Stránka 1 z 1
Renault Clio II 1.5 DCi
Napsal: 05 čer 2015, 17:15
od jezaa
Ahoj, potřeboval bych menší radu. Mám doma toto auto a mám problém s chcípáním. Auto normálně nastartuju a když ho chci chcípnout, tak motor tak 10 - 15 vteřin jestě běží. Klíček normálně otočím a vyndám, nic nefunguje ale motor běží. Dá se také chcípnout sešlápnutím brzdy ( při vypnutém klíčku). Auto také píše poruchu na vstřikovači 1 a má poněkud tvrdší chod. Po vymazání závady jde motor chvíli dobře. Chcípání zlobí pořad. Prošel jsem el instalaci, kostry a výsledek stále stejný. Děkuji za vaše odpověďi
Napsal: 05 čer 2015, 17:42
od geo
Muže to být následek vysokého tlaku v railu.Dokud jednotka vidí velkej tlak v railu tak vstřiky neodpojí.
Napsal: 06 čer 2015, 22:22
od jezaa
Děkuji za odpověď. Po přezkoumání většiny el. instalace a jednotlivých komponentů, to vypadá na problém spíše v palivové soustavě. Ještě se zeptám: Problém mám hledat spíše u vstřikovačů nebo u čerpadla? Teoreticky i ty chyba vstřiku kterou píše jednotka by mohla být spojena s vyšším tlakem v railu?
Napsal: 07 čer 2015, 09:18
od manuals
Najcastejsie ostava vysiet regulator tlaku paliva
Napsal: 07 čer 2015, 10:13
od slovacek.milos
problém hledej dignostikou tlak paliva!!!!! po vypnutí klíčku musí být O nebo po odpojení regulátoru O
v případě že máš pořád tlak tak ti de proud na regulátor nebo je regulátor vyrezlý
Napsal: 07 čer 2015, 11:27
od geo
Jak psal Miloš spíš problém s regulátorem.Bohužel to bude asi na komplet revizy pal soustavy. Nejčastěji odejde vačka v čerpadle a ta nakrmý celej sistém pilinama a je problém.
Napsal: 08 čer 2015, 08:15
od jezaa
Děkuji za rady. Tak jsme to měli píchnutý na diagnostice, měřily jsme tlak v railu předepsaná hodnota byla 23,0 MPa a tlak pěkně držel. Občas kolísnul od 22,5 do 23,8 MPa což si nemyslím, že by bylo špatný. Ještě ho zkusím vyčistit a uvidíme