Dobrý den, pročetl jsem fora, ale nikde jsem nenašel ten samý problém co mám.
Nedávno jsem koupil Octavu RS 125kw, motor BMN, na trachometru je cca. 209 tisíc. Asi před týdnem mi motor začal jemně cukat, např. při zařazené 3ce až 5., při 6tém stupni jsem necítil nic, během 2 týdnů se to stalo asi 3x.
Takové jemné cukání při přidávání lehkého plynu kolem 1500 až 2500 otáček, jakoby vynechával přísun paliva, když na to šlápnu tak necuká, minulý týden jsem jel z Hradce > Ostrava a motor cukal jemně asi 20km, pak jsem zastavil na benzínce a stál jsem asi 5 min na volnoběh, když jsem se zase rozjel cukání zmizelo
Děkuji za případnou pomoc...
Cukání motoru BMN - RS 125kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
David.RS82
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Zdar. Regenerace DPF pokud ho tam máš. To je normálka. Ještě si všimni, že ti během toho můžou skočit otáčky z volnoběžných 800 na 1.000.. To řídící jednotka přidává do DPF, aby se zahřál na cca. 800stupňů, aby mohl regenerovat.. Jak regenerovat se dočteš v manuálu..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno