Stránka 1 z 2

Brzdy roadhouse

Napsal: 16 úno 2015, 13:07
od libor.98
Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkou brzd Roadhouse? (kotouče+desky) Výrobce je prý Španělsko. Díky

Napsal: 16 úno 2015, 13:09
od dreizig5
parkrát sem je montoval a nebyl problém.

Napsal: 16 úno 2015, 13:12
od Tomas6
Nevím jestli Španělsko spíš Čína podle toho jak to bývá zamatlané od vazeliny a zatavené v sáčku aby to koroze na lodi nesežrala.Ale montuju je běžně a fungují...Sám je mám na svých dvou autech a nepozoruju žádné zhoršení oproti jiným značkám.Takže pokud s tím nechceš vyloženě závodit bych se jich nebál.

Napsal: 16 úno 2015, 15:21
od libor.98
Ne žádné závodění :) tak díky za názory a také je zkusím

Napsal: 16 úno 2015, 15:44
od Fulltank
Mam je taky a 200koni brzi pekne (noteeth)

Napsal: 28 úno 2015, 18:21
od ROXXXY
RH - su to spanieli original.
Kvalitou su makksie takze predne kotuce ti vydrzia tri vymeny platniciek.
Su pomerne kvalitne - ziadny problem.

Napsal: 28 úno 2015, 19:59
od tribit
Mám je na fabce a spokojenost, za ty peníze super, tuším že i komplet od starline vycházel dráže a roadhouse byly nejlevnější. Kdybych se na ně nedočetl kladné reference zde, tak bych je nekoupil, ale vyplatilo se :)

Napsal: 28 úno 2015, 21:03
od zero1724
Taky mohu doporučit, dával jsem zadek na passata a k tomu textar a v pohodě, trochu více reznou, ale držely pěkně :) za mě ok (crazy)

Napsal: 01 bře 2015, 12:35
od libor.98
Díky za názory už jsem je také namontoval a zatím se dají v pohodě ;)

Napsal: 01 bře 2015, 19:44
od turbo kamna power
Měl jsem je na dvou autech a jako nějak to brzdilo, ale oproti ate, trw nebo textar je to shit, myslím, že se vyplatí v tomhle případě přihodit pár korun a koupit kvalitu.

Ale abych jen nehanil, musím přiznat, že ty RH mají dost vysokou životnost, vydrželi mi na předku asi 90tis. Km, a to i 3x Most a 1x Brno, a když jsem je měnil, tak kotouče i destičky měli pořád dost velkou šířku, jen kotouče už byly zevnitř vyrezlý a desky nebrzdily celou plochou. Teď mám komplet Ate a rozdíl je to neskutečnej, a ty Ate mají oproti RH antikorozni povrch na kotoučích, takže pro ty, kteří jezdí i prez zimu v soli určitě výhoda.

Napsal: 02 bře 2015, 00:00
od zero1724
A co brembo? Nahoď jakej typ ate, je jich spousta.

Napsal: 02 bře 2015, 12:52
od tribit
Tak to já si nemůžu stěžovat a nástup mají hodně rychlý a řekne mi to každý, kdo do toho sedne a prošlápnout je na ABS i ve vyšších rychlostech není zas tak těžké, když jsem sedl do druhé fabky s 4x kotouč ještě s origo brzdama, tak jsem brzdil i očima poprvé.
Ale jak se chovají při náloži to nevím, brzdím hodně motorem a brzdy používám málo :) Jsem zvědavej teda na tu výdrž, z toho jak dobře brzdí jsem si právě myslel, že se desky asi rychle sjedou, uvidím při přezouvání co s nimi 20 tkm udělalo.

Napsal: 02 bře 2015, 17:54
od libor.98
No mám je teprve tejden ale mužu říct že opravdu brzděj hodne brzo ten nástup je okamžitej ;) takže zatím jen chválím :)

Napsal: 04 bře 2015, 13:00
od turbo kamna power
zero1724 píše:A co brembo? Nahoď jakej typ ate, je jich spousta.
Dával jsem klasiku obyč Ate, žádný powerdisc, keramik, nic takovýho ;)
Na druhým autě teď budu místo RH dávat kotouče Brembo max + desky Textar, tak jsem zvědav na rozdíl :)

Napsal: 04 bře 2015, 14:48
od Matias
Power disc jsem měl na GIII společně s deskama Textar a brzdilo to hodně dobře.
Na moje současné auta powerdics není, bylo mi nabídnuto brembo sport, ale na to prdím. :-)