Stránka 1 z 2

Diagnostika RJ- PSG5 umiestnenéj na čerpadle VP44

Napsal: 02 dub 2015, 21:33
od Fenix9555
Pozdravujem je možnosť sa spojiť s tou RJ aj niečim iným ako cez diag KTS 502 kou ??

Napr: VAG Hex-Can,

Napr VAGom ? pri tomto zapojení ? Ďakujem.

Edit 3.4.2015: vysvetlenie skratiek na čerpadlá VP44 sa dávala jednokonektorová PSG5 RJ alebo dvojkonektorová PSG16 je to označenie RJ čerpadla dá sa s tou RJ spojiť priamo na stole. len na nete píšu že cez diagnostiku Bosch KTS 520 a ja sa pýtam si mi to pôjde aj cez VAG pretože tá KTS diagnostika stojí 2000 euro

tu je video aj https://www.youtube.com/watch?v=gBgEPh0ggL0

Obrázek

Re: Diagnostika PSG5 Rj na VP44

Napsal: 02 dub 2015, 21:37
od sky59
Fenix9555 píše:Pozdravujem je možnosť sa spojiť s tou RJ aj niečim iným ako z KTS kou ??

Napr: VAG Hex-Can,

Napr VAGom ? pri tomto zapojení ? Ďakujem.

Obrázek
vies vysvetlit tie skratky, auto....atd?

Napsal: 03 dub 2015, 00:18
od Fenix9555
?? Nerozumiem ti

Napsal: 03 dub 2015, 06:54
od sky59
Fenix9555 píše:?? Nerozumiem ti
PSG5 VP44 KTS atd....

Napsal: 03 dub 2015, 07:05
od zizuzidan
VP 44 myslí čerpadlo,ale tu první zkratku tež nechápu ;)

Napsal: 03 dub 2015, 08:12
od amigo
psg5 a vp 44 je oznacenie čerpadla...ja to robim KTS.bolo este nieco ine na to myslim ....

Napsal: 03 dub 2015, 10:10
od Fenix9555
Jáj už rozumiem, no takže na čerpadlá VP44 sa dávala jednokonektorová PSG5 RJ alebo dvojkonektorová PSG16 je to označenie RJ čerpadla dá sa s tou RJ spojiť priamo na stole. len na nete píšu že cez diagnostiku Bosch KTS 520 a ja sa pýtam si mi to pôjde aj cez VAG pretože tá KTS diagnostika stojí 2000 euro

tu je video aj https://www.youtube.com/watch?v=gBgEPh0ggL0

Napsal: 03 dub 2015, 11:35
od joe
1.) KTS nestojí 2.000 Euro. KTS sa dá kúpiť za menej, než 500 Euro. Pozri si môj inzerát.
2.) tu je program, ktorý ide cez obyčajný KL kábel:
http://uloz.to/xEQH9Chn/vp44-eng-zip
Cez HexCan nepôjde.
3.) Aj tak ti to bude nahovno, treba merať prúd osciloskopom keď je ešte čerpadlo na aute, jedine to je 100%

Napsal: 03 dub 2015, 11:40
od Fenix9555
joe píše:1.) KTS nestojí 2.000 Euro. KTS sa dá kúpiť za menej, než 500 Euro. Pozri si môj inzerát.
2.) tu je program, ktorý ide cez obyčajný KL kábel:
http://uloz.to/xEQH9Chn/vp44-eng-zip
Cez HexCan nepôjde.
3.) Aj tak ti to bude nahovno, treba merať prúd osciloskopom keď je ešte čerpadlo na aute, jedine to je 100%


za menej než 500 ?? tak to v tom prípade mám záujem kde nájdem inzerát __ ?

Napsal: 03 dub 2015, 16:32
od TDI tech
Inzerat, najeds tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=kts

A joe ma pravdu. Musis si dat prudove klieste (najlepsie v kombinacii s pamatovym osciloskopom) na jeden z tych dvoch kablikov, ktore idu k solenoidovemu ventilu co ovlada vysokotlaku cast na rozdelovacej hlave cerpadla (pusta stlacenu naftu ku vstrekom) a startovat. Pokial je vykonovy tranzistor OK tak by ovladacou cievkou toho solenoidu, mal pretekat spickovy prud cca. 20A. Pokial tam nameras napr. iba 2A spicky tak je jednoznacne KO tranzistor.

Napsal: 03 dub 2015, 16:39
od TDI tech
amigo píše:psg5 a vp 44 je oznacenie čerpadla...ja to robim KTS.bolo este nieco ine na to myslim ....
PSG5 je typ riadiacej elektroniky na cerpadle (silovej casti)
VP44 je typ vstrekovacieho systemu ako celku ale mysli sa tym hlavne to nestastne cerpadlo.

Napsal: 03 dub 2015, 18:02
od Fenix9555
Sánka dole páni :O tú KTS beriem na 101% viete mi ešte vysvetliť lečo je tam taká cena ?

Napsal: 04 dub 2015, 11:14
od Fenix9555
tak ďakujem, už komunikujem s pánom ohľadom tej KTS 520. a Chcel by som ešte od vás radu.. na ktorých Pinoch KKL káblu nájdem

12V +
GND
CAN H
CAN L
K Line

Ďakujem za objasnenie. :)

Napsal: 04 dub 2015, 11:24
od joe
12V + = 16
GND = 4+5
K Line = 7

CAN H = :D
CAN L :D

Napsal: 04 dub 2015, 11:47
od TDI tech
to Fenix9555: Odporucam ti aby si si priplatil tych zopar peniazkou naviac a vzal aspon tu 550tku. Vyhoda je v tom ze pokial ides kuknut na auto, niekam mimo dielnu tak so sebou nemusis vlacit dva skatulky, ale len jednu, pretoze ta 550tka ma v sebe implementovany aj dvojkanalovy multimeter a "osciloskop" resp. ukazovatko ktore na beznu zakladnu paralelnu diagnostiku vyhovuje.