Výměna těsnění čerpadlo bosch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Výměna těsnění čerpadlo bosch

Příspěvek od majkl1 »

Dle všeho mi vzlíná nafta pod elmg. ventilem přesuvníku předvstřiku. Na obrázku půjde asi o těsnění 15 a 16.
Nikdy jsem to vyndané neměl, takže otázka zní, lze tento ventil vyjmout, přehodit těsnění, nandat zpět a frčet dál? Nebo to není až tak jednoduché?
Obrázek
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ano sundat vyměnit nandat a jedeš dál pane. jukni jestli tm nebudeš mít drobné piliny.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

jak pise hanz, to sytko co najdes na ventile obcas byva zanesene
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Super, to mám radost. Měl jsem obavy, zda to nebude na nějakým čepu nebo zda na mě nevyskočí nějakej pružinovej hajzl :D
Passat 4motion AVF
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

majkl1 píše: pružinovej hajzl :D
(LOL)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Se směj, stačí taková banalita, jako je třeba světýlko v kastlíku. Pružina zapíchlá v tapecu ve stropě a pak půl hodiny přemýšlení, kam ten ježek v kleci patří (noteeth)
Passat 4motion AVF
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Moc se neraduj.
Tenhle ventil zpravidla neteče.
Nejspíš máš únik mezi rozdělovací hlavou a tělesem čerpadla.
;)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tak to udela stejne jen holt komplet a cerpadlo ven.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

Pretesnit to urcite pretesnis, ale mozes pocitat s pokracovanim problemu o tesnenie vedla. Osobne by som to radsej dal diesel servisu na kompletne vycistenie, pretesnenie a zoradenie na stolici. Bude to strat sice nejake peniaze, ale mas na dlhy cas pokoj.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Pokud cerpadlo funguje jak ma neni treba do nej zasahovat. Pokud ma vydrenej obal ( jako 60%. Techto cerpadel) tak se nevyplati do bosche davat cena bud bude tak vysoka ze to je nesmysl nebo se to cerpadlo bude chovat stejne a na stolici "neprojde" (mimo tolerancni mez) takze pretesnit a jezdit 😀

Je to muj osobni nazor a jista letita zkusenost kazdy dle sveho uvazeni 😎
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Sada na cerpadlo stoji asi 420kc a asi 500 stoji origo gufero na hridel.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Origo sadu těsnění mám za dvě kila. Vyměnil jsem pod hlavou a pod víkem a na středovém šroubu mezi vývody. Jen za tohle bych dal v servisu trojku s tím, že musí čerpadlo ven. Takhle mě to vyšlo na cca 100 korun a dohromady tak 40 minut práce.
Když něco zvládnu sám a zadarmo, nevidím důvod proč to dávat někomu jinému a za prachy. Je mi sice jasné, že když začne téct jedno těsnění, brzy může začít jiné, ale taky na to můžu najet ještě dalších čtvrt mega. Navíc začly téct vždy jen ta gumová a těch už tam tolik není. ;)
Řešit všechno předáním odborníkům, by nebylo třeba takovýchto webů. V tomhle 100% souhlasím s Honzou.
Čerpadlo fachá naprosto bez problému a i tento průsak je minimální. Jde jen o lehký průsak, který se stíhá odpařovat, takže nikde nic nekape. Ale je to občas cítit z větráků, proto to hodlám vyměnit. A6 bude čerpadlo chcát proudem, koupím nějaký repas a jen přehodím, ale to je zatím hudba budoucnosti (a doufám, že ani to ne). Vždyť má najeto teprve jen půl mega :D
Passat 4motion AVF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi tak, řekl jsi to přesně, kdo to zvládne, má radost nadvakrát...Zato, že ušetřil a zato, že to zvládnul.. :)
nepropadat panice...
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2011, 22:26

Příspěvek od pfujara »

Prosím o radu netěsnost šroubu mezi vývody, těsnění v prvním příspěvku číslo 8. Je jednoduchá výměna, něco se tím šroubem nastavuje? Případně prosím o rozměr toho O kroužku. Děkuji za informaci.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Nic se s tím nenastavuje. Jde prý o nějaký servisní šroub. Rozměr těsnění nevím, měl jsem ho v sadě k čerpadlu. Výměna je jednoduchá, jen pak nebýt zaskočen tím, že se nejedná o šroub s běžnou hlavou, nýbrž o tříhran (na obrázku je to vidět) - zvětšeninu toho, co je nahoře na hlavě čerpadla. Ale jde to sikovkama, když se odšroubují vývody kolem, což je jen pět minut zdržení.
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“