Peugot 306 NESTARTUJE!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugot 306 NESTARTUJE!!!
Pánové mám tu Peugot 306 1,6 65kW r.v. 2000. Je to auto synovce jinak bych se na to vysral. Frantické auta totiž většinou nedělám, protože opravy na nich se mi hnusí. Ovšem přijel pouze s tím, že mu nejde centrál. Měl vadný motorek v LP dveřích, takže jsem mu vyměnil komplet zámek i s motorkem, který je integrovaný do zámku. Přístup, jak do prdele no prostě hnus jako vždy u frantického střepu. Horší je, že po opravě nejde auto vůbec natočit. Startér ani neťukne a palubní deska bliká. Nis nebylo odpojeno jen se měnil ten zámek. Je to automat, ale nepomůže ani sešlápnout brzdu. Počítač nepíše žádnou chybu. Odborníci přes fanoše co vy na to??? Díky.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Zatím jsem s tím nic moc nedělal pouze jsem zkontroloval pojistky, dal jsem nabít baterii a napichnul jsem to na počítač. Prostě zkontroloval jsem vše s čím jsem mohl pohnout při té opravě. Nevím důvod, proč by najednou po výměně zámku ve dveřích přestalo auto házet jiskru. Pokud dám přes diagnostiku test komponentů palivové čerpadlo normálně bzučí. Ale při zapnutí klíče není slyšet. Mám ovšem takové nemilé tušení, že to má co dělat s tou kontrolkou ,,STOP." Po výměně toho zámku jsem několikrát rychle za sebou odemknul a zamknul. Nemohl se nějak pojebat imobilizér? Takový ten systém co mají pouze žabožrouti např. u Renaultu, kde se musí zamknout, odemknout, aby se nastartovalo. Měl jsem teť jinou práci, takže se na to půjdu podívat a uvidím.
PS: to nejsou kecy na francouze to jsou fakta!!! Já nikdy frantické auto neměl a nekoupil bych ho ani se zlatou cihlou v kufře!!!
PS: to nejsou kecy na francouze to jsou fakta!!! Já nikdy frantické auto neměl a nekoupil bych ho ani se zlatou cihlou v kufře!!!
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Něco jsi tam prostě posral a ted to svádíš na to že je to francouzský auto, tak trochu pokory kurva. Já těch francouzů měl několik...i ted mám dva
Kdyby byl v hajzlu imobilizér tak by přece točil startér ale nechytalo by to a STOPka svítí přece automaticky po otočení klíčku do polohy 2. Možný je všechno, je to starší ročník tak mohlo třeba někde odpadnout ukostření co já vím, nemám věšteckou kouli.
Kdyby byl v hajzlu imobilizér tak by přece točil startér ale nechytalo by to a STOPka svítí přece automaticky po otočení klíčku do polohy 2. Možný je všechno, je to starší ročník tak mohlo třeba někde odpadnout ukostření co já vím, nemám věšteckou kouli.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Hej nerozčiluj se!!! Já nesvádím na frantíky, že mi to nejde nastartovat. Já vím, že jsem tam něco možná neukostřil nebo s něčím pohnul... já jen na frantíky nadávám v tom, že jejich auta jsou nepromyšlená pro opravy nepřístupná na všechno potřebuješ speciální 5x zahnuté klíče apod. Např. na žádném autě jsem se nesetkal s tím, aby venkovní kliky dveří byly nanýtovány natvrdo!!! To mají snad jen frantíci!!! Shodíš čalounění dveří a stejně jsou tam jen průzory přes které sotva provlečeš díl, který je větší než ten otvor. takže si musíš počínat jako s ježkem v kleci. Podívej se třeba na takovou Fabii nebo Passata. Tam mám dveře rozhozené během 15 minut. To je to co mně na žabožroutských střepech sere!!!
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
koukam, ze peugeot stale nestartuje, ale kluci zacinaj uz chytat. 

launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
To jsou zase pindy starej dobrej kousek kterej jezdí porád.Chce to pp2000 protože zavada imo se nezapisuje do motorovky bude jen ve stavech v bloku hodnot.V tomhle roce už muže mít jednotku rozvodu el.Bude se hlasit jako bsi je pod středovým panelem imo se diagnostikuje zvlášt.Chce to ale zjistit co mu chybí a ne pomlouvat tak jednoduchej sistem.
Tak značkovou diagnostiku mám pouze VAG, Focom, Ficom a OPcom. Protože francouze moc nedělám mám na ně pouze uni diagnostiku a to Delphi DS150E s kterou dělám zbytek světa. Myslím, že je celkem spolehlivá, ale tady žádnou chybu nepíše.dreizig5 píše:máš pravdu,krišoti mají nejhorší auta v galaxii,a dr.spiegel si nevšímej,to je nějakej mladej nevybouřenej vocas kterej nepozna torx od PZ![]()
podle mě ten zámek stím nemá nic společného,když přes kompl vlezeš do řj BSI tak co je tam za chyby?a co používáš za diag?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Vhlavním menu mi to nabídne pouze: ŘJ motoru, airbagů, brzd a multifunkční ukazatel. Žádné jiné ŘJ ve voze nebudou jinak by mi je to sdělilo. Kontroloval jsem znovu všechno co jsem měl odpojené. Veškeré ukostření, pojistky, konektory - OK. Ještě se zeptám: nejdou digi hodiny na středovém panelu, které před tím šly a bliká ta stupnice, která je v otáčkoměru v dolní polovině. V diagnostice ještě zkusím zadat jiný rok výroby jestli mi to ukáže nějakou jinou nabídku ŘJ.dreizig5 píše:v BSI není žádna chyba?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!