Diagnostika RJ- PSG5 umiestnenéj na čerpadle VP44

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Diagnostika RJ- PSG5 umiestnenéj na čerpadle VP44

Příspěvek od Fenix9555 »

Pozdravujem je možnosť sa spojiť s tou RJ aj niečim iným ako cez diag KTS 502 kou ??

Napr: VAG Hex-Can,

Napr VAGom ? pri tomto zapojení ? Ďakujem.

Edit 3.4.2015: vysvetlenie skratiek na čerpadlá VP44 sa dávala jednokonektorová PSG5 RJ alebo dvojkonektorová PSG16 je to označenie RJ čerpadla dá sa s tou RJ spojiť priamo na stole. len na nete píšu že cez diagnostiku Bosch KTS 520 a ja sa pýtam si mi to pôjde aj cez VAG pretože tá KTS diagnostika stojí 2000 euro

tu je video aj https://www.youtube.com/watch?v=gBgEPh0ggL0

Obrázek
Naposledy upravil(a) Fenix9555 dne 03 dub 2015, 10:25, celkem upraveno 4 x.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Re: Diagnostika PSG5 Rj na VP44

Příspěvek od sky59 »

Fenix9555 píše:Pozdravujem je možnosť sa spojiť s tou RJ aj niečim iným ako z KTS kou ??

Napr: VAG Hex-Can,

Napr VAGom ? pri tomto zapojení ? Ďakujem.

Obrázek
vies vysvetlit tie skratky, auto....atd?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

?? Nerozumiem ti
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Fenix9555 píše:?? Nerozumiem ti
PSG5 VP44 KTS atd....
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

VP 44 myslí čerpadlo,ale tu první zkratku tež nechápu ;)
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2009, 18:24

Příspěvek od amigo »

psg5 a vp 44 je oznacenie čerpadla...ja to robim KTS.bolo este nieco ine na to myslim ....
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Jáj už rozumiem, no takže na čerpadlá VP44 sa dávala jednokonektorová PSG5 RJ alebo dvojkonektorová PSG16 je to označenie RJ čerpadla dá sa s tou RJ spojiť priamo na stole. len na nete píšu že cez diagnostiku Bosch KTS 520 a ja sa pýtam si mi to pôjde aj cez VAG pretože tá KTS diagnostika stojí 2000 euro

tu je video aj https://www.youtube.com/watch?v=gBgEPh0ggL0
joe
Aktivista
Příspěvky: 1547
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

1.) KTS nestojí 2.000 Euro. KTS sa dá kúpiť za menej, než 500 Euro. Pozri si môj inzerát.
2.) tu je program, ktorý ide cez obyčajný KL kábel:
http://uloz.to/xEQH9Chn/vp44-eng-zip
Cez HexCan nepôjde.
3.) Aj tak ti to bude nahovno, treba merať prúd osciloskopom keď je ešte čerpadlo na aute, jedine to je 100%
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

joe píše:1.) KTS nestojí 2.000 Euro. KTS sa dá kúpiť za menej, než 500 Euro. Pozri si môj inzerát.
2.) tu je program, ktorý ide cez obyčajný KL kábel:
http://uloz.to/xEQH9Chn/vp44-eng-zip
Cez HexCan nepôjde.
3.) Aj tak ti to bude nahovno, treba merať prúd osciloskopom keď je ešte čerpadlo na aute, jedine to je 100%


za menej než 500 ?? tak to v tom prípade mám záujem kde nájdem inzerát __ ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Inzerat, najeds tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=kts

A joe ma pravdu. Musis si dat prudove klieste (najlepsie v kombinacii s pamatovym osciloskopom) na jeden z tych dvoch kablikov, ktore idu k solenoidovemu ventilu co ovlada vysokotlaku cast na rozdelovacej hlave cerpadla (pusta stlacenu naftu ku vstrekom) a startovat. Pokial je vykonovy tranzistor OK tak by ovladacou cievkou toho solenoidu, mal pretekat spickovy prud cca. 20A. Pokial tam nameras napr. iba 2A spicky tak je jednoznacne KO tranzistor.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

amigo píše:psg5 a vp 44 je oznacenie čerpadla...ja to robim KTS.bolo este nieco ine na to myslim ....
PSG5 je typ riadiacej elektroniky na cerpadle (silovej casti)
VP44 je typ vstrekovacieho systemu ako celku ale mysli sa tym hlavne to nestastne cerpadlo.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Sánka dole páni :O tú KTS beriem na 101% viete mi ešte vysvetliť lečo je tam taká cena ?
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

tak ďakujem, už komunikujem s pánom ohľadom tej KTS 520. a Chcel by som ešte od vás radu.. na ktorých Pinoch KKL káblu nájdem

12V +
GND
CAN H
CAN L
K Line

Ďakujem za objasnenie. :)
joe
Aktivista
Příspěvky: 1547
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

12V + = 16
GND = 4+5
K Line = 7

CAN H = :D
CAN L :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

to Fenix9555: Odporucam ti aby si si priplatil tych zopar peniazkou naviac a vzal aspon tu 550tku. Vyhoda je v tom ze pokial ides kuknut na auto, niekam mimo dielnu tak so sebou nemusis vlacit dva skatulky, ale len jednu, pretoze ta 550tka ma v sebe implementovany aj dvojkanalovy multimeter a "osciloskop" resp. ukazovatko ktore na beznu zakladnu paralelnu diagnostiku vyhovuje.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“