Kouřivost motoru 1,6 HDI 55kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kouřivost motoru 1,6 HDI 55kw
Zdravím.
na STK mi byla naměřena vysoká kouřivost 5,82 místo dovolené 1,42.
Je to r.v. 2009.najeto 115 tis. km. Kde může být závada ?Na co se
zaměřit ?
Děkuji,Mi.
na STK mi byla naměřena vysoká kouřivost 5,82 místo dovolené 1,42.
Je to r.v. 2009.najeto 115 tis. km. Kde může být závada ?Na co se
zaměřit ?
Děkuji,Mi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Pro mesi3: Tohle auto nikdy nemelo DPF/FAP.
pro MiSm53:
Hele, pokud mas vysi kourivost, tak je evidentne neco spatne. Seradim to od nejlevnejsich veci:
- kontrola saciho traktu, zda nekde neni unik
- kontrola EGR (muze byt pootevreny ani diagnostika to nepozna. Nejlepe ven, vycistit a zkontrolovat jeho stav, zvlaste pokud mas pres 100.000km).
- kontrola vstriku. Pokud nejaky spatne rozprasuje, vytvari vice sazi
Ale ono celkove je treba zhodnotit stav auta, kolik mas najeto, jak se auto chova (nejake problemy - skubani, hooupavy vykon, chod motoru po startu, stav zahavicich svicek atd). Asi dobre zajet na diagnostiku nekam, zde tomu rozumi - tj, udeaji vice, nez jen sproste precteni chyb z RJ. Musi umet interpretovat hodnoty motoru za jeho jizdy a to tezko radit, kde takove mechaniky hledat.
pro MiSm53:
Hele, pokud mas vysi kourivost, tak je evidentne neco spatne. Seradim to od nejlevnejsich veci:
- kontrola saciho traktu, zda nekde neni unik
- kontrola EGR (muze byt pootevreny ani diagnostika to nepozna. Nejlepe ven, vycistit a zkontrolovat jeho stav, zvlaste pokud mas pres 100.000km).
- kontrola vstriku. Pokud nejaky spatne rozprasuje, vytvari vice sazi
Ale ono celkove je treba zhodnotit stav auta, kolik mas najeto, jak se auto chova (nejake problemy - skubani, hooupavy vykon, chod motoru po startu, stav zahavicich svicek atd). Asi dobre zajet na diagnostiku nekam, zde tomu rozumi - tj, udeaji vice, nez jen sproste precteni chyb z RJ. Musi umet interpretovat hodnoty motoru za jeho jizdy a to tezko radit, kde takove mechaniky hledat.
Díky za odpovědi.Jízda je zcela bez vady,žadné problémy nepozoruji.
Trhavý je pouze rozjezd,když se nechá spojka proklouznout.Dle techni-
ka na STK to může být kouřivost způsobena defenzivní jízdou.Což je asi
můj případ.Jezdím na spotřebu,v rychlostním limitu 70-90 km/h,motor
nevytáčím,max. kolem 2000ot/min.Palubní počítač mi při takové jízdě
vykazuje 4,8-5,3l/100km.Technik radil,při takovém stylu jízdy jednou za
čas vytočit na 4000ot/min a zvlášť před technickou.Na diagnostice
jsem nebyl,asi by to mělo být to první co udělat.
Mi.
Trhavý je pouze rozjezd,když se nechá spojka proklouznout.Dle techni-
ka na STK to může být kouřivost způsobena defenzivní jízdou.Což je asi
můj případ.Jezdím na spotřebu,v rychlostním limitu 70-90 km/h,motor
nevytáčím,max. kolem 2000ot/min.Palubní počítač mi při takové jízdě
vykazuje 4,8-5,3l/100km.Technik radil,při takovém stylu jízdy jednou za
čas vytočit na 4000ot/min a zvlášť před technickou.Na diagnostice
jsem nebyl,asi by to mělo být to první co udělat.
Mi.