rozmer podložiek strmeň-trubka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

rozmer podložiek strmeň-trubka

Příspěvek od alni »

vie niekto povedať aké sú podložky na priepustnom šróbe, medzi brzdovou trubkou a strmeňom vzadu na O1 AHF (232mm)?
nemám to rozobraté, brzdovka začala z ničoho nič presakovať

a čo tam odporúčaáte dávať, klasické medené alebo duté??
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

klasika medené.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

pozná niekto rozmery??
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

průměr podložky

Příspěvek od mva1 »

já myslím, že jako na M12 (komplet ty třmeny mám v krabici u rodičů ,bych se tam případně kouknul a změřil)
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

pokial viem tak origo tam su hlinikove a kedze je tam hlinikovy strmen, asi by sa to s medou moc nekamaratilo. Na druhu stranu medena podlozka potrebuje vacsi moment aby tesnila.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Měděnou musíš vyžíhat a hliníková ti může shnít jakmile se jezdí v soli..Já tam v origu moc hliníkových neviděl..
nepropadat panice...
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

zobral som 10x16 a 12x18(medené), snáď niektorá tam bude dobrá..

po rozobrati som tam našiel 12x18, ale hliníkovú!!
neviem či to je orig., alebo to tam len niekto dal,

môžu sa na ten strmeň použiť medené?????
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

podla kódu som hladal foto kde sa dá vidieť čo by tam malo byť, toto som našiel:Obrázek
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Kdyz jsem koupil loni novy trubky na zadek, tak tam byl hlinik, a co jsem tak rozdelal u riznych aut s ruznym rokem vyroby, tak tam byl vzdycky hlinik a krom jedne ktera praskla mi to nikdy neteklo, ani neschnilo a jezdim v soli celou zimu kazdy den :?

Mozna tam klidne muze byt med, koneckoncu je lepsi, ale asi se setri i tady a tak se tam sere hlinik :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě se takhle u škody 1100MB u jednookruhových bubnových brzd propadl pedál při příjezdu ke křižovatce a vjel jsem na hlavní..Ale naštěstí tam nikdo nejel. Třeba je dnes lepší hliník nebo byla dřív agresivnější sůl.:)
nepropadat panice...
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

JJ, 1000covka mela jen jeden okruh a k tomu taky jen 4 bubny, mivali jsme ji doma. Jinak ten hlinik asi lepsi nebude, spis ojebavaji uz i tu sul (LOL) . Ne vazne, jasne ze to zere ten hlinik, on i sam o sobe na vzduchu oxiduje, takze se muze stat ze casem schnije a uplne se rozpadne/rozsype a zacne to tyct jak Dunaj, ale znas to - my co se v tom porad hrabem a davame podlozky kazdou chvili novy, tak nam az takovy nebezpeci nehrozi ;) :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

origo je hliník. Jsou auta který to mají po 150 tis shnilý, a jsou auta který mají půl milionu a 15 let a podložka není ani zoxidovaná..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

mě to na AHF-ku, hliníkový podložky vyžralo.(jako červotoč)
předchozí majitel byl ze Šumavy
Tak šli okamžitě všechny pryč!

Ale třeba vy tam máte kvalitnější hliník :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

cin píše:Kdyz jsem koupil loni novy trubky na zadek, tak tam byl hlinik, a co jsem tak rozdelal u riznych aut s ruznym rokem vyroby, tak tam byl vzdycky hlinik a krom jedne ktera praskla mi to nikdy neteklo, ani neschnilo a jezdim v soli celou zimu kazdy den :?

Mozna tam klidne muze byt med, koneckoncu je lepsi, ale asi se setri i tady a tak se tam sere hlinik :(
měď, hliníkovej třmen a k tomu slaná voda to nejni moc dobrá kombinace (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pár takových galvanických článků a je z toho e-car :D
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“