Megane II 1,9dci problem pri studenom motore

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Megane II 1,9dci problem pri studenom motore

Příspěvek od peter1987 »

caute, potreboval by som radu..môj megane ma taký problém, že pri studenom motore skacu otacky od 800 do 1000 ot/min. akonáhle sa zohreje to prestane...meral som kompresie za studena 1.v.-10bar, 2.v.- 29bar, 3.v.-29bar, 4.v.-30bar...takže problem asi bude na prvom valci..po zohriatí som tiež odmeral kompresie a vtedy na prvom valci bolo 28bar-ov.. co to podla vas moze sposobovat ? olej a vodu vobec nezere..moze to byt nejaka mala prasklinka na hlave a tadial unika tlak..a po zohriati sa material roztiahne a zacne tesnit? diky za rady..
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vůle ventilu..Zastudena netěsní, po ohřátí se vůle zvětší a ventil začne těsnit..Zastudena bych dal válec do Hů na pálení , vyndal žhavičku a zkusil tam fouknout..Mělo by to syčet.
nepropadat panice...
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter1987 »

Diky za odpoved, bývali majitel dal k autu aj repasovanu hlavu, takze ked to vymenim, malo by to byť ok. ja som sa bal, aby neboly piestne kruzky mimo, lebo nechcelo by sa mi posielat blok na prebrus valcov a podobne. Este raz dik za radu.. :)
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5682
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ešte než sa pustíš do rozoberania motora skontroluj či tesní dobre vstrikovač resp.podložka pod ním

.. skus ten vstrik nejak zalit a zastudena nastartuj uvidíš či nepujdu bubliny
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter1987 »

To som uz skusal, dokonca aj vstreky boli menene a vtedy bol vycisteny otvor a aj dosadacia plocha+ menene tesnenie a nepomohlo to... :(
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5682
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tak potom ventily alebo piestne kružky :(
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter1987 »

Ved to, ze piestne kruzky ani odskusat nemozem, lebo pri diseloch olejova skuska je nanic( aspon u renaultoch.) ale olej by mal zacat tesnit uz po par min , ked to je nastartovane..a ja ked aj necham bezat par min a zmeram kompresie tak ostava tych 10 barov, respektive pomalicky narasta s teplotou..dufam, ze fakt bude s tym ventilom..fakt sa mi nechce vyhadzovat ten motor na prebrus.. a olej vobec nezere..pred 15000km som menil olej a je 5am tak isto ako po vymene..
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak co změřit zastudena vůli?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to nemá hydra ?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Pokial zmeras stratu motora, tak zistis ci to fuci sanim, výfukom, alebo kruzkami.
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter1987 »

ked bude teplejsie, tak urcite odmeram volu. ale zdvihatka nezviknu odchadzat po 200t. km. to by som musel mat najazdene ovela viac. ci? Co myslis pod pojmom stratu motora? Inac teraz ako je vonku -5 a menej som meral zase kompresiu na 1. val. a ukazovalo mi len 4bar... cim je vonku chladnejsie tym je mensi tlak..
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Testujes, kde po natlakovani valca sa ti straca tlak a kolko pri urcitom tlaku. Tzv meranie strat vo valci. Nastavis piest do HU, natlakujes valec tlakom 4bar, podla typu meraka a sledujes na kolko ti klasne rucicka meraka. Rucicka ti ukaze na stupnici, ze valec straca tlak asi na 40% a ty potom pocuvas, kde ti sici tlak. Ak vo vyfuku, mas vadne ventily vyfukovej casti. Ak v sani, tak sacie. Ked to fuci do veka ventilov, tak to pusta cez kruzky. Ja to robim zakaznikovi popri merani kompresie, aby vedel na com je aspon zhruba. Na 3 valcoch nameram tlak 14 a 1valci 7, tak mu este odmeriam straty. Natlakujes, pocujes, ze to sici vo vyfuku a povies. Tak pane, najpravdepodobnejsie budu podpalene ventily na vyfukovej strane ;)
peter1987
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter1987 »

Aha..ty si myslel test tesnosti..no to v sobotu v praci tiez vyskusam..diky za rady..
Renault Megane II Grandtour 1,9dci r.v.2004
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“