Brzdy roadhouse

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Brzdy roadhouse

Příspěvek od libor.98 »

Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkou brzd Roadhouse? (kotouče+desky) Výrobce je prý Španělsko. Díky
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

parkrát sem je montoval a nebyl problém.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3725
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nevím jestli Španělsko spíš Čína podle toho jak to bývá zamatlané od vazeliny a zatavené v sáčku aby to koroze na lodi nesežrala.Ale montuju je běžně a fungují...Sám je mám na svých dvou autech a nepozoruju žádné zhoršení oproti jiným značkám.Takže pokud s tím nechceš vyloženě závodit bych se jich nebál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

Ne žádné závodění :) tak díky za názory a také je zkusím
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Mam je taky a 200koni brzi pekne (noteeth)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
ROXXXY
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 29 srp 2011, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROXXXY »

RH - su to spanieli original.
Kvalitou su makksie takze predne kotuce ti vydrzia tri vymeny platniciek.
Su pomerne kvalitne - ziadny problem.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Mám je na fabce a spokojenost, za ty peníze super, tuším že i komplet od starline vycházel dráže a roadhouse byly nejlevnější. Kdybych se na ně nedočetl kladné reference zde, tak bych je nekoupil, ale vyplatilo se :)
AMF; M47/T2
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Taky mohu doporučit, dával jsem zadek na passata a k tomu textar a v pohodě, trochu více reznou, ale držely pěkně :) za mě ok (crazy)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

Díky za názory už jsem je také namontoval a zatím se dají v pohodě ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Měl jsem je na dvou autech a jako nějak to brzdilo, ale oproti ate, trw nebo textar je to shit, myslím, že se vyplatí v tomhle případě přihodit pár korun a koupit kvalitu.

Ale abych jen nehanil, musím přiznat, že ty RH mají dost vysokou životnost, vydrželi mi na předku asi 90tis. Km, a to i 3x Most a 1x Brno, a když jsem je měnil, tak kotouče i destičky měli pořád dost velkou šířku, jen kotouče už byly zevnitř vyrezlý a desky nebrzdily celou plochou. Teď mám komplet Ate a rozdíl je to neskutečnej, a ty Ate mají oproti RH antikorozni povrch na kotoučích, takže pro ty, kteří jezdí i prez zimu v soli určitě výhoda.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

A co brembo? Nahoď jakej typ ate, je jich spousta.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Tak to já si nemůžu stěžovat a nástup mají hodně rychlý a řekne mi to každý, kdo do toho sedne a prošlápnout je na ABS i ve vyšších rychlostech není zas tak těžké, když jsem sedl do druhé fabky s 4x kotouč ještě s origo brzdama, tak jsem brzdil i očima poprvé.
Ale jak se chovají při náloži to nevím, brzdím hodně motorem a brzdy používám málo :) Jsem zvědavej teda na tu výdrž, z toho jak dobře brzdí jsem si právě myslel, že se desky asi rychle sjedou, uvidím při přezouvání co s nimi 20 tkm udělalo.
AMF; M47/T2
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

No mám je teprve tejden ale mužu říct že opravdu brzděj hodne brzo ten nástup je okamžitej ;) takže zatím jen chválím :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

zero1724 píše:A co brembo? Nahoď jakej typ ate, je jich spousta.
Dával jsem klasiku obyč Ate, žádný powerdisc, keramik, nic takovýho ;)
Na druhým autě teď budu místo RH dávat kotouče Brembo max + desky Textar, tak jsem zvědav na rozdíl :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Power disc jsem měl na GIII společně s deskama Textar a brzdilo to hodně dobře.
Na moje současné auta powerdics není, bylo mi nabídnuto brembo sport, ale na to prdím. :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“