Cukání motoru BMN - RS 125kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Molo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 čer 2015, 05:36
Odpovědi: 0

Cukání motoru BMN - RS 125kw

Příspěvek od Molo »

Dobrý den, pročetl jsem fora, ale nikde jsem nenašel ten samý problém co mám.

Nedávno jsem koupil Octavu RS 125kw, motor BMN, na trachometru je cca. 209 tisíc. Asi před týdnem mi motor začal jemně cukat, např. při zařazené 3ce až 5., při 6tém stupni jsem necítil nic, během 2 týdnů se to stalo asi 3x.

Takové jemné cukání při přidávání lehkého plynu kolem 1500 až 2500 otáček, jakoby vynechával přísun paliva, když na to šlápnu tak necuká, minulý týden jsem jel z Hradce > Ostrava a motor cukal jemně asi 20km, pak jsem zastavil na benzínce a stál jsem asi 5 min na volnoběh, když jsem se zase rozjel cukání zmizelo

Děkuji za případnou pomoc...
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Zdar. Regenerace DPF pokud ho tam máš. To je normálka. Ještě si všimni, že ti během toho můžou skočit otáčky z volnoběžných 800 na 1.000.. To řídící jednotka přidává do DPF, aby se zahřál na cca. 800stupňů, aby mohl regenerovat.. Jak regenerovat se dočteš v manuálu..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“