Brzdy roadhouse
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdy roadhouse
Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkou brzd Roadhouse? (kotouče+desky) Výrobce je prý Španělsko. Díky
Nevím jestli Španělsko spíš Čína podle toho jak to bývá zamatlané od vazeliny a zatavené v sáčku aby to koroze na lodi nesežrala.Ale montuju je běžně a fungují...Sám je mám na svých dvou autech a nepozoruju žádné zhoršení oproti jiným značkám.Takže pokud s tím nechceš vyloženě závodit bych se jich nebál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Měl jsem je na dvou autech a jako nějak to brzdilo, ale oproti ate, trw nebo textar je to shit, myslím, že se vyplatí v tomhle případě přihodit pár korun a koupit kvalitu.
Ale abych jen nehanil, musím přiznat, že ty RH mají dost vysokou životnost, vydrželi mi na předku asi 90tis. Km, a to i 3x Most a 1x Brno, a když jsem je měnil, tak kotouče i destičky měli pořád dost velkou šířku, jen kotouče už byly zevnitř vyrezlý a desky nebrzdily celou plochou. Teď mám komplet Ate a rozdíl je to neskutečnej, a ty Ate mají oproti RH antikorozni povrch na kotoučích, takže pro ty, kteří jezdí i prez zimu v soli určitě výhoda.
Ale abych jen nehanil, musím přiznat, že ty RH mají dost vysokou životnost, vydrželi mi na předku asi 90tis. Km, a to i 3x Most a 1x Brno, a když jsem je měnil, tak kotouče i destičky měli pořád dost velkou šířku, jen kotouče už byly zevnitř vyrezlý a desky nebrzdily celou plochou. Teď mám komplet Ate a rozdíl je to neskutečnej, a ty Ate mají oproti RH antikorozni povrch na kotoučích, takže pro ty, kteří jezdí i prez zimu v soli určitě výhoda.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak to já si nemůžu stěžovat a nástup mají hodně rychlý a řekne mi to každý, kdo do toho sedne a prošlápnout je na ABS i ve vyšších rychlostech není zas tak těžké, když jsem sedl do druhé fabky s 4x kotouč ještě s origo brzdama, tak jsem brzdil i očima poprvé.
Ale jak se chovají při náloži to nevím, brzdím hodně motorem a brzdy používám málo
Jsem zvědavej teda na tu výdrž, z toho jak dobře brzdí jsem si právě myslel, že se desky asi rychle sjedou, uvidím při přezouvání co s nimi 20 tkm udělalo.
Ale jak se chovají při náloži to nevím, brzdím hodně motorem a brzdy používám málo

AMF; M47/T2
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dával jsem klasiku obyč Ate, žádný powerdisc, keramik, nic takovýhozero1724 píše:A co brembo? Nahoď jakej typ ate, je jich spousta.

Na druhým autě teď budu místo RH dávat kotouče Brembo max + desky Textar, tak jsem zvědav na rozdíl

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5