FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06 lis 2006, 12:53
- Bydliště: hozelec
- Kontaktovat uživatele:
FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
Poradťe.
audi A4 tdi pd
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
Ta same by me take zajimalo, ale u ORS II 2,0TDI PD 125Kw
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
to by asi zaujimalo viacerych,ako vy vyhodit,a aj aby to šlo...JasteR píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
Ta same by me take zajimalo, ale u ORS II 2,0TDI PD 125Kw

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06 lis 2006, 12:53
- Bydliště: hozelec
- Kontaktovat uživatele:
testujem rozne softy ale vypada to tak ze problem bude v EEP motora.skusal som to z vypnutym immobilizerom
na taky samy soft akurat ze bez fapu to ide dobre akurat na volnobeh to podskakuje ako zetor
myslim ze auto s fapom bude pouzivat niektore cidlona motore ine.
trebalo by precmuchat etku
na taky samy soft akurat ze bez fapu to ide dobre akurat na volnobeh to podskakuje ako zetor
myslim ze auto s fapom bude pouzivat niektore cidlona motore ine.
trebalo by precmuchat etku
audi A4 tdi pd
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06 lis 2006, 12:53
- Bydliště: hozelec
- Kontaktovat uživatele:
Takze uz mi to ide aj bez fapu a korektne. V spolupraci s ivom s profituningu a marekom z masters tuningu a 3 prebdenych nociach to funguje bezchybne aj bez fapu.
Kolega" BH motor" tvrdi ze to vie ale do teraz neposkytol ani len nejaky navrh ako to obijst.
po tychto skusenostiach viem ze fap sa s programu len tak vyhodit neda. tj ze program je pisany tak ,ze je ratane s fapom od zaciatku az do konca. takze vypnutie fapu typu switch off nie je mozne u VAG group ani nahodou.obnasa to seriu nastaveni a kombinacie roznych variant pri citani map za urcitych podmienok.
pozor , nemylte si to s fapom do peugeotu kde ho staci vytrieskat von a je to.kontrolka shasne a auto ide normalne.akurat viac dymi.

Kolega" BH motor" tvrdi ze to vie ale do teraz neposkytol ani len nejaky navrh ako to obijst.
po tychto skusenostiach viem ze fap sa s programu len tak vyhodit neda. tj ze program je pisany tak ,ze je ratane s fapom od zaciatku az do konca. takze vypnutie fapu typu switch off nie je mozne u VAG group ani nahodou.obnasa to seriu nastaveni a kombinacie roznych variant pri citani map za urcitych podmienok.
pozor , nemylte si to s fapom do peugeotu kde ho staci vytrieskat von a je to.kontrolka shasne a auto ide normalne.akurat viac dymi.

audi A4 tdi pd
a dosiel si ? ci ti mam poradit a dat na tacke chlapci trapili ste sa 3 dni a nevypli ste to a odo mna si chcel navod na mail. a vypnut sa to da panstvo. nemusim to tu nikomu dokazovat . principialne to ale nieje jeden prepinac ked sa tu bavime. A to som vravel aj ivanovi. Tak tu nerob so mna blba. a myslis ze by som ti poskytol taketo info za dara ked pre vas by to malo hodnotu minimalne 100000 litrou ? Nepodakovali ste ani za inu vec ktoru som vam poskytol. myslis ze taketo info sa len tak rozdavaju pomedzi ludi ? Vazme si jeden druheho a nehrajme sa na dokonalych . sami vieme ze to tak nieje.janyck píše:Takze uz mi to ide aj bez fapu a korektne. V spolupraci s ivom s profituningu a marekom z masters tuningu a 3 prebdenych nociach to funguje bezchybne aj bez fapu.
Kolega" BH motor" tvrdi ze to vie ale do teraz neposkytol ani len nejaky navrh ako to obijst.
po tychto skusenostiach viem ze fap sa s programu len tak vyhodit neda. tj ze program je pisany tak ,ze je ratane s fapom od zaciatku az do konca. takze vypnutie fapu typu switch off nie je mozne u VAG group ani nahodou.obnasa to seriu nastaveni a kombinacie roznych variant pri citani map za urcitych podmienok.
pozor , nemylte si to s fapom do peugeotu kde ho staci vytrieskat von a je to.kontrolka shasne a auto ide normalne.akurat viac dymi.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
az se zacnou takto zodpovedne chovat vsichni majitele 20let+ starych aut, az vymizi z nasich silnic trabosi, wartasi, stare traktory, avie, liazky a podobny bordel, az se zacnou opravdu dusledne sledovat a hlidat emise u nakladnich automobilu, dale hlidat emise velkych (nejen) chemickych zavodu, ktere kazdou sekundou nici ovzdusi tak, jak ja nemohu znecistit ani za sto let intenzivniho provozu, pak zacnu premyslet o Tvych slovech (jsa si toho vedom jiz nyni) a nasledne se toho budu svatostate drzet. Do te doby stale plati:Dani34el píše:modlitba za vsechny hrisniky
NO SMOKE, NO FUN
PS: vrat se na stromy anebo se dej alespon k hippiekum

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Casticovy filter je pekna vec ale nie na cyklus start stop. Ked si tak nazelenalo presvedceny tak si skus zmerat oxidy dusila pocas regeneracie. Auto bez filtra zamoruje malo ale stale a auto s filtrom sa vyserie do vzduchu kazdych 100 km ale riadne. takze co je lepsie ? A co povies na CO2 ako produkt katalytickeho spalovania uhlika pri vysokej teplote ? dobre nie ? to neskodi ? ale ak nie tak si s toho CO2 mozes robit sodovku ked je to take neskodne.Dani34el píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
ale ak nie tak si s toho CO2 mozes robit sodovku ked je to take neskodne.







Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Chlape přemejšlej hlavou, vždyď ty saze dejchaj i Tvoje děti ! Trabant a Wartburg byly vyvynutý v době kdy nebyly prakticky limitované emise ! Ta auta maj pořád platný schvalovací osvědčení a tak proč by nejezdili. Navíc: těhle aut je čím dál tím méně. - Ty popíráš smysl emisních limitů podle hesla: Kradu taky a přestanu až přestanou krást cikáni !!!!
Dneska schvalovaný auta budou jezdit i za 10 let. Prostě eimise EURO 5 se bez filtru pevvnejch částic neobejdou ! Zato má to auto 10 x lepší hodnoty než auto z roku 1980 !!! A saze ? Je tam rakovinotvornej benzpyren !! Kdyby takhle uvažoval každej´, tak by to dopadlo. Už takhle to hodně lidí ochcává že uplácí na emisní kontrole.
Fakt je to zlločin, když slyšim, že někdy "vyndá katalyzátor" nebo "ho má proraženej" a hlavně má "venku filtr pevnejch částic" . Hrůza



Dneska schvalovaný auta budou jezdit i za 10 let. Prostě eimise EURO 5 se bez filtru pevvnejch částic neobejdou ! Zato má to auto 10 x lepší hodnoty než auto z roku 1980 !!! A saze ? Je tam rakovinotvornej benzpyren !! Kdyby takhle uvažoval každej´, tak by to dopadlo. Už takhle to hodně lidí ochcává že uplácí na emisní kontrole.


Fakt je to zlločin, když slyšim, že někdy "vyndá katalyzátor" nebo "ho má proraženej" a hlavně má "venku filtr pevnejch částic" . Hrůza


VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být