Stránka 1 z 1

renault kango kolise volnobeh r.v.99

Napsal: 12 úno 2015, 12:46
od mtapaj
Kango 1.9d kolise volnobeh a nakoniec zdochne.Je tam lucas epic problemove cerpadlo.Sartuje na brnk studeny aj teply iba ten blby volnobeh.
Je na to neaky liek ???
dik.

Napsal: 12 úno 2015, 15:05
od Stipl
Rok obsah? Taky mam Kangoo 2003 1.2 8V a volnoběh taky se drží vysoko a až po chvíli spadne ale pod 1300cca nejde. Tak budu sledovat na co přijdeš :D

Napsal: 12 úno 2015, 15:16
od roman1648
no, on má naftu s Epicem, takže asi nic...

Hele viděl bych to na problém v čerpadle, jakýsi ten řídící solenoid nebo co je to za sráče, řešili jsme to párkrát na 2.1TD a vždycky to stálo balík..

Napsal: 12 úno 2015, 18:47
od Stipl
Tu naftu jsem prehlidl :D cetl jsem to jednim okem po nocni :D

Napsal: 12 úno 2015, 23:53
od HonzaXM
Možná ještě nemusí být čerpadlo na odchodu. Je tam dvoudílný rozvodový kolo (železo-hliník) na čerpadle? Ta hliníková část se seřizuje a pak to konečně jede. Teď jsme to řešili na Cliu. Je to hrozná kokotina na speciální přípravek, zlatý klasicky posuvný kolo. A nebo se vevnitř rozpadlo.

Napsal: 13 úno 2015, 10:08
od mtapaj
Napichol som to na delphi a stale vyhadzuje chybu:
DF066-poloha ovladace prutoku paliva-nespravna poloha
-prerusovany
Zvysil som aj volnobezne otacky na max. no nepomohlo
Tiez som chcel posunut cerpadlo no neda sa,,,rozvodove koleso na cerpadle je klasicke neda sa posuvat.

Napsal: 23 úno 2015, 21:03
od xaon
Mel jsem na starem kangu 1.9D stejny problem. Cerpadlo Delphi.Auto chcipalo na krizovatce po vyrazeni, neslo nastartovat, po uplynuti ctvrt hodiny zase nastartovalo a jelo.Zavada se projevovala nahodne,dlouho jsem to hledal.Nakonec melo obehane lopatky podavaciho cerpadla nafty.To je soucasti naftoveho cerpadla. Bylo treba z cerpadla odseparovat zadni ocelovy kryt, na vrakaci jsem sehnal lopatkove kolo v dobrem stavu. Po vymene jsem jeste doplnil do pouzdra "O" krouzek ktery nekdo z uspornych duvodu vyhodil.Auto nasledne najelo 90tis bez problemu s palivovaou soustavou.

Napsal: 03 bře 2015, 16:19
od luciana
jednou jsem tohle řešil na Puntu.V čerpadle byl pěkný binec.nevím jake č. tam máš ty ale já na něm měl 4 cívky tam byl problém.měnil jsem i ty o kroužky.

Napsal: 03 bře 2015, 19:31
od slovacek.milos
pokud by byly nějak zničení lopatky čerpadla tak se dá tlakoměrem měřit tlak v čerpadle, nebé se dá napojit další čerpadlo a pustit pokud efekt chcípání zmizne tak v tlaku je problém,

má bych měřil napětí na tom ventilu co vykazuje závadu de tam 12V a řj ho kostří podle dávky ;)

Napsal: 25 čer 2015, 19:44
od owecka
Zajímalo by mě, jak byl problém vyřešen. Mám tu samou poruchu na cliu, vyzkoušel jsem celkem tři čerpadla a pořád stejný. Na Delphi diag mi to hlásí nesprávnou polohu ovladače průtoku (DF066), ale jen po startu pod plynem. Na volnoběh to chytne a hned chcípne. Nastavovač volnoběhu na diag. ukazuje hodnotu 0, maslím že je to datalist 3. Má to tak být nebo jednotka požaduje nesmyslný volnoběh? Ostatní hodnoty se zdají být v pořádku, Immo je taky odblokován (stopventil cvaká).