Jaké bosch čerpadlo vybrat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaké bosch čerpadlo vybrat
Zdárek, chtěl bych vyměnit na své 306 td lucas čerpadlo za bosch. Nabízí se hned několik typů bosch čerpadel. Je to xud bp 02, xud 210, xud 212 a xud 213. Nemá tu s nima někdo zkusenost a poradil by mi to nejlepší z nich? Díkes
Naposledy upravil(a) hash dne 01 kvě 2015, 08:40, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Re: Jaké bosch čerpadlo vybrat
Já bych si vybral to nejstarší provedení, bez eko vynálezů , co nejjednodušší..Ale hlavně musí fungovat a pokud je přímo od majitele, zeptal bych se ho, zda nejezdil na bionaftu..Od toho raději pryč, pokud dlouho stojí, zalepí se..hash píše:Zdárek, chtěl bych vyměnit na své 306 lucas čerpadlo za bosch. Nabízí se hned několik typů bosch čerpadel. Je to xud bp 02, xud 210, xud 212 a xud 213. Nemá tu s nima někdo zkusenost a poradil by mi to nejlepší z nich? Díkes
nepropadat panice...
Je mi jasné že budu muset vyměnit trubky a i vstřiky. Přehodit štefty do těch druhých děr na držáku čerpadla. Eko vynálezy jsou mi fuk, beztak je na čerpadle pouze ovládaní eko blbosti co jsou na motoru a ty už tam nějakou dobu nemám takže rovnou třeba mikrospinač na egr můžu rovnou z čerpadla sundat
Chci hlavně výkon takže se zeptám jinak. Které z těch čerpadel ma potenciál nejvyššího výkonu? Nikde na netu jsem nenašel jaké jsou mezi nima rozdíly.

Chci hlavně výkon takže se zeptám jinak. Které z těch čerpadel ma potenciál nejvyššího výkonu? Nikde na netu jsem nenašel jaké jsou mezi nima rozdíly.
No, nebudu dělat chytrýho že vim jakej je mezi nima rozdíl (osobně mám doma dvě, jedno na autě a druhý náhradní, každé trochu jiné, ale v zásadě to samý), ale výkonu (nafty) dostaneš spoustu z jakýhokoliv z nich, v každým případě tě bude omezovat akorát turbo... (pokud už nemáš jiný, to je pak nastává opačnej problém
) Jestli budeš dávat jiný vstřiky, doporučuju ti dát nový, já sem koupil u Motorpalu Jihlava, a sem nadmíru spokojenen a stáli pakatel! Když budeš chtít poradit jak dostat z čerpadla víc, klidně napiš 


BMW e46 320D touring 110/125kw
Jasný.... Turbo jiné(1,3bar), cat pryč a egr taky. Čerpadlo půjde na seřízení než si ho tam dám. Na vstřiky dobrý tip, díky.
Jinak spíše je k sehnání to xud bp 02 ale mám strach jestli to není už to co mělo jeden ten el. sledovaný vstřik. Nevím zda ten kablík úplně ze spoda čerpadla viz obrázek není na to nebo je to pouze jinak dělaný ten předsuvník předvstřiku na studené starty. Nevíte někdo?
Jinak spíše je k sehnání to xud bp 02 ale mám strach jestli to není už to co mělo jeden ten el. sledovaný vstřik. Nevím zda ten kablík úplně ze spoda čerpadla viz obrázek není na to nebo je to pouze jinak dělaný ten předsuvník předvstřiku na studené starty. Nevíte někdo?

Ano tohle čerpadlo mám já na 406 a ano je tam už elektronicky sledovaný jeden vstřik. Ale jedinej rozdíl když ho odpojíš je že motor malinko víc klape... podle mě to nemá extra vliv, a na výkon si myslim že minimální... Ten kablík dole na čerpadle je k nějakýmu čidlo, popravdě nevim na co slouží, ale to druhý čerpadlo co mám doma to má řešený trochu jinak, to čidlo je z boku na tom předsuvníku a vede z něj tlaková trubička na horu k přívodu nafty... Zatímco u tohohle je zespoda od toho čidla kanálek směrek k předsuvníku... Můj názor je že to je pouze jiné řešení předsuvníku, ale je to jen muj názor... Budeš teda to čerpadlo taky upravovat ne? pokud se ženeš za výkonem
Pokud ano co s nim budeš dělat?
A jaké si dával turbo? Až to moje původní K14 na 1,5 baru "dohouká" (:D) budu řešit taky jiný...

