Kouřivost motoru 1,6 HDI 55kw

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MiSm53
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 dub 2010, 11:09
Odpovědi: 0

Kouřivost motoru 1,6 HDI 55kw

Příspěvek od MiSm53 »

Zdravím.
na STK mi byla naměřena vysoká kouřivost 5,82 místo dovolené 1,42.
Je to r.v. 2009.najeto 115 tis. km. Kde může být závada ?Na co se
zaměřit ?
Děkuji,Mi.
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Předně vstřiky, pak třeba turbo.....na diagnostice si to měl napíchlý?
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja bych to videl na sani zazdeny bordelem od egru
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jaké trasy jezdíš?Jak už ti psali pokud jedeš kolem komína a ještě to šetříš tak to bude všechno v sání a ve výfuku.Chce to trojku a pořádně vyvětrat.Nebo chtěl technik do kapsičky ;)
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

kuchlý DPF ? :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
HonzaC1
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 dub 2015, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaC1 »

Pro mesi3: Tohle auto nikdy nemelo DPF/FAP.

pro MiSm53:
Hele, pokud mas vysi kourivost, tak je evidentne neco spatne. Seradim to od nejlevnejsich veci:

- kontrola saciho traktu, zda nekde neni unik
- kontrola EGR (muze byt pootevreny ani diagnostika to nepozna. Nejlepe ven, vycistit a zkontrolovat jeho stav, zvlaste pokud mas pres 100.000km).
- kontrola vstriku. Pokud nejaky spatne rozprasuje, vytvari vice sazi

Ale ono celkove je treba zhodnotit stav auta, kolik mas najeto, jak se auto chova (nejake problemy - skubani, hooupavy vykon, chod motoru po startu, stav zahavicich svicek atd). Asi dobre zajet na diagnostiku nekam, zde tomu rozumi - tj, udeaji vice, nez jen sproste precteni chyb z RJ. Musi umet interpretovat hodnoty motoru za jeho jizdy a to tezko radit, kde takove mechaniky hledat.
HonzaC1
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 dub 2015, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaC1 »

Ted jsem si prosel tve starsi prispevky. Pises tam skubani pri rozjezdu - pocitam ze to skubne i pri prerazeni - jakoby nejprve jaky by prida - kdyz poustis spojku, ale jeste nez ji zcela pustis tak kratce ubere, jakoby jsi trochu ubrral a pak vystreli konecne vpred. Je to tak?
MiSm53
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 dub 2010, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od MiSm53 »

Díky za odpovědi.Jízda je zcela bez vady,žadné problémy nepozoruji.
Trhavý je pouze rozjezd,když se nechá spojka proklouznout.Dle techni-
ka na STK to může být kouřivost způsobena defenzivní jízdou.Což je asi
můj případ.Jezdím na spotřebu,v rychlostním limitu 70-90 km/h,motor
nevytáčím,max. kolem 2000ot/min.Palubní počítač mi při takové jízdě
vykazuje 4,8-5,3l/100km.Technik radil,při takovém stylu jízdy jednou za
čas vytočit na 4000ot/min a zvlášť před technickou.Na diagnostice
jsem nebyl,asi by to mělo být to první co udělat.
Mi.
HonzaC1
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 dub 2015, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaC1 »

Pri prerazovani msrem nahoru a prokluzu spojky uz to neskubne?
MiSm53
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 dub 2010, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od MiSm53 »

Ne,neškubne,pouze trhavý rozjezd.Pán od kterého jsem to kupoval,měl výjezd
ze sklepní garáže prudce do kopce,tak to tipuji na spálenou a křivou lamelu.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“