nahodne,dlouho jsem to hledal.Nakonec melo obehane lopatky podavaciho cerpadla nafty.To je soucasti naftoveho cerpadla. Bylo treba z cerpadla odseparovat zadni ocelovy kryt, na vrakaci jsem sehnal lopatkove kolo v dobrem stavu. Po vymene jsem jeste doplnil do pouzdra "O" krouzek ktery nekdo z uspornych duvodu vyhodil.Auto nasledne najelo 90tis bez problemu s palivovaou soustavou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Zajímalo by mě, jak byl problém vyřešen. Mám tu samou poruchu na cliu, vyzkoušel jsem celkem tři čerpadla a pořád stejný. Na Delphi diag mi to hlásí nesprávnou polohu ovladače průtoku (DF066), ale jen po startu pod plynem. Na volnoběh to chytne a hned chcípne. Nastavovač volnoběhu na diag. ukazuje hodnotu 0, maslím že je to datalist 3. Má to tak být nebo jednotka požaduje nesmyslný volnoběh? Ostatní hodnoty se zdají být v pořádku, Immo je taky odblokován (stopventil cvaká).