Origo sadu těsnění mám za dvě kila. Vyměnil jsem pod hlavou a pod víkem a na středovém šroubu mezi vývody. Jen za tohle bych dal v servisu trojku s tím, že musí čerpadlo ven. Takhle mě to vyšlo na cca 100 korun a dohromady tak 40 minut práce.
Když něco zvládnu sám a zadarmo, nevidím důvod proč to dávat někomu jinému a za prachy. Je mi sice jasné, že když začne téct jedno těsnění, brzy může začít jiné, ale taky na to můžu najet ještě dalších čtvrt mega. Navíc začly téct vždy jen ta gumová a těch už tam tolik není.
Řešit všechno předáním odborníkům, by nebylo třeba takovýchto webů. V tomhle 100% souhlasím s Honzou.
Čerpadlo fachá naprosto bez problému a i tento průsak je minimální. Jde jen o lehký průsak, který se stíhá odpařovat, takže nikde nic nekape. Ale je to občas cítit z větráků, proto to hodlám vyměnit. A6 bude čerpadlo chcát proudem, koupím nějaký repas a jen přehodím, ale to je zatím hudba budoucnosti (a doufám, že ani to ne). Vždyť má najeto teprve jen půl mega