A jaké si dával turbo? Až to moje původní K14 na 1,5 baru "dohouká" (:D) budu řešit taky jiný...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Takže mi asi tuto čerpadlo bude k ničemu, protože to určitě bude mít ten přdvstřik řizeni počítačem na základě toho el. vstřiku nebo ne? Kolik tam vede drátu? Jestli víc nez jeden tak je to asi tak. Kam tedy to vede, ten hnědý konektor když ho máš na autě?
To druhé čerpadlo má to tam jak popisuješ s tou trubičkou na studené starty. Jde tam + když je auto studené. Typově tedy nebudou stejné.
Čepadlo se bude dělat. Seřidit, přetěsnit, vice nafty a upravý se menbrana na vetší tlak turba. Turno mám GT 25 zatím 1,3bar protože lukas nezvládá. Dam tam ale tak max 1,5...tyhle auta trpí na hlavy.
To druhé čerpadlo má to tam jak popisuješ s tou trubičkou na studené starty. Jde tam + když je auto studené. Typově tedy nebudou stejné.
Čepadlo se bude dělat. Seřidit, přetěsnit, vice nafty a upravý se menbrana na vetší tlak turba. Turno mám GT 25 zatím 1,3bar protože lukas nezvládá. Dam tam ale tak max 1,5...tyhle auta trpí na hlavy.
GT 25 je trochu jiná liga... Já taky přes 1,5 nejdu, nemám náladu shánět novej motor, (i když k tomu časem možná taky dojde). Vlastně jezdim i na míň asi, a hlavně ho extra nehonim... Hele na kabel se ti podívám, teď to z hlavy nevim, podle mě to ze vstřiku vede do řídící jednotky, a z čerpadla ten spodek taky do řídící jednotky... Takže jak říkáš, ano asi je to řízený počítačem, ale to je asi tak jediný co počítač na tomhle motoru řídí
(ještě saharu a kontrolky). Nevim jestli by stačilo třeba přivést tam plus a bylo by to ok, jak říkám, při odpojení konektoru na vstřiku nepatrně hlučnější motor, předpokládm že změnou předvstřiku, čim taky jiným že... Chtělo by to aby se k tomu vyjádřil ještě někdo jinej... Když budu mít dneska chvilku kouknu odkud kam to vede, a co to dělá když jednotlivý věci odpojim... ale mám ještě dost práce a pak je hokej tak snad to stihnu 
K čerpadlu - doporučuju ti ještě udělat GOV mod když v tom budeš je to znát jede to pak mnohem víc ve vyšších otáčkách... je to podložení ty pružiny na ovládání plynu...


K čerpadlu - doporučuju ti ještě udělat GOV mod když v tom budeš je to znát jede to pak mnohem víc ve vyšších otáčkách... je to podložení ty pružiny na ovládání plynu...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Ok, popravdě je to tam úplně nanic zbytečná vymoženost která ani nevim jestli funguje, pokud bych si měl vybrat chci to taky bez toho... nabídl bych ti to co mám doma, ale to co z něj vyteklo a jak vypadalo... to bych si nedovolil nikomu dát k ježdění, i když bych ti ho nechal skoro zadarmo... I když možná to tak hrozný nebude...
No pokud se pán zabívá úpravama mechanických čerpadel, tak si poradí, nicméně, nic na tom není si to udělat doma
Dyštak dej vědět jak si dopadl
jsem rád že se taky někdo ještě zabývá úpravama tohohle motoru, protože dneska už všichni v podstatě řeší jenom TDIčka...
GOV MOD - vypadá nějak takhle - https://www.google.cz/search?q=GOV+MOD& ... B478%3B640
No pokud se pán zabívá úpravama mechanických čerpadel, tak si poradí, nicméně, nic na tom není si to udělat doma


GOV MOD - vypadá nějak takhle - https://www.google.cz/search?q=GOV+MOD& ... B478%3B640
BMW e46 320D touring 110/125kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Nechce se mi to teď složitě vysvětlovat, ale docílíš tim toho že ti čerpadlo nezačne odstřihávat dodávku nafty nad 3000 otáček, což je u vyššího výkonu, vyššího plnícího tlaku dost velkej problém protože najednou "nahoře" nemáš dostatek nafty... Taky tim docílíš toho že posuneš omezovač někam k 6000 - 6500 otáčkám, což zase nechápu já k čemu je to dobrý, protože bych v životě ten motor takhle netočil...
BMW e46 320D touring 110/125kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Už jsem to tu na fóru psal, tak znovu: Všechna elektrika se dá z čerpadla odmontovat a vyhodit a zbyde ti jen 1 kabel na chcípák, jako to mají stará čerpadla z 80. let. Když nezapojíš tu zbývající elektroniku, tak se nic neděje a mělo by normálně běhat. 1 kabel bude asi k potenciometru, nebo mikrospínači nahoru, nad páku plynu, to klidně vyhoď, další je k imu, to odmontuj a vyhoď (nech jen 1 kabel na chcípák)a poslední vede dolu k nějakému ventilu, nevím, jak se jmenuje a nějak to má elektronicky ovládat předvstřik při startu. To tam nech jen jako špunt a mělo by to normálně běhat i bez zapojení.hash píše:Jasný.... Turbo jiné(1,3bar), cat pryč a egr taky. Čerpadlo půjde na seřízení než si ho tam dám. Na vstřiky dobrý tip, díky.
Jinak spíše je k sehnání to xud bp 02 ale mám strach jestli to není už to co mělo jeden ten el. sledovaný vstřik. Nevím zda ten kablík úplně ze spoda čerpadla viz obrázek není na to nebo je to pouze jinak dělaný ten předsuvník předvstřiku na studené starty. Nevíte někdo?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000